IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel разкри реалния разход на Astra

Предстои да бъдат обявени данни и за останалата част от гамата на марката

Opel разкри реалния разход на Astra

Opel предостави данни за реалния разход на новата Astra, след като в края на миналата година анонсира инициативата си за повече прозрачност. Новите данни са измерени по цикъла WLTP, който ще бъде официално въведен в Европа през 2017 г.
Opel разкри реалния разход на Astra
Новата Astra. Снимка: Opel

Обявените на сайта на компанията данни обхващат всички модификации на новите Astra и Astra Sports Tourer. Разходът е измерен чрез тестовия цикъл WLTP, който отразява много по-реални данни от официалния за Европа NEDC.

Така например комбинираният разход на гориво в цикъла NEDC на Astra хечбек (1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo със 150 к.с. с шестстепенна механична трансмисия и start/stop система) е 5,1-4,9 литра на 100 километра, а емисиите са 117-114 г/км CO2. Докато диапазонът на разхода на гориво базиран на WLTP цикъла за същия модел е 8,5-5,0 л/100 км.

При Astra хечбек с дизеловия двигател 1.6 CDTI със 110 к.с. комбинираният разход по NEDC е 3,4-3,3 л/100 км (91-88 г/км CO2). Диапазонът на разход на същия модел във WLTP цикъл обаче нараства до 5,7-4,2 л/100 км.

Данни за Astra хечбек
Opel разкри реалния разход на Astra

Още по темата:
Peugeot и Citroen разкриха реалния разход на техните коли

Докато (все още) актуалният NEDC определя стойности за “градски, извънградски и комбинирани” цикли на движение по теоретичен пътен профил, WLTP използва „реални“ пътни профили създадени на базата на глобално статистическо изследване. Цикълът на шофиране WLTP е разделен на четири части с различни средни скорости: ниска, средна, висока и много висока. Всяка част включва различни фази, статично положение, процеси на ускоряване и спиране, представляващи всекидневни пътни профили. 

Както поясняват от Opel, сравнен с NEDC, WLTP е по-близък по отношение на разхода на гориво до шофирането в реалния живот. Цикълът е базиран на точно определени тестови процедури, взимащи предвид по-реалистична пътна динамика и външни температури. Базирани на лабораторни тестове в името на създаването на глобален хармонизиран стандарт, тестовите параметри включват по-дълги тестови дистанции, по-високи средни и максимални скорости, по-кратки периоди на престой и повече спиране и ускоряване. Например, разстоянието изминавано в цикъла WLTP е 23 километра (11 км в NEDC); периодите на престой включват само 13 процента (25 процента); максималната скорост е 130 км/ч (120 км/ч).

Диапазонът от стойности, които Opel публикува е дефиниран по следния начин: всяка комбинация двигател/трансмисия се тества с видовете оборудване, водещи съответно до най-икономично и най-изразходващо гориво шофиране. Долната стойност представлява най-ниската стойност от четири фази на WLTP цикъла, като се използва автомобилът с оборудване изискващо най-нисък разход на гориво от съответната комбинация от двигател и трансмисия. Горната стойност представлява най-високата стойност от четирите цикъла на WLTP, взета от съответстващия модел с оборудване изискващо най-високия разход на гориво.

Допълнителна информация е налична на сайта на Opel

Тагове: nedc wltp
0 от 500
  • #18
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    DKG - скоростна кутия с 2 съединителя на Порше. Нейният по-евтин (и по-ненадежден) вариант DSG се слага на модели на VW.
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 8 години )
    "През 2003г. Volkswagen представи своята скоростна кутия DSG (direkt-schalt getriebe) в модела Golf R32. След това тази скоростна кутия се появи и при много други модели на групата VW.Кутията се характеризира с бързо превключване на скоростите, но за съжаление с ниска надежност. Има случаи на пълното им сервизиране още след 30хил. км... " - Ауто Билд, бр 7, 2014г.Продължавай да си ги редиш врели-некипели,карай си реното и бъди "щастлив"! ;-)
  • #16
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Японските скоростни кутии - роботизираната на CIVIC и 6 степенния Aisin се повреждат на малко километри (60К и 100К съответно).При VW имаха проблем със 7-степенната суха DSG - случая с тестовата кола на Autobild, но не беше широко разпространен проблем
  • #15
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Интересувам се от коли и досега не бях чувал за DKG кутия. Имал съм 2 VW единия съм го карал от 0 до 140 000 км. и го продадох в перфектно състояние. Другия от 0 до момента на 90 000 км. и няма и помен от проблем - и двата са с един и същи автоматик с различна настройка.Няма модел на VW който да е идентичен с Audi A4 на което монтираха вариатор тъй като е с надлъжно разположен двигател. Passat от поне 3 поколения няма такава конструкция. Двата автомобила конструктивно са напълно различни.
  • #14
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кой модел не VW е с вариатор?Не съм чувал също и за DKG скоростна кутия - можеш ли да уточниш коя е тази проблемната?Новата Astra е същата като старата.Последната смислена и единствена смислена Astra е поколението на полицейските. За това говори и обема на продажбите им сравнение с другите VW, Renault в същия клас.
  • #13
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ford са подобна история - в UK изловиха Mondeoto, че е 260 кила по-тежко от обявеното а и тяхната скоростна кутия макар и с двоен съединител дава значително по висок разход от ръчката.Моделите на Opel и Ford в повечето случаи са базирано на много маркетинг и екстравагантен дизайн от колкото на технологии. В другия полюс са VW които трудно различаваш поколенията но технологично са много напред.А по темата за NOx е казано достатъчно.
  • #12
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    А ако разбираш малко от технологии на автомобилите ще знаеш, че Opel Insignia и Antara са с хидротрансформаторна трансмисия (съответно 6 и 5 степенна в моделите които съм имал), на Antara двг. е от VM Motori - отвратително изпълнение и са средно 200-300 кила по тежки от съответни модели на VW. Дори само това обуславя огромия им разход на гориво. На Insignia ск. кутия е дървен Aisin и сдава багажа за
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Заковаха ги за емисиите на азотени окиси (ако ти говори нещо)За разхода на гориво никой не спори. Можеш и да прочетеш доклада на тези които ги изловиха в измамата, че разхода им е под обявения.
  • #10
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    туй вече изглежда съвсем различно - опелите (Antara, Insignia) са с най висок разход от автомобилите които съм имал - доста над VW и Toyota.За хейтърите ще кажа, че на VW Passat разхода е най нисък като абсолютна ст-ст и е около 20% над NEDC цикъла по книжка.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    GSX-R ( преди 8 години )
    Peugeot 206 S16 - 2.0 16V 138hp 2000г. - Извънградско с нормално каране съм го свалял на 6,6. Градско 10.1-10.5 нещо такова.