IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Kia хвърля ръкавица на колите със задно

Новият модел на марката се подготвя от бившия шеф на BMW M GmbH

Kia хвърля ръкавица на колите със задно

Kia възнамерява да се включи в сегмента на луксозните автомобили със силует на спортно купе. Моделът на корейците ще се появи най-рано догодина, като ще предизвика доказаните машини със задвижване към задния мост.
Kia хвърля ръкавица на колите със задно
Концепцията Novo. Снимки: Twitter

Разработката на спортния автомобил е поверена на Алберт Бирман, който преди година премина от BMW M GmbH в корейския концерн Hyundai Motor Group, част от който е марката Kia.

Пред изданието Autocar инженерът не само потвърди бъдещия спортен модел, но и разкри, че най-голямото му предимство ще бъде именно управлението.

"Няма смисъл да правиш кола със задно задвижване, освен ако не смяташ да се възползваш максимално от предимствата на тази концепция", сподели Бирман пред Autocar.

Имайки предвид опита на специалиста в спортното подразделение на BMW, което впрочем конструира едни от най-ярките коли със задно предаване, можем да очакваме нещо наистина специално от бъдещата Kia.
Kia хвърля ръкавица на колите със задно
Автомобилът ще представлява серийна версия на концепциите GT и Novo. Съдейки по шпионските снимки от тестовете на машината, бъдещата Kia GT (името не е потвърдено) ще има силует на купе, но ще представлява пълноразмерен седан с четири врати.

За модела са подготвени 3 задвижващи агрегата, сред които и дизел. Последният бе лично потвърден от Бирман, като ще бъде насочен към пазара на Европа. За другите два се очаква да бъдат бензинови с обем 3,3 и 5,0 литра.
Kia хвърля ръкавица на колите със задно
Бившият главен инженер на BMW M GmbH уточни, че автомобилът на Kia няма да представлява чистокръвен спортист, но ще се представя отлично на пътя и пистата. На по-късен етап ще бъде пусната и спортна версия с най-малко 400 к.с.

Инженерът разкри още, че в момента текът усилени тестове на бъдещия автомобил, като е напълно възможно той да бъде готов още през 2017 г.
Kia хвърля ръкавица на колите със задно

0 от 500