IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Koenigsegg Regera излиза срещу Bugatti Chiron

Двата автомобила имат аналогична мощност от 1500 к.с.

Koenigsegg Regera излиза срещу Bugatti Chiron

Koenigsegg представи на автосалона в Женева серийната версия на хибридния суперавтомобил Regera, чийто основен конкурент на пазара ще бъде показаният преди само ден Bugatti Chiron.
Koenigsegg Regera излиза срещу Bugatti Chiron
Regera дебютира като концептуален модел преди точно година на швейцарското изложение. За този период колата е получила повече от 3000 промени и нововъведения, разкриха по време на премиерата.

Серийният Koenigsegg Regera е оборудван с 5,0-литров туин-турбо двигател V8, развиващ 1100 к.с. и 1280 Нм. Той е подпомаган от 3 електрически мотора – два на задната ос и един на предната. Общата мощност на системата е 1500 к.с, а максималният въртящ момент достига 2000 Нм.

Електромоторите се захранват от 800-волтов блок с батерии, в които са използвани технологии от Формула1. Те тежат едва 90 кг, докато при концептуалната версия на модела теглото им бе 115 кг. Като цяло автомобилът е отслабнал от 1628 на 1590 кг.

Освен това Regera е получила иновационна едностепенна трансмисия Koenigsegg Direct Drive (KDD), разработена специално за хиперколата. Шведите твърдят, че загубите на енергия при KDD са с 50% по-малки от тези при стандартните скоростни кутии и при вариаторните трансмисии.

Серийният Koenigsegg Regera ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,8 секунди, а до 200 км/ч – за 6,6 секунди. Скоростта от 300 км/ч се достига за 10,9 секунди. За движение с 400 км/ч колата се нуждае от 20 секунди. Максималната скорост на автомобила обаче засега не се съобщава.

В интериора на хиперколата са поставени седалки с електрическо регулиране, мултимедиен комплекс с Apple CarPlay, достъп до Wi-Fi и система за безкабелно зареждане на смартфони.

Първите бройки от Koenigsegg Regera ще бъдат готови до края на следващата година. Предвижда се от хиперколата да бъдат произведени общо 80 единици, като според слуховете всяка една ще струва 2,1 млн. евро. Това е с 300 000 евро по-малко от цената на основния конкурент – новото Bugatti Chiron.

Снимки: Koenigsegg

Тагове: koenigsegg agera
0 от 500
  • #14
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Пор Сикишар ( преди 8 години )
    Наистина , интериора на Кониг нещо не му е наред с тоя кръг и самата изработка не е на ниво Да не говорим за сравнение с Чирон . До колкото знам родителите на Кристиан се занимават със производство на мебели . Той обаче е решил да създава коли-шедьоври . Адмирации за малката фирма , която застана срещу най-добрият !
  • #13
    15 rate up comment 11 rate down comment
    По полека ( преди 8 години )
    Лекичко Бугати е сьс еволюция на мотора си което е добре отстранени са бьговете на пьрвия мотор предполагам че в версия Chiron Super Sport ще го видим с версия 1700коня.Относно Конито тепьрва ще видим как работи цялата система,колко ефективна е и дали няма инжинерни грешки... Дали ще има спад на техническите характеристики след два три старта поради спад на заряда... А относно качестве на изработка всеки знае Бугати. Като гледам салона на всеки Кионингсег ми се плаче.
  • #12
    23 rate up comment 9 rate down comment
    Авторът ( преди 8 години )
    Факт е че Бугатито е най-трудно продаващата се кола - 500 бройки за 10 години.Порше 918 - 918 бройки разпродадени за година и половина.Макларън П1 - 375 бройки разпродадени от Октомври 2012 до Ноември 2013.
  • #11
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    То е ясно че не сме се возили в подобни коли, но числата сочат че Регера и Оne:1 са по бързи до 300км/ч с няколко секудни от което и да е бугати. А докато произведат първите бройки на Регера може да внедрят по лека и мощна батерия.
  • #10
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Опа ( преди 8 години )
    Тази наистина суперкола от друга планета е по лека и по мощна и от хибрид като нея Порше 918. Е как става този номер? То е ясно че на писта по завоите Чирокото ще изостава доста,а Регерата има и векторен въртящ момент на задните колела. Тази Регера дори няма Н на брой предавки а само една и пак ще прави смешно всяко Брукати. Кьонигсега е по бавен до 100км/ч защото не е 4х4 и са сложили повечето ел.мощност на задните колела, за да подобрят завиването.
  • #9
    20 rate up comment 16 rate down comment
    Чипосан пасат ( преди 8 години )
    Същите коне като Найлон или както му беше името на онова недоразумение,но 500 кг по-леко. Френско-немския толуп ще припада много лошо.
  • #8
    20 rate up comment 6 rate down comment
    страхил ( преди 8 години )
    Браво на шведите,браво,коли,кораби,прекрасно качество.
  • #7
    22 rate up comment 8 rate down comment
    Професори, ( преди 8 години )
    Едното ще се прави в 500 бр в две основни модификации и с много лимитирани модели,докато другата,също прекрасна машина, е в серия от 80 бр,т.е гаражен тунинг.
  • #6
    23 rate up comment 20 rate down comment
    Мухаха ( преди 8 години )
    Regera-та ускорява по-бързо. Chiron-а властва само един ден.
  • #5
    14 rate up comment 11 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 8 години )
    Коментарите за праха - като ги видим на писта. Май ще се смея последен, както обикновено.