IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-бързият дизелов всъдеход в света е Bentley

Bentagya Diesel използва двигателя на Audi SQ7, но струва двойно повече

Най-бързият дизелов всъдеход в света е Bentley

Първият дизелов модел на Bentley е Bentagya, който пък се явява първият всъдеход на луксозната британска марка. Автомобилът бе разсекретен преди броени часове, като ще бъде на пазара преди края на 2016 година.
Най-бързият дизелов всъдеход в света е Bentley
Все още не е известно къде ще се състои публичната премиера на Bentagya Diesel, тъй като компанията вече обяви, че няма да участва на предстоящия автосалон в Париж. Ясни са обаче всички подробности около машината, включително цените.

Bentley Bentagya Diesel използва 4,0-литровя V8 дизел с две турбини и един електрически компресор, който дебютира на борда на Audi SQ7. Агрегатът развива 435 к.с., а максималният въртящ момент достига 900 Нм, като е наличен при само 1000 об/мин.

Ускорението 0-100 км/час при модела на Bentley е аналогично с това на SQ7 - 4,8 секунди. За разлика от всъдехода на Audi, който има максимална скорост от 250 км/час, новият Bentagya Diesel е способен да закове 270 км/час, което го превръща в най-бързата дизелова машина в сегмента.

Агрегатът е съчетан с 8-степенната автоматична трансмисия ZF и задвижва четирите колела. Средният разход на гориво е само 7,9 л/100 км, твърди официалната информация. Към момента не е обявено, но вероятно за Bentagya Diesel ще бъдат предложени същите активен заден диференциал и шаси с четири завиващи колела, които демонстрира Audi SQ7.

Първият дизел на Bentley ще бъде наличен на пазара в Европа още преди края на тази година. Цените във Великобритания стартират от 135 800 лири, което почти два пъти над стартовата сума за Audi SQ7 - 70 970 лири.

Bentagya се предлага и с W12 бензинов мотор. Този модел стартира от над 160 000 лири.

Тагове: bentley bentagya diesel
0 от 500
  • #56
    32 rate up comment 0 rate down comment
    Знаещ до до Знаещ ( преди 8 години )
    Какъв Паскал бе мен?Паскал го преподаваха преди 15 години.Сега са на proingeneer.Що се отнася до успехите на студентите оня ден имаше репортаж за ТУ-София и отбора му по автомобилизъм.Бяха се представили много добре на фона на други европейски университети чиито болиди се бяха разпадали в движение на състезанието.
  • #55
    36 rate up comment 3 rate down comment
    XOXOXO ( преди 8 години )
    V 21 vek tva zvuchi kato nai burziqt paren lokomotiv!
  • #54
    36 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Иначе добре си ги нарисувал нещата, кое вярно, кое не! С едно мога да се съглася, ако си даваш последните ст. за такъв автомобил е ясно че ще ти седи на трупчета.Аз пък имам достатъчно приятели с такива коли, които ги търкалят вече 5-6г без особени дертове...
  • #53
    39 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    "Мерцедес за 10 бона и да се мислиш за тарикат, а същевременно да нямаш 1000 лева за нови гуми! "Що бре, аз пък познавам и такива с коли за по 2000 лв, но нямат пари за гуми. Те тарикати ли са?"Важното е да се показваш с Мечо къф си батка, да реве, да трещи, да пуши и дими и кифлите да мигат на парцали." За нормалните хора има и такива неща като комфорт, простор,сигурност и тн. На Аурис, Меган или Голф за 36к лв ще има да търсиш подгрева по седалките с години, просто го няма.
  • #52
    43 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Е как да премахнат дизелите, като немската автомобилна индустрия се крепи на нафтовите печки. Това, че умират милиони хора от дизелите им не ги интересува. Важна е печалбата, а живота и здравето на хората са незначителни неща за тях.
  • #51
    42 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Отдавна го говоря и аз това нещо, че дизела трябва да се забрани да влиза в население места. Дизела е жива отрова. Доказано, но удобно прикривано от автомобилните лобита и то най-вече немските.
  • #50
    41 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Дизела да се забрани със закон.
  • #49
    36 rate up comment 10 rate down comment
    RRE435i ( преди 8 години )
    Za niakoi ne6ta si prav.No tuk stava duma za novi koli.Az kola vtora raka ne vzimam.Samo novi i gi karam maximum do 5 tata im godina.Da mu misliat drugite.To ne moje da vzeme6 premium kola na 1/3 ot cenata i kato nova i da si kazva6 kolko sa glupavi takiva kato men koito sa gi kupili 4isto novi4ki
  • #48
    40 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И когато тези неща почнат да стават, а те стават на всеки съвременен мерцедес ще почнеш да съжаляваш що не си взел новичкото, а си дал пари за части и ремонти на старото, колкото струва новото. Те на запад не са толкова будали хората да карат старите си коли и да наливат пари в бездънна яма. Стара кола само японска. Купиш ли си нов внос немско и автоматично се превръщаш в абонат на сервизите. Не, че с новото немско няма да си, но поне имат гаранция и по-малко ще те боли.
  • #47
    41 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Като дадеш по 1500-2000 лв на бройка за НЕоригинален въздушен амортисьор на мерцедесчето ще те питам тогава колко си велик. А те не, че не изпускат и не дават фира хич особено по нашите пътища. Някой ги сменят на 1-2 г., а на други им траят до 3 г. ако не е караш много колата и са дотам и чакат за нови. Въждушния компресор и той често дава фира. Окачването също е слабичко, а не като на старите мерчовци. И е една цифромания. По мотора и електрониката ако нещо се прецака ще станеш див и щастлив!