IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Tiguan - №1 по мощност в сегмента

Компактният кросовър получи би-турбо дизел с 240 к.с.

Volkswagen Tiguan - №1 по мощност в сегмента

Volkswagen пусна на пазара две нови версии на компактния си кросовър Tiguan. Първата е оборудвана с 2,0-литровия TSI двигател от VW Golf GTI с мощност 220 к.с. и 350 Нм. А втората е с 2,0-литров би-турбодизел с 240 к.с. и 500 Нм.
Volkswagen Tiguan вече е №1 по мощност в класа си
Благодарение на би-турбо системата на дизеловия агрегат с директно впръскване на горивото Tiguan вече е най-мощният кросовър в сегмента. С този двигател кросовърът ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,5 секунди и развива максимална скорост от 228 км/ч. Моторът е комбиниран със 7-степенна трансмисия DSG с 2 съединителя и система за задвижване на четирите колела 4Motion.

Средният разход на тази дизелова модификация е 6,4 л/100 км, а нивата на вредните емисии достигат 167 г/км. Отличителният знак на този вариант са трапецовидните тръби на изпускателната система.

Вариантът с 2,0-литров TSI мотор позволява на Tiguan да ускори от 0 до 100 км/ч също за 6,5 секунди, като максималната му скорост е 220 км/ч. Бензиновата версия също е комбинирана с DSG скоростна кутия и система 4Motion.

Двата нови варианта на кросовъра вече са на пазара в Европа в ниво на оборудване Highline. Бензиновата версия струва 39 625 евро, а дизеловата – 42 700 евро.

Снимка: Volkswagen

Тагове: volkswagen tiguan
0 от 500
  • #44
    0 rate up comment 1 rate down comment
    KK ( преди 7 години )
    Верно няма гранизи глупостта, особено тази която се шири тука..за твой ужас си е действаща и много работеща..и отдавна не ползват квадратни джанти,като една друга фирма..дето се "обслужва" от един Д(у)шевно болен.
  • #43
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тия не фалираха ли вече ?Някой изобщо смята ли ги за действаща и смислена марка? Странно, човешката глупост граници няма явно.
  • #42
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Още има индивиди, които си мислят, че сландала дизелгейт е нещо, което може да подминат, като поредния дефект на VW.Това е най-големия скандал в историята на автомобилостроенето моето момче и не говори глупости, че никой незнае в САЩ, защото исковете в съда там са десетки хиляди. Глупавата *** пак бращолеви глупости и се опитва да формира мнения с цъкането на плюсове и минуси. Счупи си рутера от ръгане на кабели ***.
  • #41
    0 rate up comment 1 rate down comment
    ? ( преди 7 години )
    BMW X3 3.0D или Audi SQ5 ??? Или те не са от сегмента ...
  • #40
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Е всичко се прави в Китай, това откога е новина?!Те Самсунг и LG произвеждаха в Южна Корея, а Сони и Панасоник в Япония, но и те отдавна правят всичко в Китай, Индия и Виетнам!
  • #39
    2 rate up comment 1 rate down comment
    не че нещо ама ( преди 7 години )
    в Европа няма бъдеще ако имаше щеше да оцелее поне една фирма за електроника Нокия Сименс Филипс не стават не могат да се конглокират.Съвсем скоро и фирмите за бяла техника ще ги последва същото та какво остава за автомобилите.
  • #38
    5 rate up comment 3 rate down comment
    75397 ( преди 7 години )
    В България естествено "Дизейлгейт" е тема номер 1, която се коментира от хора с "екологични" автомобили набор 1992 година, с махнати катализатори, закупени от Горубляне и Дупница.Естествено това, че теглихме 20 млрд. заем, че ядем най-лошата храна в Европа и че работим по 7 дни седмично за мижави заплати не е важно за форумните специалисти.Качете се някой път на "Копитото" и вижте София - предполагам целия смог е в следвие на "Дизелгейт", а не на автопарк-а със средна възраст 20 години!
  • #37
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    за т нар. дизелгейт в щатите почти никой не е чувал..... мой приятел с туарег там е разбрал едва след като са му се обадили да отиде до сервиза за безплатен ъптедет и там му обяснили за оциите да върне колата или да получи пари !хората по света се вълнуват от съвсем други нещаголямото тръбене е тук в Европа да не кажа в България, масовият европеец и той не е хич наясно кой за какво се бори в този т.нар скандалама тук нали злобата и завистта е над всичко , и да хетваш в нета е професия....
  • #36
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    По стара традиция след като Дошо напише 30-40 коментара през деня, накрая пише един от свое име...Дошка, смени малко репертоара, че вече се изтъркваш!То хубаво ги мразиш Фолксваген, ама хората ги купуват все повече и повече и са доволни.И стига си давал САЩ или Кларксън за пример, защото първото е полицейска страна с комунистически привички, където хората са със свободата на роботи, а Кларксън е английски шут, за който първо английското беше най-добро, а след това, за което му платят.
  • #35
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ХахА Я да видим сега - значи Кларксън, САЩ, Китай, Южна Кореяи т.н. и милионите клиенти с репорти до държавните органи по света са някаква групировка, която иска просто да очерни VW, които от своя страна били най-добрите и най-надеждните според вас и всички тия проблеми са лъжи. Обаче пък другите производители, за които няма подобни сведения и доказани дефекти са трошльоти, бокл*ци и подобни?Е тая логика само една *** може да има и да си вярва.