IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault TALISMAN - официално

Седанът от сегмент D предлага трансмисии с два съединителя, адаптивно окачване и системата 4Control

Renault TALISMAN - официално

Renault представи официално изцяло новото си предложение от сегмент D. Седанът носи името TALISMAN, заменя на пазара едновременно Laguna и Latitude, като ще има публична премиера във Франкфурт през септември.
Renault TALISMAN - официално
Моделът е базиран на новата модулна платформа CMF, която му подсигурява щедро междуосие от 2,81 метра. Общата дължина е 4,85 м., височината - 1,46 м., а широчината - 1,87 м. Обемът на багажника достига 608 литра, като стандартно задната седалка е разделена в съотношение 60/40.

Що се отнася до дизайна, той е далеч по-динамичен и емоционален от този на предшествениците. В предната си част Renault TALISMAN е оборудван с масивна хромирана решетка на радиатора, Full-LED фарове и атрактивни дневни LED светлини, разположени под основните фарове. Стоповете също са оборудвани с LED технология, като демонстрират 3D дизайна, представен преди това при кросовъра Kadjar.
Renault TALISMAN - официално
Интериорът изглежда доста стилен и изчистен, но въпреки това дизайнерите са подсигурили редица места за съхранение на малки предмети, чийто общ обем достига 25 литра. От френската компания уточняват, че разстоянието за коленете на возещите се отзад е 262 мм. Базовите версии се оборудват с 4,2-инчов дисплей на централната конзола, докато при по-високите нива на оборудване е налична инфо-развлекателната система R-Link 2, комбинирана със съраунд озвучение от Bose. Централната част на арматурното табло също представлява мултиекран.
Renault TALISMAN - официално
Двигателната гама на модела е представена от два бензинови и три дизелови мотора.

Бензиновите агрегати са оборудвани с турбо - TCe 150 и TCe 200, и развиват 150 и 200 к.с. съответно. Тези мотори се оборудват стандартно със 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя.

Дизеловите опции - dCi 110 и dCi 130, се предлагат с 6-степенна ръчна кутия или с гореспоменатата 7-степенна автоматична трансмисия, докато върховият дизел със 160 к.с. се оборудва стандартно с 6-степенна автоматична кутия с два съединителя.

Инженерите на Renault са въвели в модела и технологията с четири завиващи колела 4Control, позната от Laguna. Новост е също така активното окачване Multi-Sense, предлагащо 5 режима на работа - Comfort, Sport, Eco, Neutral и Perso.
Renault TALISMAN - официално
Още при пазарната премиера на новото Renault TALISMAN ще бъде налична и върхова версия Initiale Paris. Тя демонстрира редица уникални елементи в екстериора и интериора, сред които кожена тапицерия Nappa, уникален черен цвят за купето, контрастиращи шевове и др.

Публичната премиера на модела ще се състои през септември във Франкфурт, а стартът на продажбите е насрочен за края на тази година.

