IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi показа нов суперседан

Модификацията A8 plus разчита на 605 к.с. и струва 145 200 евро

Audi показа нов суперседан

Компанията Audi представи топ-модифкацията на обновения седан S8, която е получила добавка ultra към името си. Премиерата на автомобила пред публика ще се състои на автосалона във Франкфурт през септември.
Audi показа нов суперседан
Седанът е оборудван с 4,0-литров бензинов би-турбо V8 двигател, който развива мощност от 605 к.с. Максималният въртящ момент е 700 Нм, като благодарение на функцията overboost може за кратко време да се повиши до 750 Нм. Моторът работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия.

Мощността на агрегата е нараснала с 85 к.с. в сравнение със стандартното Audi S8. Инженерите са увеличи налягането на турбината с промяна на геометрията на турбокомпресорите, а също така са модернизирали изпускателната система на мотора.

На външен вид S8 plus може да бъде различено по черната решетка на радиатора, различните предна и задна брони, страничните престилки и задния дифузьор с карбонов кант. Корпусите на огледалата при този модел са направени от карбон.

Седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди, а максималната му скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч. Предлаганият като опция спортен пакет Dynamic Package позволява да се развият 305 км/ч. За сравнение, стандартното S8 ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди.

Новата версия на S8 е оборудвана със спортен заден диференциал, адаптивно пневматично окачване, 21-цолови джанти с гуми с размер 275/35, както и със светодиодни матрични фарове, които влизат в базовото оборудване. Шасито на автомобила е специално настроено за модификацията plus.

Срещу доплащане клиентът може да получи карбоново-керамични спирачни механизми, пренастроена спортна изпускателна система, както и допълнителни аеродинамични елементи от карбон. По желание на купувача може да бъде добавен кожен салон или алкантара.

Продажбите на Audi S8 plus в Европа ще стартират през ноември. Цените на седана започват от 145 200 евро.

Снимки: Audi

Тагове: audi s8 plus
0 от 500
  • #27
    31 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Старомодна грозотия!Вурстаджиите за да спасят положението си кривят езика само и само да ни убедят, че тази грозотия е красива! Да ама то се вижда, че това е грозно та дрънка!
  • #26
    33 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Изключително грозен ***!
  • #25
    33 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много грозна и уродлива шкода!
  • #24
    39 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    300 бона за това? А стига бе. Най-смешното е, че има и такива дето си ги и купуват. Айди, наште депутати разбираемо да си позволят, те плащат с народна пара. Ама нормален човек да даде за тва 300 бона. То хората са си казали приказката за баницата де.
  • #23
    39 rate up comment 6 rate down comment
    Рудолф ( преди 8 години )
    Нормално е оризовите неудачници да се възмущават. Лукзоните коли от страната на зялязващите технологии струват по 30 000 евро. За гейшите лукса на едно такова Ауди е отвъд скромния им интелект чиито граници са твърде скромни. Както за един бушмен бутилка кока кола е твърде развита технология за да бъде разбрана така и за един оризар стои лукса на германсите хегемони в този клас.
  • #22
    45 rate up comment 3 rate down comment
    Кодошо ( преди 8 години )
    Дошка кога ти порасна чурката, кога си купи Ауди та и акъл взе да даваш!?? Ха ха ха!
  • #21
    43 rate up comment 9 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    А, гуми забравих, амортисьори, такива неща - КОНСУМАТИВИ.Не основни възли и агрегати в автомобила, които производителите на *** като Алуди внушават на собствениците на *** като Алуди, че били консумативи и че те трябва постоянно да наливат пари в тях понеже щом имат пари да го купят трябва да си плащат постоянно той да се движи понеже така било гъзарско.
  • #20
    41 rate up comment 8 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Под поддръжка аз разбирам регулярно обслужване на автомбила с консумативи - масла, ремъци, ролки, дискове, накладки, антифриз, спирачна течност и някои дребни детайли указани от производителя, които са в действителност консумативи.Какво разбират собствениците на *** като Алуди?Поддръжка за тях е непрестанно наливане на средства в *** за една торба пари за да може той да се движи и да не лопа и тропа отвсякъде като тръгне на път.Окачване, дюзи,турбини,скорости,съединител и т.н. консумативи
  • #19
    42 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Краставица!
  • #18
    45 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ауди са в 24 часовите сазтезания бият наред, а Хонда пак я няма там защоли доше, сигурни изгори маслото и блокира двигателя а ти пак си гледай платените статистики било то от един или друг производител ама ти си просто селянче и ти е простено:Д