IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първите хибриди на Mercedes-AMG ще са готови през 2020 г.

Компанията се насочва към тази технология заради новите еконорми в ЕС

Първите хибриди на Mercedes-AMG ще са готови през 2020 г.

Първите модели на Mercedes-AMG, оборудвани с хибридни силови агрегати, ще се появят на пазара през 2020 г. Това съобщи шефът на отдела за изследвания и нови разработки на концерна Daimler – Томас Вебер, пред изданието Autocar.
Първите хибриди на Mercedes-AMG ще са готови през 2020 г.
По негови думи ръководството на Daimler изисква от AMG да намали средното количество вредни емисии на цялата си моделна гама. И най-ефективният метод за постигане на това е именно използването на хибридни технологии. Според Вебер преминаването към подобни агрегати няма да е лесно, но пък те разполагат с огромен потенциал.

Новите екологични норми, въведени от Евросъюза, принуждават Daimler да достигне средно ниво на вредните емисии от 101 гр СО2/км. Ако това не бъде изпълнено, през 2021 г., концернът ще отнесе сериозна глоба.

„Засега не използваме хибридни технологии в продукцията на AMG, тъй като нашите клиенти не са готови за подобни машини. Те искат максимално мощни и бързи автомобили във всеки един от съществуващите в момента сегмента”, отбелязва Вебер.

Топ-мениджърът допълва, че в компанията планират изпозването на електрически турбини в бъдещите си модели. Автомобилите ще бъдат оборудвани и със система за рекуперация на енергията при спиране, както и с други модерни, но достъпни като цена технологии.

По-рано шефът на AMG - Тобиас Мойерс, обяви, че в бъдещите хибридни модели на компанията му ще бъде използван 6,0-литров бензинов V12 с турбо. За целта двигателят ще бъде съществено модернизиран.

Снимка: AMG

Тагове: mercedes-amg
0 от 500
  • #13
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    Я, Нострадамус и той се включил като анонимен с предсказание.. Хайде, вагонетки, обявявам конглокс за най-вагончести (т.е. ***) коментар.
  • #12
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    след 10 години, японските легени ще ги купуват само в третия свят и черните в америка
  • #11
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Хибридният ( преди 8 години )
    "Единственото доказано приложение на хибрида е.."Ха-ха, да бе, 5 милиона Приуса нищо не значат, само няколко хиляди хиперавтомобила които си виждал на картинка са се "доказали". Ей, какви корифеи се изказват тука, не е истина.. А в същото време европейските заместители на Приус, т.нар. "икономични" дизели убиват 400 000 годишно в Европа с канцерогенните си отрови, според самата Европейкса Комисия. Щом европейците са ***, какво ли да очакваме от фенчетата на автомобилите им??
  • #10
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Единственото доказано приложение на хибрида е именно във високопроизводителните коли като Porsche 918, в който сегмент японците все още нямат представител.Приуса постига приличен разход като за БЕНЗИНОВ автомобил но за сметка на изключително слаби динамични показатели (съзимерими с тази на автомобил под 100 коня),тесен интериор, тънка ламарина, слаба шумоизолация и ужасни пластмаси. Това го може всеки но не го прави защото е безмислено.
  • #9
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Е как да се доближат японките до AMG бе селски? Как, като трябва да почнат да се движат назад, за да се доближат? А за ,хибридите на Магарцедес хич не ми говори, защото са, като тези на ВАГ! На тестовете се оказва, че харчат повече от НЕхибридните версии. Това само простите германци го могат. Хибрида е за икономия на гориво, а те ги произвеждат за преразход. Защо никой не купува немски хибриди! Хайде замисли се малко! Напъни си 2-те мозъчни клетки, но първо махни немската каска от главата си!
  • #8
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кой да се доближава бе ***?Японците првеха през миналия век автомобили като убитото ти селско AMG.Това че ти си задръстеняк от някое село си е твой проблем.Немците са жалки изостанали некадърни имитатори.
  • #7
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Покажете някоя японка която да се доближава до AMG модел е който и да е клас?Не знам защо си мислите, че хибридите са най великата и сложна технология на света - това са глупости. Масово компаниите не виждат особен потенциал и затова не инвестират много там. Е всеки за да не го обвинят еко популистите си прави по няой модел да им азтвори устата.
  • #6
    20 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    не че нещо, ама Мерцедес и сега продават хибридни модели, включително плуг ин хибриди - виж актуалната Цсерия и от миналата година и Ес класата . А, освен това, имат дизел-хибрид и бензин хибрид във почти всеки клас. Така че, се скрий някъде, защото не четеш какво ти се пише - а ти се пише за АМГ отдела. Капиш?
  • #5
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не само хибридите на Тойота са най-напред технологично, но и водородните коли на Тойота са номер 1 в света. Оттам ще дърпат технологии отново германците. Че иначе с тяхната 7-*** серия на водород дето харчи 50/100км. с немските технологии никога няма да бъде купена от никой.
  • #4
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Нещо бъркаш и сравняваш плъг Ин хибриди с обикновени. Цял свят знае,че най-добрите хибриди са на Тойота. Затова БМВ на колене се молеха за подписа за съюз с Тойота,точно лед това изкараха хибриди, просто им слагат по-мощни двигатели и са плъг Ин, тоест зареждаш ток от контакта, за това имат нисък среден разход Но технологиите са копие от Тойота.