IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru подобри кросовъра XV

Моделът разполага с различни окачване и кормилна система

Subaru подобри кросовъра XV

Subaru представи обновената версия на кросовъра XV. Моделът е получил подобрено оборудване и промени по шасито, които целят да предоставят по-висок комфорт и по-добро поведение на пътя, сочи информацията от японската компания.

Subaru XV вече се предлага с нов LCD дисплей, различни уреди на централната конзола и допълнителни декоративни елементи. При версиите с автоматична трансмисия е поставен нов скоростен лост, а инфо-системата на модела вече работи със 7-инчов тъч дисплей.

Промените по шасито включват нови пружини и амортисьора на двата моста, благодарение на които моделът е по-стабилен и по-комфортен, твърдят от Subaru. В унисон с това е пренастроена и кормилната рейка, която сега с 10% по-бърза и предлага по-директно управление.

Пазарната премиера на обновения XV ще се състои в близките месеци. Към момента са известни цените на модела за пазара на Великобритания - от 21 995 лири (31 949 евро) за версията с 2,0-литров бензинов двигател. 

Снимки: Subaru

Тагове: subaru xv
0 от 500
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до субарист ( преди 9 години )
    Не съм казал че субитата имат такова копче, а че добрите SUV-ове от останалите марки имат. Именно затова е "субару" бутон. Игра на думи. Понеже привежда задвижването във вид, който при субару е константа.
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Субарист ( преди 9 години )
    Такова копче Субитата нямат от 1990 година,наистина си много бос.От тогава са постоянно зацепени.
  • #26
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    По какво се познава добрият SUV? По това че има "субару" бутон - заключващ задвижването в положение symmetrical all wheel drive.
  • #25
    9 rate up comment 1 rate down comment
    до kris ( преди 9 години )
    Ферари, ламборгини и астън-мартин и доста други марки още не са се научили да куплират дизелов мотор с автоматична скоростна кутия. И какво от това? И субару куплират дизела с безстепенна кутия - има разлика. Примерно ауди още не могат да слагат безстепенната си кутия на 4Х4 задвижване. Защо ли?
  • #24
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Субарист ( преди 9 години )
    Би ли ме осветлил,коя друга марка е произвела дизелов боксьор,че и автомат 4х4.То бива да се изказваш неподготвен,но твоето е осиране.В момента само Порше и Субару правят боксери,а отговори си защо.Намери някой да те повози и тогава коментирай.
  • #23
    1 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За това съедят Хонда и Субару в САЩ за дефектни двигатели.
  • #22
    12 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    на скоро видях новия аутбек на живо.....мнооооооо яка машина! това на снимките не ми се нрави на живо!няколко пъти съм бил в аляска...там всяка втора кола е суби...факт!
  • #21
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "какво да внасям, нали ги сглабят уж и тук тея кочини!" *** за ПОРЕДЕН ПЪТ счупи *** :)))) Кое Субару правят в Европа бе ентеУегенция...? То бива да си *** ама тва са някакви нови висоти.
  • #20
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Що се отнася до хонда - от над 20 млн. прозведени двигатели VTEC, няма нито една рекламация.
  • #19
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Субару - 1 000 000 км без основен