IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кой колко продаде за първите 5 месеца на годината

Toyota продължава да е лидер пред Volkswagen и Ford

Кой колко продаде за първите 5 месеца на годината

Водещите марки на световните пазари - Toyota, Volkswagen и Ford, удържат позициите си след първите 5 месеца на годината, а брандове като Mercedes, Hyundai и Renault бързо увеличават обемите си на продажби, съобщава focus2move.
Кой колко продаде за първите 5 месеца на годината
Началото на годината бе доста вяло за автомобилните пазари, като продажбите паднаха в много от регионите по света, в това число Южна Америка, Азия, Близкия Изток, Африка и страните от бившия СССР. Във втората третина нещата се промениха и така за първите 5 месеца са продадени общо 37 900 000 автомобила, което е с 2,7 % или с 1 млн. повече от аналогичния период на 2015 г.

Toyota си остава най-популярната марка на планетата, като до края на май е продала 3 441 399 бройки (увеличение с 0,7%). На втора и трета позиция са Volkswagen и Ford - съответно 2 723 341 (-1,7%) и 2 574 283 (+3,8%) продажби.

На четвърто и пето място са марките Nissan и Hyundai. Японцине успяха за продадат 2 010 363 млн. автомобила през периода, което е увеличение с 1,5%. При корейския концерн резултатът е 1,966 857., като се отбелязва спад с 0,8%.

Топ 10 на марките по продажби за първите 5 месеца

Кой колко продаде за първите 5 месеца на годината
Най-голям ръст на продажбите показват последните 2 бранда в първата десетка. Renault успя да постигне резултат от 934 207 бройки за първите 5 месеца, което е с 13,1% повече от 2015 г. Непосредствено след това е Mercedes-Benz с 918 571 (увеличение с 12,1%).

Снимка: Ford
 

0 от 500
  • #11
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо до е46 ( преди 7 години )
    И аз си представям как те виждам от Джани докато минаваш пред ресторанта с S8 и изваден бицепс през прозореца и спираш пред баничарницата отсреща.
  • #10
    4 rate up comment 6 rate down comment
    RRE S3 do e46 ( преди 7 години )
    4estito za novata kola.Audito e ubiec vapreki 4e na men li4no mi idva malko stari4ka.Vajnoto e ti kak se 4uvstva6.Samo 6te te pomolia po-leko s bicepsite,4e mnogo takiva ve4e plakaha.A 6to se otnasia za Do6yy ne si habi nervite
  • #9
    11 rate up comment 13 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Мдаа, при автомобилите положението е ясно: Тойота и всички останали!
  • #8
    10 rate up comment 5 rate down comment
    none ( преди 7 години )
    Единственота изненада за мен в тази класация се казва Хонда. Аз лично не мога да възприема дизайна на последните им модели. Но всеки си има вкус както се казва ;))). Останалите са си на точните места спрямо моделните си гами в момента. Новите модели на Мерцедес в "премиум" сегмента в момента размазват конглокенцията, щото ръководството им не страда от предразсъдъци. Резултата на Рено също не е изненадващ предвид моделите които предлагат в момента. Както вече писах очаквам двуцифрен ръст там.
  • #7
    32 rate up comment 5 rate down comment
    Реалист ( преди 7 години )
    Отдавна не съм се смял така на глас-"S8 е от 1997г. и е баровска за хора с големи портфейли".Човек е толкова голям,колкото са големи мечтите му,в този случай до кота нула
  • #6
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Френска марка в топ 10, и то с милион продажби, после пак обяснявайте че никой не ги купува. Ако това на истина е само по марки барабар с Дачия и Самцунг тая година Рено може да чукнат заветните три милиона.
  • #5
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    Взимай Алудито, щом си с голям портфеил ще се фукаш с него по сервизите на село.
  • #4
    5 rate up comment 5 rate down comment
    до е46 ( преди 7 години )
    По-добре недей! Или ако ти е неустоимо желание,вземи фейса от 1999/2001 г. Страхотна машина за каране,но си иска "своето". Само оригинални джанти/заради спиращките/,4 лам.-сонди,сравнително голям разход- в София дори с нормално каране под 18/100 е много трудно.Но внимавай със скоростната кутия - едва ли ще е без някаква манипулация от тия години,а това винаги свършва с финансова катастрофа.Но от гледна точка на "усещане" за автомобил дори и в момента почти няма конcurенция.
  • #3
    11 rate up comment 8 rate down comment
    до Дошо ( преди 7 години )
    Става въпрос за МАРКИ, а не за концерните! Както виждаш Киа и Хюндай са дадени отделно,както и че ГМ е представен само от Шевролет. Така,че си стой в ТКЗС-то и не коментирай неща,които не разбираш! Като цяло статийката е изсмукана от пръстите на пристрастно *** като теб и не се цитират източника на даните.
  • #2
    20 rate up comment 10 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    Последните 3 години на края на годината СОЦваген уж бил изпреварил TOYOTA пък после се оказва, че не било така.Какво да ви кажа?Все едно чета как през СОЦ-а ТКЗС-то преизпълнило петилетката и забило последния пирон в ковчега на капитализЪма.Същата работа.