IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го първият SUV на Skoda

Kodiaq без камуфлаж

Ето го първият SUV на Skoda

Вече няколко пъти в интернет се появяваха снимки на добре замаскирани тестови прототипи на първия SUV на Skoda. Е, чакането свърши, тъй като Аutoforum разкри кадри на модела в пълния му блясък.
Ето го първият SUV на Skoda
Чешкото издание се е сдобило с официалните снимки по време на закрита презентация на модела. Кадрите разкриват единствено дизайна на екстериора на Skoda Kodiaq, но пък са многобройни и дават възможност да разгледаме всъдехода от всички страни.

Обикновено производителите показват футуристични концепции, които след това превръщат в съвсем стандартни серийни коли. Случаят с Kodiaq обаче съвсем не е такъв. Дизайнът на серийната версия е почти идентичен с този на концепцията VisionS от салона в Женева, с която чехите загатнаха своя модел. Сходно бе положението и с концепцията VisionC, представяща новото поколение Superb.
Ето го първият SUV на Skoda
Допълнителни подробности за Skoda Kodiaq не са налични, но вече бе съобщено, че моделът ще бъде един от просторните в сегмента. Той е изграден на шасито MQB, използвано за VW Tiguan и Seat Ateca.  Дължината на Kodiaq достига 4697 мм, широчината - 1882 мм, а междуосието се простира на 2791 мм.

Моделът ще бъде наличен във версии с 5 и 7 места. При първата багажният обем ще бъде 720 литра, като при сгъването на задните седалките ще нараства до внушителните 2165 литра. Модификацията със 7 места ще разполага с 270 литра, но при сгъването на третия ред седалки той ще достига 630 л.
Ето го първият SUV на Skoda
Skoda Kodiaq ще се предлага с избор от 3 бензинови и 2 дизелови мотора. Бензиновите са 1.4 TSI във версии със 125 и 150 к.с., както и новия 2.0 TSI, който развива 180 к.с. Дизеловият мотор е 2.0 TDI, като ще бъде достъпен със 150 и 190 к.с.

Моделът ще разполага със задвижване към предните или към четирите колела, а изборът от трансмисии ще бъде между механична и автоматична DSG.
Ето го първият SUV на Skoda
За кросовъра ще се предлага система за динамичен контрол на шасито (Dynamic Chassis Control), която позволява в зависимост от условията на пътя да се настройват окачването, чувствителността на педала, алгоритъма на работа на DSG-трансмисията и системите за безопасност.

Водачът ще може да разчита на асистенти за сигурност като камера за кръгово наблюдение, асистент за теглене на буксир, който автоматично управлява маневрирането, система за помощ при паркиране с възможност за автоматично спиране при откриване на препятствие, система за предупреждение при опасност от челен сблъсък, система за следене на лента на движение, на пътните знаци и на разстоянието до движещия се отпред автомобил.

Информационно-развлекателната система на Skoda Kodiaq ще може да се свързва с устройства, работещи с Apple iOS и Android. Топ версиите на модела ще разполагат с точка за достъп Wi-Fi и модул 4G/LTE, който с помощта на онлайн-сервиза на Skoda ще може да проверява настройките на автомобила от разстояние.
Ето го първият SUV на Skoda
Премиерата на Kodiaq е насрочена за 1 септември в Берлин. След това моделът ще бъде демонстриран на автосалона в Париж, а продажбите му ще бъдат факт в началото на 2017 г.
 

