IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-бруталното Audi, което така и не се появи

Рали автомобилът от несъстоялата се група С има 5-цилиндров мотор с 1000 конски сили

Ако сте чували за Група Б на Световния рали-шампионат, то със сигурност познавате и бруталното Audi Sport Quattro. Този автомобил има дори по-екстремен наследник, но той е до голяма степен непознат за широката публика. Стечение на обстоятелствата го остави да прашасва в складовете на компанията почти три десетилетия, и едва преди четири години Audi намери начин най-после да го покаже пред феновете.
  
   
Най-бруталното Audi, което така и не се появи
   
   
За да стигнем до въпросния автомобил, трябва първо да се върнем към оригиналното Audi Sport Quattro. То се появява в средата на 80-те години на миналия век и бързо си печели славата на безкомпромисен и много бърз рали-автомобил.

Той е представител на бруталната Група Б, при която няма почти никакви ограничения. Успехът на тези рали автомобили кара производителите, сред които и Audi, да стартират разработката на дори по-екстремни машини, които трябвало да бъдат обединени в нова група - С.
  
   
Най-бруталното Audi, което така и не се появи
  
   
Въпросната Група С на Световния рали-шампионат трябвало да дебютира през 1987 г., но поредицата от фатални катастрофи през предходната година принудили ФИА да наложи ограничения за рали-колите. Така бил сложен краят както на Група Б, така и на само анонсираната Група С.
   
   
Най-бруталното Audi, което така и не се появи
    
   
Тъй като не отговарял на новите по-строги изисквания, рали-автомобилът на Audi от Група С бил превърнат в музеен експонат. След престой от близо 30 години на закрито прототипът най-накрая се появи пред публика. Това стана на рали "Айфел" през 2016, на което се представят както нови, така и исторически състезателни коли.

Машината има тръбно шаси и средно разположен двигател. Той 5-цилиндров, като е способен да развие 1000 к.с. Задвижването, разбира се, е quattro.
     
     


0 от 500
  • #3
    28 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    То затова умря тая марка Lancia... щото е много бърза и хубава.
  • #2
    8 rate up comment 26 rate down comment
    Фифо ( преди 7 години )
    Невероятно грозна обърната вана!!! Толкова много приказки, мистерии и тайни, за да видим накрая това ? Баси!!!! И тука я има, я няма 300-400 коня, дори и в ръцете на Валтер Рьол пак изглежда смешно!
  • #1
    17 rate up comment 30 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    АхАХАХ Lancia ECV2 - End ot story for AUDI. 0-200 за 9 секунди - по-бързо от най-бързото порше правено някога в тази дисциплина, какво остава за ХаайУди.ГоУемото Куатро яде бой от lancia 037 - автомобил със задно, а за делтата да не говорим каква хегемония наложи.