IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi SQ7 получи дизел с 435 к.с.

Кросовърът струва 89 900 евро

Audi SQ7 получи дизел с 435 к.с.

Audi представи на специално мероприятие в централата си в Инголщат най-бързата версия на кросовъра Q7. Тя носи обозначението SQ7, като продажбите й ще стартират в края на годината.
Audi SQ7 получи дизел с 435 к.с.
Модификацията е получила 4,0-литров дизелов V8 с две турбини и един електрически компресор. Мощността на агрегата е 435 к.с., а максималният въртящ момент достига 900 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,8 секунди, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч. Обявеният среден разход е 7,4 л/100 км.

Двигателят работи в комбинация с 8-степенен автомат S-tronic и система за задвижване на четирите с централен диференциал Torsen. Като опция се предлага активен заден диференциал.

При Audi SQ7 стандартните турбини са малка и голяма, като сработват при различни обороти на мотора. За работата на електрическия компресор е разработена отделна 48-волтова система. Тя захранва и електромеханична активна система за стабилизация на купето.

Подобна технология се използва и при новото BMW 7-Series. При Audi SQ7 тя работи с шасито с четири завиващи колела, пневматичното окачване, адаптивните амортисьора и активните стабилизатори, между които е разположен електромотор с тристепенна планетарна трансмисия. Така предният и задният стаилизатор могат да се регулират независимо един от друг.

Като опция за SQ7 се предлагат по-мощни карбон-керамични спирачки, матрични главни светлини, 7-местен салон, аудиосистема Bang & Olufsen с мощност 1920 вата и 23 тонклони, система за развлечение на задните пътници с таблети и точка за достъп Wi-Fi.

Освен това за модела са достъпни общо 24 електронни помощника, включително адаптивен круиз-контрол. Той може напълно самостоятелно да придвижва автомобила при движение в задръствания.

Системата за компенсиране на накланянето, активният заден диференциал, завиващите на 5 градуса в обратна посока (или в същата при по-висока скорост) задни колела влизат в предлагания като опция пакет Driving dynamics.

В Audi вече приемат поръчки за най-бързата модификация на Q7. Цените на кросовъра стартират от 89 900 евро.

Снимки: Audi

Тагове: audi q7 audi sq7
0 от 500
  • #18
    5 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 8 години )
    Тука ще ме уморят с коментари някои от "капацитетите" .... Само европейците създавали новите технолгии, ОМГНаучили някъкви лафчета пред блока от местните "специалисти" и тук се правят на умни.
  • #17
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Респектиращи характеристики, колата наистина е супер, но само едно нещо ме дразни и това е при всички марки коли. Катто напишат мощноста на аудиосистемата имам чувството че хабер си нямат от аудиосистеми. Сега тука написали 1920 вата била мощноста на аудиосистемата, хубаво 23 тонколони, супер ама просто няма как да е 1920 вата. Първо не знам как могат да ги захранят тия ватове дори да ги имаха, второ не знам имат ли представа ако надуеш 1920 вата дали ще остане здрав прозорец в колата и околията
  • #16
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Много умен ( преди 8 години )
    За теб май няма разлика между моментен и разход на 100км.Айде моля те Туарег 5.0тди сьм имал 2 години така че не ми обеснявай на мен. Бил виждал той...
  • #15
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ами знам колко харчи бензинов автомобил с 500+ коня - ако го караш нормално и той ще ти даде 20. А и съм виждал 5.0 дизел тоарег разход от 70/100 . Добре ли са го изчислили ВАГ инженерите? Колко трябва да си *** да харесваш дизел и да обясняваш, че в града е по-добре да караш дизел? Че и малките деца знаят, че тия дизели в града за отрицателно време задръстват DPF-а и ЕГР и т.н. "еко" елементи и после почват мъките. Смешни лапета коментират неща, които са виждали само на снимка.Вагони ***
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Japanese Guy ( преди 8 години )
    Ot moralna gledna tochka v izraz na uvazhenie i priznatelnost kato za posledno tryabvashe da bade s BLAUPUNKT - edna ot nay-dobrite CAR AUDIO systemi nemsko proizvodstvo.
  • #13
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Излязьл *** да коментира кола за 90000 евра спокойно а тези пари дори няма да ги видиш в живота си така че бегай в другата статия да четеш за ваште Санг Онг и Мисан...
  • #12
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Много умен ( преди 8 години )
    Евала умник а знаеш ли колко харчи бензинов мотор с 500+ коня в града на газ спирачка а?? Някой от нас ме карали такава кола и на тези 20 отиват на близко двойно. Голям инжинер се изкара.. Едва ли си по умен от инжинерите на ВАГ с неговите 9 марки...
  • #11
    11 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само неадекватен Ханс би си купил тоя кошник, а не мазератито например. Доста трябва да си изкуфял и объркан направо заблуден, за да си купиш ауди, като е доказано, че цената им главоломно се срива с всяка година, а частите са им скъпи и ненадеждни. След 5 години от 90 000 евро ще струват максимум 10-15000 и то ако някой е налял поне 30к eu в нея за ремонти и поддръжка. Радост за сервизите е всеки нов модел на ВАГ.
  • #10
    12 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ХахАх Вагоните пак лаически се прехласват, като моми пред завод за мотори - хем не разбират, хем цитират някакви добре звучащи глупости.Астона е със задно и затова е нормално до 100 да не е от най-бързите времена. Това обаче *** с мозък на *** НЕ може да го разбере.Този дизел харчи в града 20 и нагоре. А ако се кара на газ спирачка не си познава разходомера.И на живо съм го виждал и на картинка - все си е грозен. За надеждността е ясна работата - Никакви ги няма там. Оценка-среден
  • #9
    28 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само немците знаят как да правят коли. Европейците като цяло знаят как да поставят трендове и да създават нови технологии, останалите знаят как да копират.