IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi пуска нов 5-цилиндров мотор

Двигателят е предназначен за RS моделите на марката

Audi пуска нов 5-цилиндров мотор

Audi е разработила нов 5-цилиндров турбо мотор, който е предназначен изцяло за RS моделите на марката. Според изданието Car and Driver, германците са направили напълно нов агрегат, който няма почти нищо общо с 5-цилиндровия двигател, използван от хечбека RS3.
Audi пусна нов 5-цилиндров мотор
При последната генерация на Audi RS3 турбо моторът развива мощност от 367 к.с. и 465 Нм въртящ момент, благодарение на което хечбекът ускорява от 0 до 100 км/ч само за 4,3 секунди.

Какви са параметрите на новия двигател, засега не се съобщава, но се очаква неговата мощност да надхвърли 400 к.с.

Първият модел, при който ще се появи агрегатът, ще бъде новото поколение на купето TT RS. То ще има премиера пред публика в края на април в Пекин. След това новият двигател ще бъде поставен на седана Audi RS3, чиито продажби в САЩ ще стартират през 2017 г.

Моторът ще се комбинира със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с 2 съединителя, като в зависимост от пазара автомобилът ще може да развива максимална скорост от 250 или 280 км/ч. Очаква се ускорението от 0 до 100 км/ч при RS3 с новия агрегат да отнема под 4 секунди.

Снимка: Audi

Тагове: audi rs3
0 от 500
  • #18
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Трябва да си много *** да си мислиш, че някоя автомобилна марка е измислила кое и да е задвижване 4х4.
  • #17
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не само са го изкопирали от други, но и дори името не е немско, а е взето от италианския език. Quattro - четири!Имената на моделите им и те изкопирани, под ламарините Фолк с ваген, техниката също. Да продължавам ли?Питаш от кого е изкопирано. Е нали си много знаещ или когато не ти е удобно се правиш на мотика. Ще ти дам имената от мен да мине:Фъргюсън, Йенсен FF и Форд Зефир.Пущай търсачката и почвай да се ограмотяваш невежии!
  • #16
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Германия ( преди 8 години )
    1981: Audi revolutionize rallying with the Quattro 4WD rally car
  • #15
    10 rate up comment 9 rate down comment
    до "Германия&qu ( преди 8 години )
    имат да, ама не са само те да те почвам ли със Субару и разните Мицубиши, Нисан-ите с ATTESA или сам ще си млъкнеш с ограничените изказвания?
  • #14
    10 rate up comment 10 rate down comment
    до "до 1-ви и 2 ( преди 8 години )
    живей си в измисления свят и не се опитвай да заблуждаваш хората ВСЯКА КОЛА независимо от марката с изключение на соц колите е с по-добро пътно поведение от умрелите немски шлепове дето се опитваш да хвалиш
  • #13
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Оня ( преди 8 години )
    От кой други фирми е купирано Куатрото и от коя коя година има Куатро в Ауди????
  • #12
    15 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Стига с това куатро ве! Изкопирали системите 4х4 на други и го нарекли така правейки му голяма реклама, но всъщност е пълен шит това тяхно задвижване. Скъпо, чупливо и нищо особено по отношение проходимост. Една идея по-добро от паркетниците е, но освен да качиш някой бордюр или да газиш до 10 см сняг за друго не става.Прочети специалистите какво казват, а не чети рекламните брошури на ВАГ, където ти свалят звезди, а на всички тестове се провалят после!
  • #11
    17 rate up comment 12 rate down comment
    Германия ( преди 8 години )
    Да не би Алмера,Сивик,Примера,Акцент,Максима и други японски коли от остарелия ни автопарк да имат по добра управляемост от Ауди особено с куатро??????
  • #10
    18 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Като чуя аЛуди и 5 цилиндъра и тръпки ме побиват.Имах една А6-ка която се наричаше душегуб. И тя беше с 5 цилиндъра 2.5 R5 TDI 163 куци немски магарета. Турбото и скоростната кутия се оказаха консуматив, а смяната на ролки и ремъци в неоторизиран сервиз 1500 лв. В официалния искаха 2500 лв. Просто няма такава кола. Писал съм във форума на марката на времето можете да видите темата, ако някой не ми вярва. Така, че 5 цил. ги забравете по-добре. Не, че другите им мотори са цвете, но тоя е ужас.
  • #9
    17 rate up comment 13 rate down comment
    до 1-ви и 2-ри! ( преди 8 години )
    Колкото до пътното поведение на стария автомобилен парк в България,няма японски леген,който да има по-добро сцепление и да е по-сигурен на дъжд,сняг или лед от което и да е старо Ауди.