IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Kia обнови cee'd

Моделът демонстрира подобрен дизайн и нови двигатели

Kia обнови cee'd

Първи снимки на модернизираното моделно семейство cee'd разпространи корейската компания Kia. Премиерата на хечбека и комбито ще се състои във Франкфурт през септември.
Kia обнови cee'd
Що се отнася до визуалните промени, те са по-скоро минимални. Екстериорът е получил нови предна и задна брони, както и допълнителни хромирани елементи. Нови са също така джантите с размер 16 и 17 инча, както и стоповете, които сега имат различен дизайн.

Промените в интериора са сходни, като се виждат допълнителни хромирани елементи, както и специална материя на централната конзола, която има защита от надраскване. Подобрения има също така при шумоизолацията на купето.

В гамата от мотори на обновената Kia cee'd ще попадне новия 1,0-литров мотор с три цилиндъра, който вече дебютира при версиите GT Line. Агрегатът 1.0 ecoTurbo е наличен във версии със 100 или 120 к.с., като и в двата случая максималният въртящ момент е 172 Нм. Бензиновата гама ще включва също така по-големите 1,6 GDI със 128 к.с. и 1,4 MPI със 100 к.с.

Базовият дизелов агрегат ще бъде познатия 1,6-литров CRDi, развиващ 110 к.с. Той ще се предлага и във версия със 136 к.с. и 285 Нм, която замества настоящата със 128 к.с. и 265 Нм.

Новост е също така автоматичната трансмисия със 7 степени и два съединителя. Моделът ще може да се оборудва още с ръчна кутия с 6 предавки и с автоматик с два съединителя и 6 степени.

Флагманския модел cee'd GT също ще получи обновен дизайн, както и модернизиран мотор. Агрегатът с обем 1,6 литра ще получи ново турбо, което ще позволи да се редуцира времето за ускорение от 0 до 100 км/час с 0,1 сек. Моторът с мощност 204 к.с. и максимален въртящ момент от 265 Нм вече ще прави упражнението за 7,6 сек.

Обновената Kia cee'd ще бъде налична на пазарите в Европа още през следващия месец. Моделът ще бъде част от щанда на марката във Франкфурт.

Снимки: Kia

0 от 500
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    1.6 GDI е 135 к.с., а не 128 к.с.
  • #25
    2 rate up comment 4 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Daa koreicite sa nedostijimi za iaponskite kratuni
  • #24
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Бе те и англичаните са измислили футбола ама вече почти няма живи свидетели на последната им световна титла. Та така и ГоУфа в голфовия клас е зад доста конКУРенти.
  • #23
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Голф може да е само ромлянски император. А навремето си беше мнооого здрава, простичка и непретенциозна кола (до Голф 2).
  • #22
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Golf създава този клас.ГОЛФ- ИМПЕРАТОРЪТ !!!!!!! ЕТАЛОН В КЛАСА СИ!
  • #21
    8 rate up comment 3 rate down comment
    do: thebrainless ( преди 8 години )
    В Чехия няма турци и друга *** и за това Шкода е по-качествен продукт от ФауВе, въпреки частите от Китай, които се споделят в цялата група ВАГ. Дори Шкода са най-качественият продукт на концерна. Изводите ги оставям на всеки, който има главна на раменете и нещо в нея. Тези, които са с празни немски каски, може да не коментират. За тях важи все още от немското по-убаво нема, а всъщност самите немци доказват, че точно Шкода е най-качествения и надежден продукт излизащ от ВАГ. Факт!
  • #20
    14 rate up comment 3 rate down comment
    thebrainless ( преди 8 години )
    Имам органична неприязън към корейските автомобили и марки, притежавах голф двойка GTI преди десетилетия в младежките ми години, но ми е ясно, корейците отдавна са дръпнали напред и с всяко поколение, продуктите им стават все по-добри. Отдавна правят по-добри неща от ширпотребата на VW.Понеже стана въпрос за Шкода, любопитен факт е, че те са най-надежни в цялата VW група. Мисля че е достатъчно показателно за Голфа...
  • #19
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Данчо-ментата ( преди 8 години )
    Анонимен, ти виждал ли си кой ги прави немските коли? Всичко друго, но не и шваби. В немските заводи (не само за коли) бачкат 2-ро или 3-то поколение анадолски гастарбайтери. частите за сглобяването идват от Китай. Кажи ми сега, кое точно е немското в немските коли? Аз такова нещо не виждам. Дори китайските ментета са по-читави, защото знаеш кой, къде и какво е произвел и сглобил. В този смисъл, немските ментета се оказват най-големите ментета.
  • #18
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Къде намесихте пък Голфа не ми е ясно. КИА е светлинни години пред тази пенсионерска табуретка. Трябва да си много ограничен, за да не видиш разликите и преимуществата на корейците. Голфа само с Дачия може да се конКУРира. Дори Шкодите ги правят по-добре и по-надеждни и по-здрави и по-икономични. Ще го отрече ли това кухата немска каска. С една и съща скапана техника, чехите правят по-добра кола от пръдливите и пияни шваби. Факт!
  • #17
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    По икономичност пък никъв шанс няма гоуфа срещи дизела на рено например, както и новия двигател на сивика, за италианските дето е писал колегата - те са по-стари, така че по разход може и да са равни най-много с гоуфа. Но като техническа надеждност гоуфа е котва на дъното!