IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Масов драг на (супер) коли 6

Тази година на старта застава Acura NSX (Видео)

Масов драг на (супер) коли 6

За шеста поредна година американското издание Motor Trend организира най-зрелищното драг състезание. То включва някои от най-изявените спортни и суперспортни автомобили на планетата, които стартират заедно на изоставена самолетна писта.
Масов драг на (супер) коли 6
И през тази година могат да бъдат открити пропуски в селекцията за състезанието - например Porsche 911 Turbo S или пък новото Bugatti Chiron, което вече обяви амбициите си да бъде най-бързата кола в света. Впечатление прави също така, че в състезанието присъстват машини, които имат и по-силни версии.

Въпреки това обаче новият "World’s Greatest Drag Race" определено има какво да покаже. Това са цели 13 автомобила, сред които и възродената спортна кола на Honda - NSX (в американската си версия Acura), която автомобилният свят чака повече от 10 години.

Машините мерят сили на дистанция от 1/4 миля. Сред тях има както хибриди, така и модели с класически бензинови мотори. Ето и всички участници - Acura NSX, Aston Martin V12 Vantage S, Audi R8 V10 Plus, BMW M4 GTS, Chevrolet Camaro SS 1LE, Dodge Viper ACR, Ford Mustang Shelby GT350R, Jaguar F-Type SVR, McLaren 570S, Mercedes-AMG GT S, Nissan GT-R, Porsche 911 Carrera S и Dodge Charger Hellcat.

Подробностите - време и скорост на финала - са във видеото
 



Още по темата:
Масов драг на суперколи 
Масов драг на суперколи 2 
Масов драг на суперколи 3 
Масов драг на суперколи 4
Масов драг на (супер) коли 5

 

 

Тагове: vs motor trend
0 от 500
  • #21
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Айде като не можа да измисли друго сега пък продажбите били катастрофални...ха ха ха , КЪДЕ ВИ Е СПОРТНАТА ИКОНА ХОНДАДЖИИТЕ....думата е срам...скрите се от срам...
  • #20
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    До последния специалист , това ако не знаеш е тест на автомобили излезнали на пазара през настоящата година , иначе може да вземем Порше 962 и да приключитм с всички останали спорни коли , а специално за пистите и възможностите трябва малко да ви е срам и да млъкнете , че приказките за Хондата бяха голями...ама нещо отново се изложихте
  • #19
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Липсват доста от фаворитите в класа на хмаудито, няма ферари, няма и ламбо, а от макларън имат по-бързи версии, както и от американските.Взимаш някакви автомобили и караш с крайната цел да направиш реклама на някой си. Ако сложат хелката до някой седан на ауди ще изгкежда смешен напъна на немците за спортен седан. И кади cts-v се подограва с немските каски в класа си. Просто трябва са се подбират по-добре конкУрентите.На писта макларъна и хонфата ще са на чело, а аудито може и да не е в топ 5
  • #18
    15 rate up comment 9 rate down comment
    RRE435i ( преди 7 години )
    KAK DA POVIARVAME NA TOYOTODJIA,KOITO EDVA PLA6TA ABONAMENTA ZA NETA,4E SE E DOBLIJAVAL DO CARRERA GT
  • #17
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Докога автокомедия ще пускате само статии за драгове. Пълно е в тубата как тези коли се справят на писта. Кой *** ще си купи такава кола, за да я кара само направо? Обществените пътища не са една безкрайна права, нито пък пъстите, където богаташите с тези коли ходят. А драговете са за коли специално направени за тази цел и за тунинг маниаци, които се вълнуват от всяка стотна от секундата.
  • #16
    8 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Чувал съм Карера ГТ, много е далече от ЛФА като звук. Вярно, в сравнение с това Мяуди от статията е направо тенор, но е далеч от рафиниранотта на ЛФА. Бездарен интериорен дизайн и ЛФА може да ложиш в едно изречение, само ако си опериран от чувтво за ететика, но това явно е така щом хареваш бременни тюлени..
  • #15
    10 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Хехе, какви лекартва? Да не би да искаш да кажеш че гърбавото Мяуди с пропорции да бременен тюлен притежава някаква минимална дори естетика? Ха-ха, време ти е за очен лекар май.
  • #14
    10 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Колкото до ЛФА - само звука му струва повече от боботещо пърдящото Мяуди.
  • #13
    8 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Я, Мяуди еР8 успя да финишира без да е запали! Това си е новина за немкия инженерен гений! Кофти само че е мега грозно с тая гърбица отгоре. Има още вурстове да папкат лоените мозъци докато го докарат на изчщен дизайн като този на NSX или GTR.
  • #12
    11 rate up comment 12 rate down comment
    пена ( преди 7 години )
    Трябвало е да вземат и една Tesla P100DL, да се погаври малко със фосилите..