IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го първият SUV на Skoda

Kodiaq без камуфлаж

Ето го първият SUV на Skoda

Вече няколко пъти в интернет се появяваха снимки на добре замаскирани тестови прототипи на първия SUV на Skoda. Е, чакането свърши, тъй като Аutoforum разкри кадри на модела в пълния му блясък.
Ето го първият SUV на Skoda
Чешкото издание се е сдобило с официалните снимки по време на закрита презентация на модела. Кадрите разкриват единствено дизайна на екстериора на Skoda Kodiaq, но пък са многобройни и дават възможност да разгледаме всъдехода от всички страни.

Обикновено производителите показват футуристични концепции, които след това превръщат в съвсем стандартни серийни коли. Случаят с Kodiaq обаче съвсем не е такъв. Дизайнът на серийната версия е почти идентичен с този на концепцията VisionS от салона в Женева, с която чехите загатнаха своя модел. Сходно бе положението и с концепцията VisionC, представяща новото поколение Superb.
Ето го първият SUV на Skoda
Допълнителни подробности за Skoda Kodiaq не са налични, но вече бе съобщено, че моделът ще бъде един от просторните в сегмента. Той е изграден на шасито MQB, използвано за VW Tiguan и Seat Ateca.  Дължината на Kodiaq достига 4697 мм, широчината - 1882 мм, а междуосието се простира на 2791 мм.

Моделът ще бъде наличен във версии с 5 и 7 места. При първата багажният обем ще бъде 720 литра, като при сгъването на задните седалките ще нараства до внушителните 2165 литра. Модификацията със 7 места ще разполага с 270 литра, но при сгъването на третия ред седалки той ще достига 630 л.
Ето го първият SUV на Skoda
Skoda Kodiaq ще се предлага с избор от 3 бензинови и 2 дизелови мотора. Бензиновите са 1.4 TSI във версии със 125 и 150 к.с., както и новия 2.0 TSI, който развива 180 к.с. Дизеловият мотор е 2.0 TDI, като ще бъде достъпен със 150 и 190 к.с.

Моделът ще разполага със задвижване към предните или към четирите колела, а изборът от трансмисии ще бъде между механична и автоматична DSG.
Ето го първият SUV на Skoda
За кросовъра ще се предлага система за динамичен контрол на шасито (Dynamic Chassis Control), която позволява в зависимост от условията на пътя да се настройват окачването, чувствителността на педала, алгоритъма на работа на DSG-трансмисията и системите за безопасност.

Водачът ще може да разчита на асистенти за сигурност като камера за кръгово наблюдение, асистент за теглене на буксир, който автоматично управлява маневрирането, система за помощ при паркиране с възможност за автоматично спиране при откриване на препятствие, система за предупреждение при опасност от челен сблъсък, система за следене на лента на движение, на пътните знаци и на разстоянието до движещия се отпред автомобил.

Информационно-развлекателната система на Skoda Kodiaq ще може да се свързва с устройства, работещи с Apple iOS и Android. Топ версиите на модела ще разполагат с точка за достъп Wi-Fi и модул 4G/LTE, който с помощта на онлайн-сервиза на Skoda ще може да проверява настройките на автомобила от разстояние.
Ето го първият SUV на Skoda
Премиерата на Kodiaq е насрочена за 1 септември в Берлин. След това моделът ще бъде демонстриран на автосалона в Париж, а продажбите му ще бъдат факт в началото на 2017 г.
 

Тагове: skoda kodiaq
0 от 500
  • #10
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Striker ( преди 7 години )
    Интересно дали ще наследи всички дефекти на Гоуфо? :)))
  • #9
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Дам ( преди 7 години )
    Новото "Ауди"!
  • #8
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това е новият хит от ВАГ. Само изчакайте и гледайте.
  • #7
    18 rate up comment 12 rate down comment
    до LEX ( преди 7 години )
    Няма смисъл да им обясняваш - те са с промити тикви и вярват само на брошури на ВАГ.Аз шкоди съм карал и съм потресен от ниското качество на материалите в тях, а дефектите на ВАГ са и при тях. От там насетне всеки сам си решава за какво да си дава парите - аз лично предпочитам да ги давам за почивки и т.н., а не за резервни части и ремонти, с които да пълня джоба на някой натурализиран турчин в далечна немска провинция.
  • #6
    18 rate up comment 10 rate down comment
    LEX ( преди 7 години )
    Те от време на време сами си падат от този връх... Не е нужно някой да си прави труда да ги бута, въпрос на време е. Цялото това нещо е въздух под налягане. Елате да видите на чисто нова Октавия на 28к км как и скърцат пластмасите на задната колона на багажника. Да не говорим, че скоростният лост се обели вече.
  • #5
    11 rate up comment 21 rate down comment
    RRE S3 ( преди 7 години )
    Dokato nemcite praviat takiva savar6enni koli,niama koi da gi butne ot varha
  • #4
    10 rate up comment 15 rate down comment
    RRE S3 ( преди 7 години )
    bravo premium dizain.premium tehnika dano i interiora e takav
  • #3
    20 rate up comment 14 rate down comment
    до номер 1 ( преди 7 години )
    Интересно колко нови Шкоди, Сеати, Фолксвагени, Аудита и Бентлита си карал, за да стигнеш до този извод...
  • #2
    26 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Въобще не прилича на умалено Ку7
  • #1
    28 rate up comment 18 rate down comment
    Прости Гоуфаджии ( преди 7 години )
    Тия шкоди стават все по-грозни. Цената им расте, дефектите също.Браво! Значи добре се вписват в семейството на ВАГ.