Тагове: skoda kodiaq
0 от 500
  • #30
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Показателно за качествата на Алфа, че екземплярите на Алфа 159, които се продават, струват между 6500 и 12000 лева!И това за 10 годишен автомобил, струващ 10 пъти повече като нов!Какво има да говорим повече...иначе е страшно красив автомобил, спор няма!
  • #29
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до Анонимен ( преди 7 години )
    Ти си непоправим оптимист...Алфата държала цена хахахахаха :-)Да не би случайно да работиш в Горубляне и да имаш някои залежали Алфи?!Фолксваген държат повече цена дори и от Мерцедес в процентно отношение, на база цена като нови и цена след 5 години, той тръгнал да ги сравнява с Алфа.А интересно каква Джулия сравняваш с Голф, след като Джулия е седан, излязал през 2015 година и струващ почти колкото Ауди А4 като нов.Джулиетата струва колкото А класа и е с 10 бона по-скъпа от Голф като нова!
  • #28
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Що ми прилича на старата Кю7 в профил?Сигурно се бъркам нещо.На оня с Пежото да му кажа,ама моля ви,имаме служебно 307 СВ купувано от магазина 2008г.На истински 280000 км е.Гори по една туба масло на 10-12000 км.Задния му капак никога не се отваря когато ти трябва.Цялата му електроника е пълен леш.Работи когато си иска.Климатроника се пуска като му е топло на него,не като ти е топло на теб.А светкащи ламби по таблото колкото искаш,когато си искаш.Няма такъв дънер просто.*** евтино и го купиха.
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    До анонимния долу.. Съжалявам че тука не може да се прикачват снимки,.Едно че Кадито е работен кон, моето е Life версия за протокола.Направено е за лесна поддръжка.Нито ми трябва кожа ни нищо от лукса.Можеше пластмасата да е мека.ок не е .С това се живее.Но все едно не е ползвано,а ти си приказвай колкото си щеш.Моята кола си е факт,и и се кефя..Да чуем какво караш ти умнико.Само не казвай че е с квадратни капли.
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    А за обезценяването - отваряш мобилето и гледаш Алфа Джулия цената, после гледаш същата година гоуф и се оказва, че алфата е по-скъпа и с по-добра остатъчна стойност. Същото упражнение го направи с Мито и Поло. 159-ка читава под 10к няма да намериш, а гоуф вариант и пасати колкото искаш. И от двете марки ест. има и разнебитени от каране кошници, но говорим за цена на автомобил в що годе свесно състояние.И в крайна сметка какво? Пак си драскаш глупости на изуст чути от селската кръчма. ***.
  • #25
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    А за пежо какво да ти кажа - над 10 години карам вече 3ти автомобил от тази марка и никога не съм имал проблеми, каквито преди това имах с една А4ка, която карах 2 години едвам, че на 5тия месец се чудех как да я разкарам, ама трябваше да я продам с голяма загуба и едвам изтраях още година и нещо - окачване супер скъпо, а вози ужастно. Ново турбо почти веднаха, съединител + маховик ест., прозорците и двата предни нови механизми, дебитомери и кво ли още не. *** от ВАГ никога вече!
  • #24
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    отвори чуждестранните форуми на алфа и се опитай да намериш дефект на 159-тката - някакъв проблем, който имат всички коли от този модел.След това влез във форум на VW или ауди и гледай за гоуф/а4 - като започнеш от прецакани механизми на прозорците на 100% от собствениците, през смяна на кормилна рейка на 20-30 000км., харчене на масло, дюзи, блокирали двигатели и т.н. - ВСЕ ДОКАЗАНИ ДЕФЕКТИ.Алфа от повече от 10 години е в пъти по-надеждна!
  • #23
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    За тези на които им се кара Ауди Q7, но нямят пари да си го купят!
  • #22
    19 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Що за автомобилен форум е това, след като за пример за качество се дават Алфа Ромео и Пежо - доказано в цял свят некачествени автомобили, които се обезценяват в пъти и само след първите си 5 години струват 1/5 от цената си.Алфа Ромео - качество, хахахаха, Алфите дори италианците ги избягват, ти ги даваш за пример?!Колкото до това, че Голфа е с най-ниско качество и го сравняваш с Грейт Уол, ами, съжалявам, пич, нямаш ни най-малка представа от нови автомобили!
  • #21
    8 rate up comment 8 rate down comment
    до Анонимен ( преди 7 години )
    Шизофреник ли си?!ВАГ използвали най-евтините материали хахахаха :-)))Приятелски съвет - качи се в базов Голф 7 Trendline, а след това го сравни с Тойота Аурис, Форд Фокус, Опел Астра, Хюндаи i30 и Мазда 3.Нека ти подскажа - само Голф и Мазда 3 имат меки пластмаси, дори при базовото си оборудване, всички останали са с табла като от претопени кофички от кисело мляко.