Вход   Регистрация

Ето как ще се променят болидите от Формула 1 през 2017 г.

Ето как ще се променят болидите от Формула 1 през 2017 г.
 

Очакват ни нови коли, които ще бъдат с 5 секунди по-бързи (Видео)

Говори се, че през следващата година състезанията от Формула 1 ще станат по-вълнуващи. Чували сме го и преди, но този път имаме основание да вярваме. Причината за това е поредна смяна на правилата, която Международната автомобилна федерация FIA ще приеме през сезон 2017.

Ето как ще се променят болидите от Формула 1 през 2017 г.
 
Турбо V6 двигателят ще продължи да бъде използван от отборите, но колите вече ще разполагат с по-добра аеродинамика, която ще генерира повече аеродинамично притискане. Това означава повече сцепление, което от своя страна ще гарантира, че колите ще станат по-бързи. 
 
През следващата година по пистите на най-престижния шампионат ще се движат болиди с по-дълъг нос и по-широко предно крило. Аеродинамичните елементи зад предните колела също ще са значително по-големи, а радиаторните кутии ще бъдат изнесени настрани с цели 20 сантиметра.
 
В задната част на колата ще има ново задно крило, което ще бъде по-ниско и по-широко от сегашните, а дифузьорът под него ще порасне с 5 см във височина и също толкова в широчина.
 
Колкото до гумите, те ще са по-широки съответно с 6 см отпред и с близо 8 см отзад.
 
Едва ли има някой, който не би се съгласил, че новите размери ще направят колите от Формула 1 по-впечатляващи и красиви. Най-важното е обаче, че промените по дизайна ще смъкнат цели 5 секунди от времената за обиколка, което означава, че ни очаква много по-вълнуващ сезон.
 
Единственият проблем може да дойде от това, че с промените в аеродинамиката, изпреварванията ще станат по-трудни, тъй като атакуващият автомобил ще е в по-неизгодна позиция, въпреки че ще използва системата DRS. Това се дължи на по-силното влияние, което ще има колата отпред върху стабилността на задния автомобил.
 
Затова и от ФИА държат толкова строго на новото правило, забраняващо смяна на посоката на движение в зоните за спиране, така пилотът, който се отбранява ще може да избене само една траектория и да позволи повече възможности за атака на съперника си.
 

Реклама  


Купи кола

  • Audi A3 1.8i 4/5 врати

    2499 лв.

    дата на произв. - януари , 2000 г., пробег - 272000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Opel Astra 1.6 Automat

    5500 лв.

    дата на произв. - януари , 2005 г., пробег - 182000, С.к - Автоматична, цвят - Сив

  • BMW 118 2.0D

    10800 лв.

    дата на произв. - март , 2008 г., пробег - 25000, С.к - Ръчна, цвят - Металик

  • Opel Astra 1.3cdti-ecoflex-veriga

    6777 лв.

    дата на произв. - януари , 2009 г., пробег - 119000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • BMW 750 швейцария

    26800 лв.

    дата на произв. - август , 2009 г., пробег - 170000, С.к - Автоматична, цвят - Металик

  • Jaguar Xj 3.2

    6800 лв.

    дата на произв. - юли , 1995 г., пробег - 220000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

Виж всички обяви

Коментари ( 1 )

Напиши коментар Влез

от: Неук ( преди 1 година )

Хайде да сме точни. Може да бъдат до 5 секунди по-бързи на определени писти.
1. Със новите правила за наказанията, които ще се налагат, когато се надхвърли разрешената бройка компоненти всички ще се стремят да не ги натоварват на макс,
2. Само с 5 кг повече гориво и значимото изменение на аеродинамиката напредното крило , височината на задния дифузьор и широчината на задното крило е почти сигурно, че няма да са чак толкова бързи.
3. Има и редица други фактори, които ще попречат да се забързат.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising