IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го наследникът на Bugatti Veyron

Купето Chiron ще излезе в серията от 500 бройки и ще струва 2,4 млн. евро

Ето го наследникът на Bugatti Veyron

Bugatti най-после разкри официално новата си хиперкола – Chiron, която заменя досегашния най-бърз сериен автомобил на планетата Veyron.
Ето го наследникът на Bugatti Veyron
Производството на модела ще стартира през тази година. Той е оборудван с W16 двигател, развиващ мощност от 1500 к.с. и 1600 Нм въртящ момент, като максималната скорост на модела е ограничена по електронен път на 420 км/ч.

От Bugatti съобщават, че за да постигнат подобен резултат се е наложило да преработят напълно всички елементи на 8,0-литровия двигател с 4 турбини. Две от тях работят само при ниски обороти, докато другите две се включват при достигане на 3800 об/мин.

Освен това двигателят на Chiron е получил нова система за впръскване с 32 клапана, а също така и преработена система за охлаждане, различен карбонов всмукателен колектор, както и изпускателна система от титан с 4 предварителни и 2 основни катализатора.

Двигателят на автомобила работи в комбинация със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с 2 съединителя. Хиперколата е получила и система за задвижване на четирите колела с възможност за блокировка както на предния, така и на задния диференциал.

От 0 до 100 км/ч Bugatti Chiron ускорява за 2,5 секунди, до 200 км/ч достига за 6,5 секунди, а до 300 км/ч – за 13,6 секунди. В стандартен режим максималната скорост на купето е 380 км/ч. За достигането на 420 км/ч автомобилът се нуждае от активирането на допълнителен специален ключ.

Както Veyron, така и Chiron е построен изцяло около карбонов монокок, разработен наново от инженерите на Bugatti. Задната част е изградена от карбон, което позволява на колата да бъде с 8 кг. по-лека от своя предшественик.
Ето го наследникът на Bugatti Veyron
Каросерията на хиперколата също е изцяло от карбон, като са добавени както пасивни, така и активни аеродинамични елементи. Първите се използват и за охлаждане на агрегатите и компонентите на двигателя. Създадени са специални отвори, които да отвеждат въздуха покрай джантите и така да се охлаждат спирачните механизми.

Освен това моделът е оборудван с активно задно антикрило, работещо в 4 различни позиции. Адаптивното шаси на Chiron на своя ред предлага 5 режима на работа, като променя височината на пътния просвет, работата на системата 4х4 и на активния заден диференциал, аеродинамиката на колата, а също така и алгоритмите на системата за стабилизация и на спирачната система.

От новия модел на Bugatti ще бъдат произведени само 500 бройки, като цената на всяка от тях е 2,4 млн. евро, без в тази сума да бъдат включени данъците и таксите, които собственикът на колата ще трябва да заплати.

Снимки: Ройтерс
 

Тагове: bugatti chiron
0 от 500
  • #66
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    трябва да си доста глупав за да сравняваш Вейрон или Chiron с Венъм ГТ. или да си първокласник
  • #65
    7 rate up comment 16 rate down comment
    Striker ( преди 8 години )
    Хм, изкарват "хиперкола", която вдига от 0 до 300 за 13.6 сек, макс. скорост 420км/ч, а GT Venom от преди 3(!!!) години счупи и все още държи рекорд на Гинес с време 0-300 - познайте: 13.6 сек.!:)))И макс. скорост 437км/ч. T.e ВАГин изкарват кола за $2.4 милиона през 2016, която най-накрая достига параметрите на кола за $1.4 милиона от 2013-та година. Еми...браво:)))
  • #64
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    до скоро най-бързите коли бяха хибриди - Реггера, лаФерари и 918. ВАГ се опитват да направят най-бързата кола да НЕ е хибрид. това НЕ ме кефи , но те си знаят - все пак имат скъпа платформа и трябва най-накрая да спечелят малко пари от нея . това правят - усъвършенстват каквото имат. купувачи ще се намерят. в тоя форум няма такива
  • #63
    24 rate up comment 3 rate down comment
    Това ( преди 8 години )
    е нечовешки автомобил!Поздравления за инженерите и дизайнерите на VW груп!
  • #62
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Alfa ( преди 8 години )
    ТОП! няма кво да се лъжем/завиждаме... Гледам нещо се спори за време на ускорение - имайте впредвид, че колите от завода ги изпитват на асфалт-стъкло, 0-градус наклон, оптимална температура.. На светофара на околовръстното не е чак такъв идеал.
  • #61
    22 rate up comment 1 rate down comment
    Пора ( преди 8 години )
    Това е кола за много богати хора и вярвайте ми - ще се продава като топъл хляб!!
  • #60
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Пора ( преди 8 години )
    Кoenigsegg One е спортна кола - Бугатито е спортна лимузина - разликата е огромна - бугатито вози меко, безшумно - Кoenigsegg-а ти троши бъбреците и без тапи за уши няма да издържиш и 10 минути - все едно си се качил на самолет, така шуми! Бугатито е върха в автомобилостроенето колкото и да не им се иска на някои хора! Този модел и Вейрона са най-добрите спортни (возещи като лимузини) коли правени някога!
  • #59
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    РРЕ пак е разревал дошовците
  • #58
    23 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Друго си е да си фрашкан с мангизи.Може да си джъткаш с Широн, пък другите да плямпат, че гроздето е кисело.
  • #57
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "щведския "хипер кар" в колко броя се произвежда ? приликата му с бугати е че е над 1000 коня и има 4 гумиот там насетне, е като картинг до майбах"защо така само дрънкане на глупости.Видя 2 картинки и айдее това е най добрата кола.прочети характеристиките на Koenigseg One и Вейрона щото на Чичарито още не са известни.Според теб защо спортните коли по състезанията не тежът по 2 тона?Защото са спортни, а не тролеи.