IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И Renault Master тръгна на ток

Електрическият бус може да измине до 200 км с едно зареждане

И Renault Master тръгна на ток

Renault представи електрическа версия на буса Master и модернизиран вариант на Kangoo Z.E., по време  на автомобилното изложение в Брюксел 

И Renault Master тръгна на ток

Електрическият Master Z.E. дебютира с електромотор с мощност 76 конски сили, а батерията е с капацитет 33 киловатчаса и е дело на LG Chem. С едно зареждане Master има пробег до 200 километра. Пълното зареждане на батерията отнема 6 часа, а максималната скорост на електрическия бус е 115 км/ч.

От Renault уточняват, че наличието на пакет батерии на борда на Master по никакъв начин не се отразява на товарния обем на буса, който е същият като при версиите с двигатели с вътрешно горене. Също като тях електрическият Master може да се поръчва в три варианта по отношение на дължината и височината.

И Renault Master тръгна на ток

При Kangoo Z.E. дебютира нов комплект батерии с капацитет 33 киловатчаса, което позволява пробегът с едно зареждане да нарасне от 170 на 270 километра. Нов е и електромоторът, който вече е с мощност 60 конски сили.

За последните 6 години от Kangoo Z.E. са били пласирани около 25 000 машини, с което моделът се превръща в най-продавания лекотоварен електромобил в Европа.

В края на миналата година Renault обнови друг електрическия модел в гамата си – Zoe, който вече има нов пакет батерии и пробег с едно зареждане до 400 километра.

Снимки: Renault

0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Мууу! ( преди 7 години )
    Нали си трябват конструкция, окачване - всичко като ти е кашкавал работа на рено и 60 коня са му много!
  • #4
    6 rate up comment 0 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 7 години )
    Преди време имах първа генерация Мерцедес Спринтер 308 дизел, платформа. С кола отзад, общо тегло 3.5 тона, на магистралата стигаше до 130 км/ч. Около 110 км/ч си ги поддържаше без проблем ! А беше само 82 коня, без турбо ! Вярно е, че натоварен беше малко тромав но...Все пак това са товарни автомобили, не състезателни коли ! Дошо, малко нелепо изказване. :)
  • #3
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Станчев ( преди 7 години )
    За града е напълно достатъчно!
  • #2
    18 rate up comment 2 rate down comment
    До дошо тъпото ( преди 7 години )
    Дошо, не е въпроса колко к.с. е двигателя а колко нютонметра. Карал съм камион с обща маса по спецификация 5 тона / 2200 собствено и 2800 полезен товар / задвижван от двигател 84 к.с. но работен обем 3,5 литра. Натоварен с 2 тона месо и включен компресор на Термокинг-а държи 60 км/ч на изкачването на Витиня, а на равно си караш спокойно с 80 км/ч.Ама нали всички сте състезатели и под 140 не признавате за скорост!
  • #1
    4 rate up comment 22 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    "Електрическият Master Z.E. дебютира с електромотор с мощност 76 конски сили.." - смех, смех! С тоя мощност на стара лада тоя кютюк не може себе си да движи, камо ли натоварен.Все пак едно дизелче, там някъде в каросерията скришом ще помага. ахахаха