IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И BMW 3-Series стана хибрид

Модификацията 330e получи агрегат с мощност 252 к.с.

И BMW 3-Series стана хибрид

Пореден ден - пореден хибрид от BMW.  Днешната премиера е за седана 3-Series, чиято нова модификация носи името 330е и представлява хибрид, чиито батерии могат да се зареждат от електрическата мрежа.
И BMW 3-Series стана хибрид
В силовия агрегат на седана са включени 2,0-литров бензинов двигател със 184 к.с., електромотор с 88 к.с., 8-степенна автоматична скоростна кутия и комплект литиево-йонни батерии. Общата мощност на автомобила е 252 к.с. и 420 Нм въртящ момент.

Хибридното 3-Series ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,1 секунди, а максималната му скорост е 225 км/ч. Само на електричество седанът може да измине до 40 км. Смесеният разход на гориво е 1,9-2,1 л/100 км, което означава, че с пълен резервоар и заредени батерии автомобилът може да измине около 600 км.
И BMW 3-Series стана хибрид
Машината има няколко режима, които оптимизират работата на хибридния агрегат. При включването на режима Max EDrive седанът се придвижва само на електричество със скорост до 120 км/ч, като двигателят с вътрешно горене се задейства само при рязко натискане на педала на газта.

При режима Save Battery агрегатът се настройва така, че да пести максимално запаса на електроенергия. При поставяне на селектора на трансмисията на положение S електромоторът и двигателят с вътрешно горене работят на пълна мощност.
И BMW 3-Series стана хибрид
Блокът батерии на седана е разположен под багажника, чиито обем е намален от 480 на 370 литра. Въпреки това инженерите на BMW са категорични, че са успели да запазят идеалното разпределение на тежестта между двете оси – 50:50.

Продажбите на хибридното BMW 3-Series стартират още в началото на 2016 г.
И BMW 3-Series стана хибрид
Снимки: BMW

Тагове: bmw 3-series bmw 330e
0 от 500
  • #44
    2 rate up comment 4 rate down comment
    pffff ( преди 8 години )
    Гроздето е кисело нали? Ако имаше пари за БМВ, едва щеше да го сравняваш с Тойота. Тогава щеше да си мислиш за БМВ, Ауди или Мерцедес. Ама ...... типично за българина.
  • #43
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Някъде прочете ли някой да сравнява управлението на двете коли? Ако си фантазираш е съвсем друга работа, но го прави наум! Едното е най-продавания и успешен хибрид. Качествата са му комплексни и действително залага на икономията и здравината. Другите вземат технологиите и правят хибрид, който да мине хем за икономичен, хем за спортен. По принцип масовите хибриди имат главна цел икономия на гориво и ниски емисии. Баварците залагат на други неща обаче. Накрая ще направят ни рак, ни риба.
  • #42
    0 rate up comment 2 rate down comment
    ммм ( преди 8 години )
    да бе...сигорно и се управлява приуса почти като бмв...вземете се в ръце и не сръвняваите 2-те марки автомобилите им са в различни сегменти..и ако луксозното подразделение на Тойота е Лексус то това на БМВ е Ролс Ройс...
  • #41
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Щом приоритета е съотношението 50:50 ми е ясно какъв хибрид е и колко са верни изнесените данни.Между другото новия Приус плъг ин хибрид има 60 км. пробег на ток и хората са намерили място за батериите така, че да не намалят багажното пространство и мястото за пътници, а в същото време съотношението е близо до това на БМВ. Значи оправданията за съотношение и големина на батерии не е в сила. Има си начини за всичко, стига да искаш и можеш.
  • #40
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 8 години )
    Ако батерията я сложат където искат и даже сложат още една, капацитета ще се увеличи, но явно са преценили, че няма да могат да постигнат съотношение 50:50, което за тях е много по-важно, отколкото батерията.На някой това мина ли му през акъла, преди да пишете?И стига с тия безсмислени спорове!От тези технологии всички печелим!
  • #39
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    е те такава 3-ка тражим я
  • #38
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Tttt ( преди 8 години )
    Прочетете последния брой на topgear. Има отзиви за Lexus NX. После да си говорим пак. Списанието не е германско. :)
  • #37
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хаха, то технологията като ти я дадат всякакви показатели можеш да направиш според мощността на двигателя и ел.мотора. Баланса е въпрос на шаси и настройка, всички бмв-та са с 50:50 баланс, защото са спортна марка.Тойота няма такава цел.Тя продава най-здравите и удобни за шофиране автомобили.Друга целева група има, и то се справя отлично. Най-добрите хибриди са Тойота и Лексус, признават го самите германци дори.
  • #36
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Велосипед ( преди 8 години )
    Обясни кое точно са копирали?!Нагледно ти покават с хибридната технологията на Тойота, как се прави среден клас автомобил с баланс 50:50, разход 5-6/100 (реален) 252 кс., 0-100 - 6.1 сек....аз такъв хибрид с такива показатели от Тойота не съм виждал! Браво на БМВ, изненадаха ме.
  • #35
    8 rate up comment 4 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Kopirat ot velikata Toyota. Predi syuza s Toyota i 1 hibrid niamaha sme6nite german4eta.