IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Проблеми с безопасността отлагат Alfa Romeo Giulia

Седанът на италианците се провалил на вътрешен краш-тест

Проблеми с безопасността отлагат Alfa Romeo Giulia

В края на миналата година алиансът Fiat Chrysler Automobiles показа новия седан Alfa Romeo Giulia, който по време на автосалона във Франкфурт покори сърцата на публиката. Малко по-късно обаче бе обявено, че излизането на модела на пазара се отлага.
Проблеми с безопасността отлагат Alfa Romeo Giulia
От алианса оправдаха решението си с реорганизация на производството с цел намаляване на разходите, както и с нуждата от време за нови изследвания и разработки на някои от системите на модела. Обявено бе, че в крайна сметка серийното производство на седана със задно предаване ще стартира в края на март, а първите клиенти ще получат своите автомобили през май.

Според изданието Automotive News Europe обаче проблемът е в сигурността на Giullia и той е бил открит на вътрешнофирмен краш-тест. При него е установено, че седанът се е провалил при защитата от челен и страничен удари, както и при имитацията на сблъсък в задната част.

Всичко това е накарало инженерите на Alfa Romeo да внесат спешно корекции в конструкцията на автомобила. От компанията обявиха единствено, че подобна информация е „неточна”, като не дадоха други обяснения.

Проблемът обаче явно наистина е сериозен, защото Fiat Chrysler Automobiles промени плановете си за пускане на още два нови модела на Alfa Romeo. Така бъдещият кросовър на марката ще излезе в началото на 2017 г. вместо през лятото на 2016 г. А новите хечбек и седан ще се появят едва през 2020 г.

Снимка: Alfa Romeo

Тагове: alfa romeo giulia
0 от 500
  • #8
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Малолитражките с предно повече им се отдават на Алфа - там няма забавяния, защото просто сменят емблемата от фиат на алфа.
  • #7
    22 rate up comment 1 rate down comment
    FastDriver ( преди 8 години )
    Ситуацията във Ферари също е показателна. Компанията стана "независима", излезе на борсата и започна експанзия с нови модели. Тези промени струваха "главата" на Ди Монтедземоло, който искаше да запази марката ексклузивна и в ограничен тираж за сметка на по-високи цени.Обаче акционерите искат още повече, а това се постига с големи проценти растеж, съответно нови и по достъпни модели. Справка Ламборгини.
  • #6
    13 rate up comment 9 rate down comment
    FastDriver ( преди 8 години )
    Не знам на кой не му стана ясно, че всички тези планове за развитие на марката са част от една голяма борсова спекулация на Маркионе. Просто прави компанията "развиваща се", като разчита на легендарното и име.Така добавя стойност на акциите, което прави акционерите щастливи за определен момент,а на него носи бонуси за растеж. Тази кола или която и да е друга Алфа, няма да стигне до пазара. Просто пари за инвестиции реално организиране на производство няма.
  • #5
    25 rate up comment 6 rate down comment
    thebrainless ( преди 8 години )
    Очевидно си по-информиран от тъпите инжинери от Алфа, пратим им CVто ти, за да те вземат за главен инжинер.
  • #4
    21 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Сега за да покрият изискванията за безопасност ще добавят още тежест/метал в предницата, което ще доведе до по тежка кола и лош баланс на тежестта между предния и задния мост, което пък ще наложи добавяне на тежест в задната част и в крайна сметка, големите хвалби, че колата е по бързо от м3 ще останат на хартия, а докато пуснат Джулия сигурно ново М3 ще излезе. Следващия път по-скромно преди да ви е излязла колата, че ставате за смях.
  • #3
    38 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хайде, сега пак го повтори с написано име на сигански - родния ти език! Всъщност писменост нямахте, но пак пробвай!Колкото до Алфата само мога да кажа, че е един от най-красивите автомобили. Това, че се е провалил на вътрешен тест значи, че държат на сигурността и не пущат нещо и после да мислят как да го оправят, като германчетата. Пущат примерно някакъв скапан двигател от камената ера и после търсят софтуер, които да му скрие пушеците.
  • #2
    9 rate up comment 26 rate down comment
    Георги ( преди 8 години )
    Сега ще има ред сълзи, ред сополи на всички болни Алфари, които десетгодишни 147-ци са винаги по-добри от всичко друго и които погребаха цялата световна автомобилна индустрия, клекнала пред итиалианското чудо. Както, казваше класната ми по история: италианците са повече по романса, песните, танците,модата, архитектурата....:))))
  • #1
    10 rate up comment 26 rate down comment
    Georgi ( преди 8 години )
    Сега ще има ред сълзи, ред сополи на всички болни Алфари, който десетгодишни 147ци са винаги по-добри от всичко друго и които погребаха цялата световна автомобилна индустрия, клекнала пред итиалианското чудо. Както, казваше класната ми по история: италианците са повече по романса, песните, танците,модата, архитектурата....:))))