IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW реже версии, екстри и бонуси, за да пести пари

Тези и други икономии трябва да икономисат около 5 млрд. евро

VW реже версии, екстри и бонуси, за да пести пари

Германската марка Volkswagen стартира план, който предвижда значително съкращаване на разходите и увеличаване на ефективността, за да може да бъде преодоляна кризата Дизелгейт, съобщава Bloomberg, цитирайки ръководителят на работническия съвет на концерна Бернд Остерлох.
VW реже версии, екстри и бонуси, за да пести пари
Снимка: Ройтерс

Основна част от стратегията за икономии е съкращаването на версиите и екстрите, които предлагат моделите на Volkswagen. Това трябва да облекчи сложността и разходите за производство, благодарение на което се очаква да бъдат спестени около 1,9 млрд. евро.

"Работническият съвет отдавна сигнализира за огромния спектър от варианти на моделите и различните компоненти, които се предлагат. Това усложнява процеса на производство, утежнява логистиката и увеличава разходите", споделя Остерлох. И добавя, че тези икономии могат да доведат до съществено намаляване на разходите, без да се налагат съкращения на работни места.

Съществено редуцирани ще бъдат също така бонусите, които се дават на висшите ръководители на концерна. Програмата за инвестиции пък ще олекне с около 1 млрд. евро на година.

Ще бъдат приложени и други практики за намаляване на разходите и за увеличаване на ефективността, като в крайна сметка трябва да бъдат спестени около 5 млрд. евро, сочи информацията.

Припомняме, че сандалът с дизеловите двигатели на концерна засяга около 11 млн. коли в света.
 

Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 3 rate down comment
    наистина добро!!! ( преди 8 години )
    Благодарение на високите цени на петрола през 80-те години в САЩ, американците започват да внасят малки коли, които биха могли да спестят доста на американския шофьор. Предложение идват от Subaru, Fiat, Hyundai и още много други, докато един ден не идва времето за внасяне на автомобили от Съветския съюз. САЩ дори не осъзнавали, че от източния блок можете да закупите само добър AK-47. Производителят Zastava Koral произвежда нещо, което много прилича на Fiat 127, изглежда спортно като VW Rabbit и освен това е изключително евтино. Сделката успява да се случи и през 1984-та година, Yoga е част от автомобилното изложение в Лос Анджелис. Това е автомобилът, който има максимална скорост от 137 км/ч, които могат да бъдат постигнати по надолнище, с твърда връзка от по-мощен автомобил. САЩ внася 163 000 автомобила на нещастниците, които не са успели да спестят още малко пари. През 1999 година започват и конфликтите на Балканския п-в, които не свършват добре за Yugo. НАТО бомбардират "по погрешка" фабриката на производителя. Това е автомобилът, който веднага отивал за скрап, защото дори смяната на маслото се струвала като загуба на време и ресурси. Прочети повече на: http://men.hotnews.bg/n/koya-e-najmrazenata-kola-v-sasht.28095.html
  • #8
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Те и досега лъжеха и прецакваха клиентите си, представям си отсега нататък какво ще е... Гаранцията им сигурно ще стане 3 месеца и ще важи само за недвижещи се части.
  • #7
    9 rate up comment 14 rate down comment
    2012 ( преди 8 години )
    Толкоз години режеха глави ,сега пък ще си режат премиите.Мъка...
  • #6
    5 rate up comment 17 rate down comment
    Значи ( преди 8 години )
    ще заприличват на безидейните Трошльоти!
  • #5
    10 rate up comment 21 rate down comment
    Коментар6 ( преди 8 години )
    Просто сега няма да са толкова конглокентни на пазара, защото купувача за същите пари ще може да си купи друга марка кола за същите пари.
  • #4
    42 rate up comment 22 rate down comment
    до Дошовците ( преди 8 години )
    Колкото и да режат,няма да паднат на ниското ниво на едни легени с два атмосверни двигателя - 1.33 и 1.8,с ръчни скорости и климатик,възможно най-нискокачествената и евтина пластмаса на таблото и динамика на гол ***.
  • #3
    23 rate up comment 36 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Супер, така качеството им ще падне още по-ниско, ще получават още по-чести и по-сериозни повреди и баламурниците, които се лъжат да им купуват таратайките ще стават все по-малко.ВАГ трябва да умре!
  • #2
    27 rate up comment 31 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Малее щом VW ще режи екстри? Че то какви екстри имат сега колите им, откъде ще режат :D
  • #1
    23 rate up comment 29 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Икономията е майка на мизерията.