IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Драг на спортни лимузини

Audi S8 Plus и Porsche Panamera Turbo в спринт на 400 метра (Видео)

Драг на спортни лимузини

Audi S8 Plus и Porsche Panamera Turbo са сред малкото машини на пазара, способни да предложат едновременно кралски лукс и спиращо дъха ускорение. Полският Top Gear сравни двете германски лимузини, акцентирайки именно на динамиката им.
Драг на спортни лимузини
Дори и доста сходни като концепция, Audi S8 Plus и Porsche Panamera Turbo са много различни коли. Моделът на компанията от Цуфенхаузен използва 4,8-литров V8 мотор с 520 к.с. и 700 Нм, докато S8 Plus разчита на по-малък агрегат - 4,0-литров V8, който обаче развива по-висока мощност - 605 к.с. Максималният въртящ момент е също 700 Нм, но се достига при само 1750 Нм (за кратко са достъпни 750 Нм). При Panamera Turbo това става след 2250 об/мин.

По отношение на динамиката, официалните данни сочат, че Porsche Panamera Turbo с пакет Sport Chrono развива 100 км/час за 3,9 секунди. Audi S8 Plus прави упражнението с 0,1 сек. по-бързо, но тежи с около 20 кг. повече.

Основното предимство на Panamera Turbo е максималната скорост на движение - 305 км/час, докато Audi S8 Plus има ограничител на 250 км/час. Това обаче не е особено полезно при състезание на 400 метра.

Коя от двете лимузини се справя по-добре при спринта на тази дистанция - вижте в краткото видео



Видео и снимка: Top Gear Poland

0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    гледах един тества 911 турбо много пъти подред, но каза че повечето коли правят 1-2 пъти и се чака колата да охлади
  • #12
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Аз съм чувал че М5 може да прави старт с лаунч контрола веднъж на 45 мин, ГТР може 4 на 1 час.дайте линкове за ланчовете на тези коли
  • #11
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Audi power ( преди 7 години )
    Ако питате професора Дошко неговата смазана Хонда е по-добра!!!
  • #10
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    "Някой ще отговори ли колко често.." аз знам че 911 Турбо прави 10 последователни лънч контрола без никакви проблеми и забавяния!
  • #9
    11 rate up comment 7 rate down comment
    v-1 ( преди 7 години )
    Той анонимният ги е виждал тези лексуси, аудита и поршета само на снимка и е гледал клипчета в тубата и няма как да ти каже какво им е лошо и какво не...
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Някой ще отговори ли колко често(през колко минути) тези коли могат да тръгват с ланч контрола???
  • #7
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Поршето си е порше, нищо че е малко по-бавно. Една спортна кола не е само ускорение. Това порше завива и стои в завой много по-добре от недозавиващото ауди.
  • #6
    19 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Лошото е че при лексуса "Sport"-а е просто надпис върху капака.
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Сериозен отговор ( преди 7 години )
    Вижда се тръгването с ланч контрола, но колко често може да се ползва?Веднъж на 30-45 мин или...Знае се че използването му не е препоръчително преди колата да е навъртяла 3-4000км пробег.При М5 май не се препоръчваше и *** на газта да е докрай за повече от 20сек след ланч старт.
  • #4
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Радев ( преди 7 години )
    И аз точно това си мислех - Panamera Turbo S ще е най-малкото равностойна. Разбира се, съвсем не омаловажавам постигнатото от Audi.