IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Toyota Prius не успя да остане в тайна

Вече е напълно ясно как ще изглежда четвъртото поколение на хибрида

Новата Toyota Prius не успя да остане в тайна

Премиерата на четвъртата генерация на хибрида Prius е насрочена за 8 септември, но моделът така и не успя да остане в тайна. На страницата на групата Prius Club Malaysia във Facebook се появиха снимки на модела, направени по време на транспортирането му.
Новата Toyota Prius не успя да остане в тайна
От изображенията става ясно, че дизайнът на новия Prius е в стила на водородния модел Mirai. При хибрида обаче фаровете са по-тесни и приличат на бумеранг. Като цяло обликът на модела е напълно разпознаваем, особено профила му.

Основната новост при модела е промяната в конструкцията, тъй като той е изграден на новата платформа на Toyota - TNGA. Снимки на интериора няма, но се знае, че салонът е напълно преработен, като в него са намерили място напълно нова информационно-развлекателна система с голям екран и най-новите технологии на японската марка.

Използването на нова архитектура е довело до редуциране на теглото на хибрида, което повлиява положително върху неговата икономичност. Задвижващият агрегат, в който влизат 1,8-литров бензинов двигател и електромотор, разполага със 150 к.с. Освен това се твърди, че моделът е получил система за задвижване на четирите колела, която се предлага като опция.
Новата Toyota Prius не успя да остане в тайна
Новият Prius ще бъде наличен в две версии - хибрид (Hybrid) и хибрид с възможност за зареждане от ел. мрежата (Plug-In Hybrid). Очаква се, че средното потребление на гориво при Plug-In Hybrid е само 1,42 л/100 км. При стандартния хибрид разходът е около 2,5 л/100 км.

Снимки: Facebook

 

Тагове: toyota prius
0 от 500
  • #26
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    Грозен, грозен, ама пак ще продаде 1000 пъти повече бройки от хибридите на Фолцваген. Що все така става бе вагонетки?
  • #25
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Голямо разглобяване ще пада от немските пръдливи ***, за да копират това технологично бижу. На тях им дай тракалник дизел да ти направят и от сервиза да не излезеш. Колите им от грозни по-грозни, като дизайна им е от миналия век и с нищо не са помръднали напред за толкова години. Нито дизайн, нито надеждност, а технологиите им се изчерпват с правенето на стопове и светлини. Дори и тях не ги правят, защото китайците им ги произвеждат. Хибридите са нещо недостижимо за тези некадърници.
  • #24
    13 rate up comment 4 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Никой от вас ли не разбира, че този дизайн няма нищо общо с модни форми, трандове или изисканост.----------- Obratno v 1-vi klas te vry6tam.To4no tozi dizain e moderen s raz4upeni formi i sobstven stil,a e iziskan pove4e ot vsi4ki drugi ednoobrazni sedani deto sa ednakvi kato sivi mi6ki.Taia kola ima svoi harakter,svoi siluet i stil,modernizym i tehnologii.Vsi4ko v taia kola kazva - Az sym byde6teto! Razbira se tova ne moja da se razbere ot hora,koito kupuvat folksvageni.
  • #23
    11 rate up comment 5 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    MUHAHAHAHAHA zad okeana otnovo Lexus si vyrna poziciite na pyrva marka,a toyota vinagi e bila pyrva marka v Usa ,za razlika ot 6irpotrebata za kitaici folksvagen4e koito nikoi ne go i poglejda v USA osven bednite gasterbaiteri.
  • #22
    13 rate up comment 7 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Bravo, otnovo nai-dobrata i nai-krasivata. german4etata da po4vat da kopirat lidera i etalona!!!! ako ne iskat da trakat s groznite niskotehnologi4ni golf4eta i pasat4eta za pensionirani s4etovoditeli.
  • #21
    7 rate up comment 13 rate down comment
    JAPAN CARS ( преди 8 години )
    Така не се научих ме да правим коли !!!Рекламният ни слоган е от мазохисти за мозохисти-Тойота!!!
  • #20
    6 rate up comment 6 rate down comment
    До долния анонимен ( преди 8 години )
    Няма нужда да повтаряш опорните точки, всички в тоя форум ги знаят наизуст и въпреки това мнението им е все същото, не разбирам защо се хабиш да драскаш по цял ден...
  • #19
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ВАГи, я кажи за подобен модел с такива показатели произведен от селската марка, реализиран на пазара да има Коефициент на въздушно съпротивление под 0,25! Дай да го видим този масов модел, като си такъв отворко!Ще ти помогна, защото те знам, че си ***. Най-доброто от любимата ти чалгарска марка е 0,27 на Пасат Вагон Б5 от 2000 г. Всички останали щайги са с Коефициент на въздушно съпротивление над 0,30. Смятай колко са назад. Абе Вечният пациент и има ли живот извън сервиза са актуални винаги!
  • #18
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "..общо с модни форми, трандове или изисканост. Този дизайн е продиктуван от аеродинамичния тунел и коефицент на съпротивление + интегрираните хибридни системи, единствено и само с цел-пестене на гориво...."Кандидаствай в Тойота, гледам и мотивационно писмо си написал!
  • #17
    10 rate up comment 5 rate down comment
    до Долния анонимен ( преди 8 години )
    Добре си научил опорните точки...