IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Porsche 911 GT3 се върна към механичните скорости

Състезателното купе получи атмосферен мотор с 500 к.с.

Новото Porsche 911 GT3 се върна към механичните скорости

Една от основните премиери на автосалона за Porsche е новото поколение на състетелното купе 911 GT3. По молба на клиентите, компанията от Щутгарт е върнала механичната скоростна кутия, която по-рано бе извадена от гамата заради специално настроената 7-степенна роботизирана трансмисия с 2 съединителя.

Новото Porsche 911 GT3 се върна към механичните скорости

Вместо досегашния 3,8-литров двигател, автомобилът е получил 4,0-литров „боксер". Атмосферният мотор предлага 500 к.с. и 458 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,4 секунди при версията с автоматична кутия и 3,9 секунди при тази с механичната. В първия случай максималната скорост е 318 км/ч, а във втория – 320 км/ч.

Новото Porsche 911 GT3 се върна към механичните скорости

Новата състезателна кола тежи 1430 кг, като съотношението маса/мощност е 2,86 килограма към конска сила. Porsche 911 GT3 е запазило завиващите задни колела, като е получило и подобрения в аеродинамиката. В салона се е появил нов волан с диаметър 360 мм – същият се поставя и на суперхибрида 918 Spyder.

Новото Porsche 911 GT3 се върна към механичните скорости

Продажбите на пистовото купе стартират през лятото. Цените на модела започват от 168 170 евро.

Снимки: Porsche
 

Тагове: porsche 911 gt3
0 от 500
  • #20
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Утре VW ще купи Ferrari и друго ще говорите.
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Germany ( преди 7 години )
    Те пък Ferrari като бяха до вчера на Fiat ?
  • #18
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Да сравняваш порше с ферари, е като да сравняваш магаре с расов кон.Просто е и малките деца го знаят дори, само промитите ви надишани със сажди тикви не го схващат.На фераритата цената им расте с времето, на троше пада главоломно.Ферари не прави нафтови печки за ширпотреба - троше прави най-много такива.Ферари си продава моделите преди да са ги показали, троше има заседели по шоурумите и сервизите коли хиляди.Абе порше няма място за сравнение с Ферари особенно, след като ги купи VW.
  • #17
    5 rate up comment 8 rate down comment
    До Triforce ( преди 7 години )
    Ти болен ли си бе ?ХАХАХхАХАХА Кога поддържа ферари, че говориш кога иска смяна на съединител и ремонти по блока бе ?Колкото стават спортните модели на порше за ежедневна употреба толкова и фераритата.ФЕРАРИ е много по-бързо от всеки аналогичен модел на Порше.Ферари прави НЕ шосейни версии на топ колите си, за да не си убива клиентите, които не са пилоти - порше убива с дефекти и *** инженерни решения, както Уокър и т.н.Ферари измислят технологии, порше ги купува от други, като "Williams"!
  • #16
    6 rate up comment 1 rate down comment
    re ( преди 7 години )
    RICEr, Айде на бас, че само ти си вярваш. :D
  • #15
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Аве смешника с Ферарито , какви класи е това ферари , всяко едно Порше размазва като спортни харектеристики болнавото ти Ферари...особенно на Ринга
  • #14
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Triforce ( преди 7 години )
    Най-големият виц - Ферари над Порше!И как го измисли този виц?1. Ферари не става за всекидневна употреба!2. Ферари не е по-бързо от Порше.3. Ферари иска яка смяна на съединители и ремонти по блока преди 100 000 км., а Порше не.Тогава за какви класи ми говориш?За мен спортна кола е такава, която мога да я карам всеки ден, а не само 1 път в годината на писта.Не случайно в България е пълно с AMG-та!!! Подобрен автомобил, леко по-нисък, става за всеки ден и има сериозен ресурс на мотора!!
  • #13
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Защо? Нали автомобили се сравняват по дизайн, характеристики и т.н.То и трабант си има излъчване ама е един кашон, който минава за кола само, защото немския "гений" го е произвеждал с тази цел.И ладата има излъчване и чар ама да ги буташ при големи не става.Ferrari са били и винаги ще са класи над порше. Макларън се доближава, като ексклузивност и излъчване, но и те от скоро се върнаха на сцената та ще трябва да догонват.Знам, че ви боли от истината ама какво да праиш ... Вурстове смачкани
  • #12
    8 rate up comment 1 rate down comment
    GG ( преди 7 години )
    ***,тия измислени съревнования са сам оза безкрайно необразовани и мижави човеци..Кой на кого и прочее.. Всеки един такъв ексземпляр си носи очарованието и неговото си излъчване,сравненията са неуместни.Който го влече си купува едното и ли деугото.А колко дига от лежанка...това е сравнение за кратунковци.И Ламбо си има очарование и Ферари и Порш, което е добро то просто си е добро.Сравненията са неуместни.
  • #11
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Да и излиза Ф40 и Ф50 и всички забравят за порше отново. Ето и сега атмосферен двигател, ама много назад от първенеца ферари, който с 6.3 двигателя слага всичко в малкия си джоб и като литрова мощност и като звук и като динамика и т.н. 6.3 - 800 коня.След 30-40 години от троше може и да извадят такъв двигател, ама тогава всички ще са с ел. двигатели и пак ще са на дъното....През всичките години ферари задава, порше следва. Италианеца твори немеца копира и се опитва да догони - вечено е така!