IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И BMW 3-Series стана хибрид

Модификацията 330e получи агрегат с мощност 252 к.с.

И BMW 3-Series стана хибрид

Пореден ден - пореден хибрид от BMW.  Днешната премиера е за седана 3-Series, чиято нова модификация носи името 330е и представлява хибрид, чиито батерии могат да се зареждат от електрическата мрежа.
И BMW 3-Series стана хибрид
В силовия агрегат на седана са включени 2,0-литров бензинов двигател със 184 к.с., електромотор с 88 к.с., 8-степенна автоматична скоростна кутия и комплект литиево-йонни батерии. Общата мощност на автомобила е 252 к.с. и 420 Нм въртящ момент.

Хибридното 3-Series ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,1 секунди, а максималната му скорост е 225 км/ч. Само на електричество седанът може да измине до 40 км. Смесеният разход на гориво е 1,9-2,1 л/100 км, което означава, че с пълен резервоар и заредени батерии автомобилът може да измине около 600 км.
И BMW 3-Series стана хибрид
Машината има няколко режима, които оптимизират работата на хибридния агрегат. При включването на режима Max EDrive седанът се придвижва само на електричество със скорост до 120 км/ч, като двигателят с вътрешно горене се задейства само при рязко натискане на педала на газта.

При режима Save Battery агрегатът се настройва така, че да пести максимално запаса на електроенергия. При поставяне на селектора на трансмисията на положение S електромоторът и двигателят с вътрешно горене работят на пълна мощност.
И BMW 3-Series стана хибрид
Блокът батерии на седана е разположен под багажника, чиито обем е намален от 480 на 370 литра. Въпреки това инженерите на BMW са категорични, че са успели да запазят идеалното разпределение на тежестта между двете оси – 50:50.

Продажбите на хибридното BMW 3-Series стартират още в началото на 2016 г.
И BMW 3-Series стана хибрид
Снимки: BMW

Тагове: bmw 3-series bmw 330e
0 от 500
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    a7 ( преди 8 години )
    "Смесеният разход на гориво е 1,9-2,1 л/100 км, което означава, че с пълен резервоар и заредени батерии автомобилът може да измине около 600 км." Значи ли това, че резервоарът на BMW е под 15 литра, ами ако му е 60 литра тогава не ми се смята колко км ще минава с един резервоар. :)
  • #13
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "при положение,че за i8 се знаеше още преди договорката с Тойота, "Какво те кара да мислиш че не е имало договорка с Тойота отпреди това? Факт е че трансмисията на i8 е на Aisin, които са част от Тойота груп и правят трансмисията на Приус.
  • #12
    8 rate up comment 3 rate down comment
    пламен ( преди 8 години )
    Браво на ТОЙОТА. БМВ почнаха да пуската хибриди един след друг.
  • #11
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да бе вярвай си че 8степената кутия е по добра от без степента. Точно за хибридите не е. Ако знаеш малко повече за тях и си чел ще разбереш защо.
  • #10
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Ами то ... ( преди 8 години )
    .. Инфинити Q50 което е от същият клас е вече 3 години на пазара, 365к.с. и ускорява за 5сек до 100!Кога ли бен-вето ще го стигне?
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    mmm ( преди 8 години )
    Това в моя коментар да прочете някаде ,че Тойота не може нищо..?!? И сам си противоречиш "Вчера им дадоха технологията и вчера станаха най добрите" ами незнам да ли щеше да им стигне времето за раработки , при положение,че за i8 се знаеше още преди договорката с Тойота, съмнява ме такъв автомобил да се разработва за няколко месеца...Не знам чак пък да са най-добрите, но ето че имат и 1 предимство пред хибридите на Тойота - работят с 8-степенната кутия,а не с безтепенна такава..
  • #8
    3 rate up comment 6 rate down comment
    до: ммм ( преди 8 години )
    А още повече са на грешното мнение, че Тойота не може нищо, БМВ си правят сами хибридите и дават на добра воля дизели на Тойота. Нали така. А да и хибридите на БМВ са по-добри, по-бързи и по-икономични. Вчера им дадоха технологията и вече станаха най-добрите. Ей, това немската пропаганда е голяма работа...
  • #7
    5 rate up comment 5 rate down comment
    ммм ( преди 8 години )
    Triforce,освен за правописа не мога да Ти схвана критиката ... или просто злобееш. Ясно е,че двете компании са си направили сметка кое им е по изгодно,естествено по-добре и за двете да не хвърлят излишни милиарди за разработки, които могат да заемат една от друга..,но много хора са на мнение Тойота може всичко и просто подарява технологии на БМВ на добра воля...
  • #6
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 8 години )
    Ами ето, написаното от теб е прекрасен пример за това, как дори най-тъпият човек знае кое е най-доброто!
  • #5
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тея почнаха като ВАГ с техните хибриди. Всичките им имат разход под 3. Вчера БМВ пуща новината за хибрида модела 2-ра серия. Там имаме 1,5 мотор с по-ниска мощност, а тук имаме 2.0 мотор с повишена мощност. Не само обема, но и мощността е по-висока, както и динамиката. Пробега на електричество тук е по-малък, но за сметка на това против всички физини закони разхода е по-малък. Що не вземат МБВ и ВАГ да си партнират в лъжите. Гледам добре ги умеят, а и феновете вярват ли вярват...