IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Tiguan - №1 по мощност в сегмента

Компактният кросовър получи би-турбо дизел с 240 к.с.

Volkswagen Tiguan - №1 по мощност в сегмента

Volkswagen пусна на пазара две нови версии на компактния си кросовър Tiguan. Първата е оборудвана с 2,0-литровия TSI двигател от VW Golf GTI с мощност 220 к.с. и 350 Нм. А втората е с 2,0-литров би-турбодизел с 240 к.с. и 500 Нм.
Volkswagen Tiguan вече е №1 по мощност в класа си
Благодарение на би-турбо системата на дизеловия агрегат с директно впръскване на горивото Tiguan вече е най-мощният кросовър в сегмента. С този двигател кросовърът ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,5 секунди и развива максимална скорост от 228 км/ч. Моторът е комбиниран със 7-степенна трансмисия DSG с 2 съединителя и система за задвижване на четирите колела 4Motion.

Средният разход на тази дизелова модификация е 6,4 л/100 км, а нивата на вредните емисии достигат 167 г/км. Отличителният знак на този вариант са трапецовидните тръби на изпускателната система.

Вариантът с 2,0-литров TSI мотор позволява на Tiguan да ускори от 0 до 100 км/ч също за 6,5 секунди, като максималната му скорост е 220 км/ч. Бензиновата версия също е комбинирана с DSG скоростна кутия и система 4Motion.

Двата нови варианта на кросовъра вече са на пазара в Европа в ниво на оборудване Highline. Бензиновата версия струва 39 625 евро, а дизеловата – 42 700 евро.

Снимка: Volkswagen

Тагове: volkswagen tiguan
0 от 500
  • #34
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    А иначе в САЩ така ги уважават, че ако познаваш някой американец и го питаш за VW ... ще чуеш странни английски словосъчетания с подчертано НЕГАТИВЕН смисъл. Пък ти какво мислиш и какво предпочиташ да не четеш е твой проблем. То цял свят ги видя какви са некадърници, ама тука вие ни учите на "хубаво", "премиум" и т.н.Забавление да има бе, на мен ми правите смях, така че продължавайте с неадекватните ви коментари.
  • #33
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не е комплекс към VW и гоуфа - просто това е олицетворението на селския манталитет в България, защото 90% от хората, които ги карат през последните години нямат дори и средно образование и се държат, като африканци в Германия- неадекватно.В последствие всеки "баш майстор" доскоро ремонтирал лади с тел и чук видя, че при старите VW e почти същото и ги обяви за най-добрите,а останалите за "трошки",защото той няма акъл да ги ремонтира. И така се стигна до тук - на село викат "по убу от гоуфу нема"
  • #32
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    След като едните замърсяват 40 пъти над нормите, а другите 2-3 пъти ( заради метода на измерване в европа ), то дали не замърсяват повече автомобилтие на ВАГ?Ти и от проста математика не разбираш моето момче, толкова трагичен случай си.
  • #31
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Верно? Че аз като гледам класациите в топ 3 са само хонда, лексъс тойота и т.н. а VW и Ауди за надеждност на двигателите бяха на последните позиции?Гаджето ми няма как да ми го открадне някой скъсан гоуфаджия за това бъди спокоен, а аз си карам колата всеки ден с кеф и ме напишва смях, като видя поредния гоуф или пасат отбил в страни с вдигнат капак и вързан с тел ауспух и подобни тунинг изпълнения.А относно емисиите - виж измерените в реални условия емисии на ВАГ и на другите- 40 пъти отгоре
  • #30
    5 rate up comment 4 rate down comment
    до Анонимен ( преди 7 години )
    Намери ми материал, който показва, че Фолксваген замърсява повече от дизелите на останалите производители!Нали правиш разлика - от Фолксваген са обвинени в това, че показват по-ниски данни на замърсяване от реалните, а не в това, че замърсяват повече от Нисан, Додж, Тойота или Крайслер!С *** Таката са оборудвани 90 млн. автомобила, сервизната акция до момента едва ли е обхванала дори 5 млн. от тях.А колко човека загинаха в следствие на това?Или това не е важно според теб?
  • #29
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    познавам хора от цял святи само в Бг има някакъв измислен комплекс към VW и конкретно голфв цял свят тази марка е уважавана и на много висока почит само тук некви неземни претенции, митове и легендии това тук дойде от един смотан водещ, който измисли т.нар пернишки голф , а в Перник има по малко голфове отколот само в младост 1 - София !хора намерете си по смислено занимание отколкото да хейтвате по цял ден и да си измисляте проблеми и драми
  • #28
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    И не на последно място, щом коментираш само от практика, защо коментираш модели на други производители без да си карал подобен автомобил и без дори да си го виждал на живо?Аз ще ти кажа защо - защото си комплексар и имаш толкова комплекси в живота, че се опитваш да се изкараш нещо повече от другите, чрез таратайката, която караш. И понеже тя е също по-смотана от колите на другите си измисляш глупости за боготворене на купчина ламарина! ФАКТ. Айде сега си пий антидепресантите и тихо в ъгъла!
  • #27
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Пхахахах този коментар показва само колко си заблуден и вманиачен да възхваляваш селската марка, която те кара да плащаш още и още за ремонти.1во САЩ са предупредили ВАГ още 2008ма - ако е рекет, щяха да ги ударят още тогава.2ро Въздушните възглавници се отстрани проблема гаранционно без да се плаща нищо. 3то прочети в този сайт, как възглавница на VW се отваря поради самоускорение при паркиране.4то Всичките проблеми ги остраняват за сметка на клиета.5то Каква практика имаш ти?От картинки?
  • #26
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Защо трябва да ги коментирам?!Моят опит се базира на практиката, а не на платени писания по медии.И какво - имаха дефект при Голф 6 с ангренажна верига, подмениха я, няма инциденти и смъртни случаи!Коментирай Таката и хилядите сервизни акции на японските производители, както и документираните смъртни случаи в следствие на това!Дизелгейт е рекет от американците, VW не замърсяват повече от останалите, а чрез софтуер увеличават мощността и намаляват разхода, показвайки по-ниски вредни емисии.
  • #25
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тоя дошо май ви е голям трън в очите, всеки път за него питате.Я отворете сайта дето ви казах и коментирайте хилядите проблеми и разследвания на американските агенции?Или ми коментирайте статиите на Аутобилд с признанията за дефекти? Или дизелгей, който обхваща цялата им дизелова гама?Я пак кажи колко е добра тая марка и колко са зле хората, които не я карат ? То май и вие спадате към тия хора, защото докато е в сервиза не си карате колите, което е огромна част от времето амааа....