IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Калифорния отказа ремонта на 3.0 TDI

Регулаторът може да наложи обратно изкупуване на автомобилите с този двигател

Калифорния отказа ремонта на 3.0 TDI

Съветът за атмосферните ресурси на Калифорния (California Air Resources Board, CARB) отказа предложените от Volkswagen Group ремонти за 3,0-литровия дизелов двигател, при който бяха открити несъответствия в изхвърлените вредни емисии. Предложенията на германците са определени като "непълни и недостатъчни в много области".
Калифорния отказа ремонта на 3.0 TDI
Снимка: Porsche

Проблемът касае около 16 000 автомобила на Volkswagen Group, които вече са реализирани на пазара в Калифорния. Държавният регулатор обяви, че германската компания трябва да продължи работата по решаването на проблема, за да е способна да предостави достатъчно надеждни данни, че предложените ремонти наистина действат и двигателят покрива официално обявените нива на вредни емисии.

"Ние продължаваме да работим в тясно сътрудничество с Агенцията за защита на околната среда на САЩ (EPA) и CARB за да получим одобрение за ремонта на 3,0-литровия TDI възможно най-бързо.", са заявили от Volkswagen Group пред изданието Motor1.

Според Automotive News съществува реална възможност регулаторът в САЩ да принуди VW Group да изкупи обратно превозните средства с такъв двигател. Припомняме, че по-рано германците се съгласиха да изкупят 475 000 продадени в САЩ коли с 2,0-литровия TDI мотор. За целта концернът задели над 10 млрд. долара.

С проблемния 3,0-литров двигател на германската компания са оборудвани около 85 000 реализирани на пазара в САЩ автомобила от марките VW, Porsche и Audi.

0 от 500
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    da be ( преди 7 години )
    No nqma problem vie si jiveite v zabluda i si mislete che shto e dizel i ne e ot vw group znachi otzad izlizat peperudi.. i otgovarq na euro 6 ON THE ROAD. Edva li.
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    da be ( преди 7 години )
    Po kakuvto i nachin da e mereno za normalno li priemash mercedes reno i pejo da bulvat nad 800 edinici (10 puti) i kak tove e ok za teb a Vag ne sa? Tova za 40- te puti e nqkakuv edinichen sluchai.. s koito estestveno vednaga gurmqt zaglaviqta.. Vsichko im bilo nared na reno spored metoda na izmervane.. mi da ama na putq ne e.. istinata e che vseki moje da napishe diesel emissions test results i da gleda na volq kak nad 95% ot dizelite na putq pompat v puti nad normite...koito sa nerealistichni
  • #27
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Нали правиха проверки в европа на почти всички и по-сериозно на Рено? Нищо не откриха, което да е извън определените, като методи на измерване. Всичко си им е ок на тях, само ВАГ лъжат дори и силно изкривените методи за измерване, ама в Европа да сте чули някой да е тръгнал да ги съди или глобява? Немските *** се прикриват един друг и правят "изследвания", чрез кой ли не само и само, за да оклеветят другите и да намалят "ла*-йната" върху тях.Смешни немски(турски) напъни.
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ти какво виждаш в няква таблица и какво са измерили още преди много години в САЩ официалните органи е отделно нещо.Начина на теста също е различен, защото ако е в реални условия, както са го направили в САЩ - там е големия проблем.Че на стенда ВАГ са ок, ама реално това е заради софтуера, който вкарва автомобила в различен режим. Както виждаш тези от линка са мерили вредние емисии при симулиране на реално движение, а не при реално движение на пътя, което е идеално за софуера на ВАГ.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Едва ли ( преди 7 години )
    Тва с 40-те пъти може да стане ако го тестват докато прави реген... Аз виждам едно А3 около 2,1 пъти над нормата и един голф около 1,7 пъти... И една тойота около 2,6 пъти и мерцедес рено пежо и опел около и над 10 пъти... Значи като видиш ваг слагай маската, като видиш някои от другите дишай на воля.. Хаха
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Вчера карах зад един тоарег на магистралата V6 tdi. Аз такъв облак не съм виждал никъде другаде, принудих се да му светкам от 50 метра разстояние да се махне да го изпреваря, защото иначе от дима явно не виждаше къси-дългите, а и аз не виждах много от пътя.VW са пълен ужас, заедно с всичките им марки ползващи подобни двигатели - аудита, шкоди, сеати - пълна трагедия, душа няма, а чади, като за последно. И аз карам дизел, ама след мен няма и грам дим... кво е тва чудо при ВАГ незнам.
  • #23
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    Я гледай ти.Тойота били 2-3 пъти над нормите.А стига уе?А СОЦваген са 40 пъти над нормите.Да не казваш, че 2 = 40?
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Никола ( преди 7 години )
    Никога не си купувам и карам немски автомобили и съм бил прав !
  • #21
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Закривай бе! Правите ли разлика между умишлена лъжа на властите и непокриване на еко нормите и измерване на еюисиите при условията определени,чрез правилата за мерене ? Селската марка е за закриване, а феноветвим пак глупости говорят- те друго незнаят де. Доказано най-нискоинтелигентните хора на планетата!
  • #20
    10 rate up comment 3 rate down comment
    FF ( преди 7 години )
    Швабен зи капутен..умна главо правиш ли разлика между технологичен минимум на емисии и изкуствено занижен максимум на емисии с цел елиминиране от пазара.Помисли по този въпрос ако можеш.