IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Масов драг на (супер) коли 6

Тази година на старта застава Acura NSX (Видео)

Масов драг на (супер) коли 6

За шеста поредна година американското издание Motor Trend организира най-зрелищното драг състезание. То включва някои от най-изявените спортни и суперспортни автомобили на планетата, които стартират заедно на изоставена самолетна писта.
Масов драг на (супер) коли 6
И през тази година могат да бъдат открити пропуски в селекцията за състезанието - например Porsche 911 Turbo S или пък новото Bugatti Chiron, което вече обяви амбициите си да бъде най-бързата кола в света. Впечатление прави също така, че в състезанието присъстват машини, които имат и по-силни версии.

Въпреки това обаче новият "World’s Greatest Drag Race" определено има какво да покаже. Това са цели 13 автомобила, сред които и възродената спортна кола на Honda - NSX (в американската си версия Acura), която автомобилният свят чака повече от 10 години.

Машините мерят сили на дистанция от 1/4 миля. Сред тях има както хибриди, така и модели с класически бензинови мотори. Ето и всички участници - Acura NSX, Aston Martin V12 Vantage S, Audi R8 V10 Plus, BMW M4 GTS, Chevrolet Camaro SS 1LE, Dodge Viper ACR, Ford Mustang Shelby GT350R, Jaguar F-Type SVR, McLaren 570S, Mercedes-AMG GT S, Nissan GT-R, Porsche 911 Carrera S и Dodge Charger Hellcat.

Подробностите - време и скорост на финала - са във видеото
 



Още по темата:
Масов драг на суперколи 
Масов драг на суперколи 2 
Масов драг на суперколи 3 
Масов драг на суперколи 4
Масов драг на (супер) коли 5

 

 

Тагове: vs motor trend
0 от 500
  • #61
    0 rate up comment 0 rate down comment
    max ( преди 6 години )
    Нека вагинските ентусиасти си сверят информацията относно ламборгини. Не ламбо ползват двигатели на ауди, а точно обратно-двигатели на ламбо влизат в наточените версии на ауди. Разработките са си изцяло на италианците. А представете си ако беше обратно- от ламбо щяха да са останали само картинки.
  • #60
    3 rate up comment 1 rate down comment
    reventon ( преди 7 години )
    Podoziram,ne si zapoznat,4e stariq gt-r nismo s 550 konq ima 5-to nai-burzo vreme na nurburgring,kude e 911 turbo ili r8 ;) :D
  • #59
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Подозирам,че в сериите ФИА ГТ3 Нисан ГТР диша праха на Ауди,Бентли,Мерцедес,БМВ,Макларън и т.н.Подозирам също така,че Хонда НСХ с включването си от догодина в същите серии,също така ще диша прахоляка на горе посочените.Нещо да кажеш по въпроса с подозирането???
  • #58
    3 rate up comment 4 rate down comment
    reventon ( преди 7 години )
    Подозирам че именно толкова упрекваните gt-r и nsx ще смачкат това ауди на почти всяка писта,което е много по-показателно за динамиката на един автомобил :)
  • #57
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    World Greatest DragRace 6 !Can you guess the winner ???... 2017 Audi R8 V10 Plus-0-100 km/h in 2.6 secs!TAG someone who shuould see this DragRace
  • #56
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Хех, абе вагонетко бездейна, какъв е тоя оксиморон "оризарска наутра с лоен мозък" който си съчинил?? Толкова ти е атрофирал ума че един лаф не можеш да вържеш като хората! А това че Алдито било по-комфортно и затова изоставало - ха-ха-ха, представи си, по-мекото окачване предлага по-добро сцепление, особено на не особено гладка пита като Уилоу Спронгс, но ти откъде да знаеш след като черепната ти кутия е пълна с бульон от свински карантии..
  • #55
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    А колкото до фирмената политика на Фолксваген груп тя е такава , Ауди никога няма да има настройките на едно Ламборгини , цените и имиджа си взимат своето , но ако искаш да видиш реалните възможности на въпросната конфигурация , тя е в пълна сила при Ламборгини , Аудито е малко по-комфортно настроено и затова малко изостава на писта , тука идва гениалността на инжинерите , въпреки по-комфортното окачване е по-добро от стандартния закован GT-R
  • #54
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Лоен мозък , оризарската ти натура както винаги е объркана , за возията знаят вече всички нормални хора , извъртяни са хиляда предавания оплюто е окачването (като комфорт) от всички ,Крис Харис , Кларксън и др. Но интересното е че не включваш защо едно Ауди не може да си позволи такова евтино изпълнение тип Бързи и яростни , това е така защото таргет групата купуваща такъв шедьовър , не иска да се друса като създарма в GT-R , както примерно един тинейджър фен на плейстейшъна.
  • #53
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    А пък че Р8 имало имало комфорна возия в сравнение ГТР - това кога ти е присъни, или говориш колкото да не заспиш? Нисана е почти 300 кг по-тежък, колкото и да а му твърди пружините и амортиьорите, съмнявам е да вози по-твърдо от Алдито. Или ти и ги карал и двете и може би знаеш по-добре?
  • #52
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Хехе, вагонеткин, факта че сравняваш топ верия на Алдито с базова версия на ГТР е показателен за това колко ти е вярна тезата. Самата идея че Хуракан бил топ верия на Алди е аболютно малоумие, но за *** лоен мозък като твоя явно това не е проблем.. А Поршето е хибрид, но плъгин, къде видя да пиша че е електричка? И това че му пада заряда на батерията и съответно мощнотта след първата обиколка е аболютен факт.