IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И BMW 3-Series стана хибрид

Модификацията 330e получи агрегат с мощност 252 к.с.

И BMW 3-Series стана хибрид

Пореден ден - пореден хибрид от BMW.  Днешната премиера е за седана 3-Series, чиято нова модификация носи името 330е и представлява хибрид, чиито батерии могат да се зареждат от електрическата мрежа.
И BMW 3-Series стана хибрид
В силовия агрегат на седана са включени 2,0-литров бензинов двигател със 184 к.с., електромотор с 88 к.с., 8-степенна автоматична скоростна кутия и комплект литиево-йонни батерии. Общата мощност на автомобила е 252 к.с. и 420 Нм въртящ момент.

Хибридното 3-Series ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,1 секунди, а максималната му скорост е 225 км/ч. Само на електричество седанът може да измине до 40 км. Смесеният разход на гориво е 1,9-2,1 л/100 км, което означава, че с пълен резервоар и заредени батерии автомобилът може да измине около 600 км.
И BMW 3-Series стана хибрид
Машината има няколко режима, които оптимизират работата на хибридния агрегат. При включването на режима Max EDrive седанът се придвижва само на електричество със скорост до 120 км/ч, като двигателят с вътрешно горене се задейства само при рязко натискане на педала на газта.

При режима Save Battery агрегатът се настройва така, че да пести максимално запаса на електроенергия. При поставяне на селектора на трансмисията на положение S електромоторът и двигателят с вътрешно горене работят на пълна мощност.
И BMW 3-Series стана хибрид
Блокът батерии на седана е разположен под багажника, чиито обем е намален от 480 на 370 литра. Въпреки това инженерите на BMW са категорични, че са успели да запазят идеалното разпределение на тежестта между двете оси – 50:50.

Продажбите на хибридното BMW 3-Series стартират още в началото на 2016 г.
И BMW 3-Series стана хибрид
Снимки: BMW

Тагове: bmw 3-series bmw 330e
0 от 500
  • #24
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Смешната фирмичка БМВ е ширпотреба на гиганта Тойота.Това го знаят и децата в детската градина.
  • #23
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    БМВ-цата се славели, като едни от най-динамичните! Успя да ме разсмееш. :)
  • #22
    4 rate up comment 6 rate down comment
    !!! ( преди 8 години )
    Всеки си спомня че БМВ не предлагаха в много от моделите си 4х4, нямаха турбо мотори...в момента всеки се сранвнява с БМВ..Не се съмнявайте за миг че "калпавите" инженери знаят какво правят!
  • #21
    5 rate up comment 7 rate down comment
    !!! ( преди 8 години )
    "..Тойота ги учи некадърниците, но не може да ги научи как се правят хибриди..."Тази кола трябва да се чувства и на пътя като БМВ..разбираш ли?! Има хора, които са скептично настроени, за това че теглото ще повлияе на пътното поведение на кола която се слави с едно от най-динамичните."Въпреки това инженерите на BMW са категорични, че са успели да запазят идеалното разпределение на тежестта между двете оси 50:50." Като не ти харесва..Лекусу, Тойота...Инифинити и си трай!
  • #20
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не е вярно, че и8 е създаден преди споразумението с Тойота. Четете от кога е споразумението и кога БМВ го изкарват, като реален концепт
  • #19
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Швабен, я пак си помисли дали е така! А какво ще кажеш за Приус плъг-ин! Защо всеки обем е същия? Защо по-голямата батерия на нормалния приус, която не е лит-йона е сложена където трябва! Капцитета на батерията не е право пропорционален на размерите и. Новите батерии са с намален размер, тегло, но с по-голям капацитет. Така, че оправданието за БМВ не е валидно и батерията не им пречи, а калпавите инженери, които не знаят и не могат да е сложат на правилното място.
  • #18
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до: а7 ( преди 8 години )
    Резервоара вероятно ще е около 50 л. и ще минава 600 км. с един резервоар и заредени батерии, но в реални условия и реален а не измислен разход на гориво.
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "Тойота ги учи некадърниците, но не може да ги научи как се правят хибриди. "Е, това БМВ е плъгин хибрид, съответно с много по-голяма батерия от хибридите на Тойота. Физически няма къде да я "скрият" тая батерия. Факт е обаче че БМВ се отказаха да правят пълни хибриди и минаха на плъгини.
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Според европейския тестов цикъл, смесен разход на плъгин хибрид се изчислява с върху прехода с пълна батерия + 25 км с празна. За това БМВ с обхват 40 км на батерия, 1.9-2.1/100 се постига само ако на всеки 65км батерията се зарежда догоре. Европейски реалности..
  • #15
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тойота ги учи некадърниците, но не може да ги научи как се правят хибриди. С тези намалени 370 л. багажник отиват в един клас надолу. Как пък не видяха и не се научиха от Тойота, къде да ги сложат батериите, така че хем багажника да бъде максимален, хем пространството в купето да бъде голямо. Явно само с даването на технологии няма да се получи. Трябват им японски инженери, за да обяснят на пръдливите шваби, че нещата не се правят така.