IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW реже версии, екстри и бонуси, за да пести пари

Тези и други икономии трябва да икономисат около 5 млрд. евро

VW реже версии, екстри и бонуси, за да пести пари

Германската марка Volkswagen стартира план, който предвижда значително съкращаване на разходите и увеличаване на ефективността, за да може да бъде преодоляна кризата Дизелгейт, съобщава Bloomberg, цитирайки ръководителят на работническия съвет на концерна Бернд Остерлох.
VW реже версии, екстри и бонуси, за да пести пари
Снимка: Ройтерс

Основна част от стратегията за икономии е съкращаването на версиите и екстрите, които предлагат моделите на Volkswagen. Това трябва да облекчи сложността и разходите за производство, благодарение на което се очаква да бъдат спестени около 1,9 млрд. евро.

"Работническият съвет отдавна сигнализира за огромния спектър от варианти на моделите и различните компоненти, които се предлагат. Това усложнява процеса на производство, утежнява логистиката и увеличава разходите", споделя Остерлох. И добавя, че тези икономии могат да доведат до съществено намаляване на разходите, без да се налагат съкращения на работни места.

Съществено редуцирани ще бъдат също така бонусите, които се дават на висшите ръководители на концерна. Програмата за инвестиции пък ще олекне с около 1 млрд. евро на година.

Ще бъдат приложени и други практики за намаляване на разходите и за увеличаване на ефективността, като в крайна сметка трябва да бъдат спестени около 5 млрд. евро, сочи информацията.

Припомняме, че сандалът с дизеловите двигатели на концерна засяга около 11 млн. коли в света.
 

Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    doc ( преди 8 години )
    Мъка,мъкааа!
  • #18
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    ..Или може би смяташ че мерките срещу дизелите са репресивни и напълно незаслужени? Ха-ха! А пък СЗО дето категоризира дизела като най-високо ниво канцерогенник? Експерт си, бее, направо корифей.
  • #17
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "Колкото до разликата между емисиите от въглероден диоксид и азотните окиси сигурно съм доста по-компетентен от теб."ВАГи, надценяваш се нещо. Няма как да си компетентен, щом защитаваш канцерогенните дизели. Просто няма. А смога в Пекин е резултат от нерегулираната индсутрия, докато тоя в Европа - от дизелите. В Париж като затворят движението и смога изчезва. Съшото е и в Лондон. Неслучайно местните оправи обмислят мерки за ограничение на канцерогенниците.
  • #16
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Кох ( преди 8 години )
    Е то и една ракова клетка в тяло с милиарди нормални клетки е достатъчна да прекрати съществуването на това тяло. Та по-спокойно в защитата на канцерогенниците, става ли?
  • #15
    10 rate up comment 7 rate down comment
    И още,Доше! ( преди 8 години )
    В Китай,и по-точно в Пекин не ползват дизелови автомобили,но смога там е ужасяващ! За разлика от множеството европейски градове,където преобладаващи са дизелите.А ако си поне малко наясно какво се отделя ЕЖЕДНЕВНО над 10 -те най-големи летища в САЩ и ако тъпата ти кратуна осъзнае,че това само за ден е в пъти повече от цялия живот на всички дизелови автомобили в САЩ/не само немските/ може би ще почнеш да мислиш и да спреш с мантрите си.
  • #14
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Швабенско Доше, ( преди 8 години )
    Отделяните от който и да е дизелов двигател на ФВ вредни емидии са несравнимо по-ниски от отделяните от твоя стар Сивик с двигател от още по-стара Астра! Колкото до разликата между емисиите от въглероден диоксид и азотните окиси сигурно съм доста по-компетентен от теб. Всъщност това никак не е трудно-в този форум почти всички са по-образовани,компетентни и информирани от теб.Ти обаче си ненадминат в манипулирането на +или-,и то по простата причина,че само за теб може да е важен този тип "вот!.
  • #13
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Обамич, дизелите на ФВ бълват канцерогенни отрови и поразяват хората в градовете. САЩ "замърсяват" с въглероден двуокис, който се счита, но не категорично доказан като парников газ. Хубаво е да правиш разлика между двете, защото така изглеждаш като поредната технически неграмотна празноглава *** която повтаря безсмислени пропагандните партенки до посиняване.
  • #12
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Обама ( преди 8 години )
    Цинизмът ще бъде най-големият ни враг на тази среща на върха.И точно дизелите на ФВ,които доказано харчат най-малко са основният им проблем!
  • #11
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Обама ( преди 8 години )
    Обама подчерта, че приема отговорността, че е лидер на втория най-голям замърсител в света.Дойдох лично като лидер на най-голямата икономика в света и като лидер на втория най-голям замърсител в света, за да обявя, че САЩ не само признават ролята си в създаването на този проблем, но ние поемаме отговорността си да направим нещо по въпроса, категоричен е той, изтъквайки:Цинизмът ще бъде най-големият ни враг на тази среща на върха.
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    и това е добро ( преди 8 години )
    Светът е виждал много грешки в автомобилния свят. Някои успяват да се поправят с времето, а други остават завинаги като белег за всичко, което може да се обърка в една кола. В резултат на тези грешки, инженерите би трябвало да успеят да си вземат поука, но толкова години по-късно имаме автомобили като Fiat Multipla и Cadillac Aztec, че спокойно можете да изгубите вяра в човечеството. Автомобилните грешки не са непознати за САЩ, но докато те произвеждат редица лоши автомобили с хубави реклами, наградата за най-голямата инженерна грешка отива при могъщия Yugo.