IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Jaguar F-Type поиска реванш от Porsche 911 Turbo

Този път срещу германската икона излиза върховата версия SVR (Видео)

Jaguar F-Type поиска реванш от Porsche 911 Turbo

Jaguar F-Type AWD вече се пробва срещу върховото Porsche 911 Turbo S, като при драг състезанието изостана далеч зад германската спортна кола. Сега британският автомобил прави опит за реванш с най-силната си версия - SVR. Тя застава на стартовата решетка срещу по-умереното 911 Turbo.

Състезанието е аналогично - драг на 400 метра със старт от място. Гонката е организирана от Auto Express.



Porsche 911 Turbo използва 3,8-литров боксер с 540 к.с. и 710 Нм. Jaguar F-Type SVR има по-голям и по-мощен двигател - V8 с 575 к.с. и 700 Нм., но тежи с около 35 кг. повече. Разлика има и в трансмисиите - 7-степенна при Porsche и 8-степенна при Jaguar. И двата автомобила имат задвижване към четирите колела.

На пазара във Великобритания Jaguar F-Type SVR струва 110 000 лири, докато 911 Turbo започва от близо 127 000 лири.

 

0 от 500
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    trb ( преди 7 години )
    Разликата между турбина и механичен компресор известен още като суперчарджър има турбината се задвижва от изгорелите газове а компресора се задвиждва от ремък, който е зацепен за коляновия вал. Турбото обикновено е по-икономично, защото се задвижва от потенциалната енергия на изхвърлените газове, която в противен случай се губи през ауспуха, докато компресора използва енергия от коляновия вал, която би могла да се използва за въртенето на колелата.
  • #25
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Веско ( преди 7 години )
    Разлика между турбо и компресор!?! :bowdown :bowdownУникални капацитети тука :)Добре, че е nov да даде някакво смислено обяснение.И Минчо, аз нямам проблем. Всеки може да направи кола която се ускорява по-бързо. Ягуар не са искали-не са направили. Кому е необходимо?
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    FastDriver ( преди 7 години )
    Курвета излиза от завода с три различни пакета, касаещи насторйките по аеродинамиката, окачването и спираките. Базов(GT вариант)Stage 1 и най-силно подобрения, но напълно завдски Stage 2,подхдящ за Track Day ентусиасти.
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    nov ( преди 7 години )
    Причината за безапелационната победа се вижда в първите секунди на старта - launch control.Няма как автоматикът на ZF, влаган в семейни седани да дава представянето на двоен съединител. Jag е повече GT отколското хардкор спортист. И това не е лошо.
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    911 ( преди 7 години )
    Тоя Корвет..май е бил подложен на тунинг...Chevrolet Corvette Z06 Stage 2 (560HP)
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    И гледа ли го до края клипа?Щото Поршето би ***.Даде по-добро време на 400 метра и на 1 миля.Какво излиза,че пак Поршето е по-добро.Просто двигател,кутия,купе,тегло на Поршето са в идеално съчетание.Затова бият по-мощни коли.И Ягуара го изпита на собствен гръб.И много друг плакаха след среща с Порше Турбо.И много още ще плачат.
  • #20
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=rebV7HHXwGQ
  • #19
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Porsche ( преди 7 години )
    може, ако поршето кара на зад , но пак е под въпрос !Porsche и всички останали !
  • #18
    5 rate up comment 15 rate down comment
    @ ( преди 7 години )
    Chevrolet Corvette Z 06 shte detronira Porsche 911 !
  • #17
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Porsche и всички останали !