IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващото BMW M5 ще бъде с 4x4

Системата за задвижване на четирите колела ще се задейства само при нужда

Следващото BMW M5 ще бъде с 4x4

В цялата си история седанът BMW 5-Series е бил само със задно предаване. Надпреварата в увеличаването на мощността обаче принуждава инженерите на марката да търсят нови варианти за подобряване на сцеплението. И най-очевидната крачка в тази насока е увеличаване на броя на задвижващите колела.
Следващото BMW M5 ще бъде с 4x4
Това ще засегне следващото поколение на модела, включително и неговата М-версия, твърди BMW Blog. Новата „петица” ще се появи през 2016 г., но за спортния вариант феновете на марката ще трябва да чакат поне още година и половина.

Любопитното е, че 5-Series ще се предлага с три варианта на задвижване – само задно и две модификации 4x4. Едната от тях е позната xDrive, която е способна при нужда да прехвърли целия въртящ момент на една от осите. Втората е предназначена за M5, като при нужда ще помага на водача, но няма да прехвърля целия въртящ момент към предната ос.

Очакванията са бъдещото BMW M5 да получи 4,4-литровия V8 двигател, който в момента развива 570 к.с., но мощността му ще надмине 600 к.с. Моторът работи в комбинация със 7-степенна автоматична скоростна кутия с два съединителя.

Според информациите на пазара в САЩ ще се предлага единствено вариант със задвижване на четирите колела. Като цяло моделът ще намали теглото си с около 100 кг., благодарение на използване на олекотени материали в каросерията.

Снимка: BMW

Тагове: BMW M5 BMW 5-Series
0 от 500
  • #36
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ххъ ( преди 8 години )
    Хахахаха що след този коментар са млъкнали геймърчетата???кви Японски бегчки ве,бегачките са от Европа....а БМВ са царе във създаването на бегачки.
  • #35
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 8 години )
    Иначе в състезанията ги знаем, японските бегачки винаги побеждават... когато състезанията са само за японски бегачки :D А S2000 Иначе е чудесна няма спор... ама тука някви заключения отново по детски си правите, ама простено ви е като нямате коли още и от компютъра ги разбирате нещата!
  • #34
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 8 години )
    Доше, ти знаеш ли какво точно гледаш на този клип! Нали знаеш, че Нюрбургринг в дните когато няма състезания е специялен път от Германската пътна мрежа без ограничение на скороста,по който може да премине всеки след плащане на такса.Според мен човека с М4 просто возеше децата на училище, не си личеше да се напъва много, особенно съдейки от предпазливото му спиране.
  • #33
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Само че истински разбирач и карач никога няма да се качи на немски таралясник!Бе фактите се си факти, колко и да ги импровизиране.
  • #32
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе Дошу...Забелязваш ли господина до шофьора на Хондата?! Без каска..без нищо...! Ако шофьора от Хондата хване това М4...тоя в GT-R-а ще се изпоти!Не е важна само колата.....
  • #31
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Той нещо евтино ще си купи и пак ще се кефи ама на вас немските фенове няма как да ви се присади мозък , че да разберете колко сте глупави.Впрочем може да пробвате , все ще е по-добре отколкото да сте на пътя с тоалетните си и да правите само бели.
  • #30
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо купи си нещо евтино отива ти. Не замъсявай темата за М5 с приказки са жалки японски коли.
  • #29
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Дошо до вурстовете ( преди 9 години )
    Точно като СОЦ-ваген се оправдава за "оня" софтуер и вие така за това струващо над 160бона М4 с над 400к.с. срещу Муген Хондата S2000 с 257к.с., за около 80бона, която го направи смешно по завоите на ринга! Ама фактите са си факти!Както каза колегата, докато задното М4 се пънеше по завоите, един 4Х4 GT-R го отвя като бърз влак малка гара! ахахахаха
  • #28
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Volanadjia ( преди 9 години )
    И последно да не се оливам: М5 Е39 е може би най-сполучливото БМВ правено някога: 5л V8, ръчни скорости с невероятна лекота на превключване, мек съединител та направо да ти е кеф да караш на градско цял ден, а и може хем детето да си караш спокойно че е здрава като танк, хем да си поднасяш приятно с чиасто нови качествени гуми и да я владееш без много зор. Ама 99та беше отдавна...
  • #27
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Volanadjia ( преди 9 години )
    Имал съм няколко БМВ-та подред: Е36 328, Е39 540, за много кратко е39 М5, Е60 530D та в общи линии съм запален фен на марката. Обаче за тарикатски изпълнения идеална работа върши да оставиш само шофъорската седалка на някоя ладичка 1.6, да и завариш диференциала, отзад едни гуми останали без грайфер, евентуално 2 или 4 карбуратора (ама да можеш да ги синхронизираш правилно) и някъде на широчко едни учебни конуси и пей сърце. И най-важното: приятелите да гледат на безопасна дистанция отстрани...