IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus си върна короната в САЩ

Японската марка продаде повече коли от BMW и Mercedes-Benz през месец март

Lexus си върна короната в САЩ

Най-добре продаваният автомобилен премиум бранд през месец март в САЩ е Lexus, съобщава Automotive News, цитирайки официалната статистика за пазара на нови автомобили.
Lexus си върна короната в САЩ
Снимка: Lexus

Резултатът на луксозното подразделение на Toyota е 30 198 реализации, което със само 165 автомобила над резултата на втората в класацията марка -  BMW. Третото място е за Mercedes-Benz с общо 28 164 продажби през месеца.

Любопитен факт е, че трите марки отбелязват спад при реализациите си през месец март. При Lexus той е с 2,8 на сто, при BMW - 12%, а при Mercedes-Benz - 5,9%.

Основата заслуга за лидерския резултат на японката марка е гамата й от SUV модели. Новият компактен кросовър NX отбелязва ръст от 25% спрямо февруари, а при флагманския LX увеличението достига цели 46%.

"Всъдеходите стават все по-добри и съответно привлекателни за клиентите. Те изразходват все по-малко гориво, стават все по-динамични, а пътното им поведение вече може да се мери с това на леките коли", заяви по повод увеличаващите се продажби на тези автомобили Кевин Тайнън, анализатор на Bloomberg Intelligence.

Другият голям германски премиум бранд Audi записва 18 392 продажби в САЩ през месец март, което представлява ръст от 7,5% спрямо февруари. Резултатът на Infiniti е 13 775 автомобила, или увеличение от 10 на сто.

Що се отнася до първото тримесечие на 2016 година, лидер по продажби в премиум сегмента в САЩ е Mercedes-Benz, следван от съответно Lexus и BMW.

В резултатите на BMW не са включени продажбите на Mini, а при Mercedes отсъстват реализациите на лекотоварните модели и на марката Smart, тъй като тези машини не се спрягат като луксозни.

Най-продаваната премиум марка в САЩ през 2015 година бе BMW. Второто място остана за Lexus, а третото - за Mercedes-Benz.

Припомняме, че японската марка бе лидер на този пазар в продължение на 11 години - до 2011 г., когато бе изпреварена от BMW.

0 от 500
  • #27
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Аз пък си сменявам всичко по книжка. Горивен през смяна на маслата, демек 30к км, останалите при всяка смяна на около 12-15к. Слагам пълна синтетика 5W40. Дюзите са ми вече на 150к и няма забележки, както и ГНП. Определено дизела ми върши работа, при доста по-ниски разходи от бензиновите. При следваща покупка на автомобил обаче, не съм сигурен дали пак бих се спрял на дизел. Говоря за абсолютно нов автомобил
  • #26
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Браво на баба Алексис с тая черна фуста отпред вместо решетка!
  • #25
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В Германия никой не сменя горивен филтър, а на предната ми дизелова кола в БГ го сменях на 50 000 км. Разлика между качеството на горивото е огромна. Не случайно у нас повечето с дизелови коли реват от дюзи и ГНП. И аз ревях, но вече за дизел не искам и да чуя и спрях да рева. Спестяваш малко пари от горивото, но после даваш двойно повече за ремонти. Няма далавера, освен, ако не караш с крадена нафта.
  • #24
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до: XX ( преди 8 години )
    За горивния филтър не си прав. Зависи много от горивото, което наливаш. Имам кола на 250 000 км. взета нова преди 11 г. и никога не съм сменял горивен филтър, но си наливам горивото предимно от 1 място, където знам, че е добро. А за обслужването сам си обслужвам колата след, като ми свърши гаранцията. Масла, филтри на 20 000 км. по спецификация. Излиза ми супер евтино. Маслото го вземам от Германия. Много добро немско масло High Performer 0W-40 за 22,90? пълна синтетика, филтрите са ми 15?.
  • #23
    7 rate up comment 2 rate down comment
    PPE M3 ( преди 8 години )
    Tuka vse goufarcheta se subrali kato tapira RRE S3 koito nishto poveche ot 20 godishen gouf ne e karal.
  • #22
    14 rate up comment 3 rate down comment
    до: Обслужване Шкода ( преди 8 години )
    Шкода е чешка марка и то бюджетна и то с най-евтиното обслужване в концерна ВАГ и въпреки това е с доста по скъпо обслужване. Май за цените на поддръжка и обслужване нещата се изясниха. Все още чакам някой да покаже по-евтино обслужване.RRE S3 пък бълнува за безплатно обслужване за S3.Къде? Кога? Дай да е видим тази промоция!Ако наистина искаш безплатно обслужване си купуваш Тойота хибрид и първите 5 г. е безплатно. Ето това е промоция, а не измислици, като твоята!
  • #21
    5 rate up comment 11 rate down comment
    23 ( преди 8 години )
    След "луксозното подразделение на Тойота" спрях да чета статията. Тия смехории ги пробутвайте на някой друг
  • #20
    3 rate up comment 7 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    anonimnia sam az i samo AZ
  • #19
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Koito ima kosa triabva da si nosi i greben4e.Az za tova vzimam samo novi premium avtomobili za6toto osven garanciata i servizite sa mi vklu4eni i ne davam stotinka.Za S3 serviza mi e bezplaten 10 godi ni za Range-a 3.Pak vie si karaite iaponski ka6oni i se hvalete 4e serviza vi struva 150 leva,koito az davam za bak6ki6 na servitiorkata deto si e slojila kasa poli4ka
  • #18
    8 rate up comment 0 rate down comment
    XX ( преди 8 години )
    Който ходи по фирмените сервизи яко плаща, който си сменя и прави профилактика сам плаща нормално .По целия свят е така. Сервизите пишат едни безумия за масла и филтри дето незнам за коя планета са. Ми нека, който вярва че масло за турбо дизел издържа 30 или 20 к..да ходи..горивен филтър на 40-60 к . км..безумия..Разни хора