Снимки: Renault

Тагове: renault talisman
0 от 500
  • #14
    41 rate up comment 2 rate down comment
    Ganchovets ( преди 8 години )
    колата определно е с добър дизайн - холандеца досега няма празно, евала. Относно моторите, наистина са малки и някакси не съответсват на големината на купето в сравнение с други машини със сходни габарити. Не забравяйте обаче, че това все пак е Рено- целата му е да даде добър комфорт и екстри и ДОСТАТЪЧНОСТ като мощност със съответстващата, предполагам, конглокентна цена. Ако му нахакат едни v6-ици, колко конглокенто ще е на другите? Цена/качество при Рено е с по-малки мотори.
  • #13
    45 rate up comment 10 rate down comment
    Ку-ку ( преди 8 години )
    Нали масово се реве на тема екология! К'ви двигатели над 2 литра и с повече от 4 цилиндъра дирите?! А?!Тези двигатели на Талисман са НАПЪЛНО достатъчни. Спрете с "гоуеми и моШни двигатели". Ако имах абсолютна власт, критичният максимум щеше да е точно това - 2 литра обем и максимум 4 цилиндъра. Да ги видя тогава какво ще правят комплексираните късопишльовци без "гоуем двигател, мноу мощен". GL каруцата и подобните него талиги, трябва да останат само и единствено в музеите за човешката глупост.
  • #12
    41 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абсолютно съм съгласен с none. Това е върхов модел на марката и не става да е пробутват САМО с малолитражни двигатели! НЕ СТАВА! Нека си ги има малолитражките, но трябва да ИМА и 6 цил. двигател около 3.0 литра. Талисмана изглежда чудесно, но само с тези скопени мотори е несериозна. Вярно е че предимно в бедна Европа ще се продава и тук малолитражките и то предимно дизел са предпочитани, но поне 2 литра дизел му турете бе! 2.5 дизела ще му ходи чудесно, а най добре 3.0
  • #11
    38 rate up comment 10 rate down comment
    до: Ку-ку ( преди 8 години )
    Ти наистина си Ку-ку!!!Тръгнал Ку-куто да сравнява ябълки с круши. ***! Я марш в сайта на Нисан и погледни колко са Nm на Juke NISMO RS! Хубаво гледай и не лъжи Ку-Ку! И сега веднага следва въпросът за какво са ти тези Nm на модел със спортна насоченост? Ремарке ли, каравана ли или бали със слама ще караш? Мощността на един автомобил е хубаво да се разгръща плавно, а не нервно в ниските обороти. Тези, които нищо не разбирате от коли искате, като настъпиш и да си мислиш, че много върви!
  • #10
    41 rate up comment 8 rate down comment
    none ( преди 8 години )
    Искам само да допълня че карам Рено от много години и не оспорвам качествата на двигателите им изобщо. Правят много добри мотори особено малолитражни. НО. Моторите позиционирани за Талисман НЕ СА ЗА Д СЕГМЕНТА където г-н Гон позиционира колата. Само да си припомним конглокенцията там според г-н Гон: БМВ 5, Ауди А6, Мерцедес, и Талисман със 160 Коня ;).
  • #9
    50 rate up comment 6 rate down comment
    Ку-ку ( преди 8 години )
    До none:Под капака нямало никой ли?! Ти от Ферари ли слизаш? Дори дизела 110к.с. е с 260нМ/1750об., което дори двигателят в Juke NISMO RS турбо бензина на Рено Нисан не може да стигне. Докарва ги до 250нм и то при 2400 дo 6000 oб...Другите дизели са още по-мощни и динамични. 130к.с. има 320нМ/1750об., който двигател замества по-малко ефективният стар 2-литров...Пич, това ще има съвсем прилично вървене. Ами бензиновите със 150 и 200к.с. Като не бива да се забравя, че са турбо а не атомсферки.
  • #8
    50 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Е споразумението с MB носи своите плодове и за Renault . Колата е прекрасна !
  • #7
    41 rate up comment 8 rate down comment
    none ( преди 8 години )
    Както написах и под другата статия, с Рено Талисман, г-н Гон отиде на престрелка с ... нож. След като очевидно са вложили много пари и време в разработката на колата, и по отношение на външен вид и салон са постигнали впечатляващи резултати, под капака на колата ... няма никой. Избора е само между малолитражни двигатели, но има незнайно защо режим спорт ?!?! Не знам какво се очаква да с получи с натискането на въпросният спорт бутон, и двигател от 110/130/160 коня, освен на човек да му паднат ..
  • #6
    42 rate up comment 6 rate down comment
    6630 ( преди 8 години )
    Хората са казали: "На хубавото, как да кажеш лошо"... еми ето примери отдолу :D
  • #5
    38 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Страхотно изглежда ренденцето. Само огромната емблема отпред стои някак натрапчиво. Както и гигантската конзола вътре. Но все пак е Рено. Все нещо трябва да не е като хората :)