IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновеният VW Sharan харчи по-малко

Миниванът ще се предлага с 5, 6 или 7 места

Обновеният VW Sharan харчи по-малко

Volkswagen обяви старт на продажбите на обновения Sharan, който освен, че предлага обновен и по-съвременен външен вид, харчи по-малко гориво от досега.
Обновеният VW Sharan харчи по-малко
Промените на дизайна на автомобила, който се води моделна година 2016, са засегнали най-вече предната част, където са се появили различни решетка и фарове. Задните светлини са със светодиоди, нови и са джантите. Освен тома миниванът вече ще се предлага с 5, 6 или 7 места, както и с допълнителни цветове за екстериора.
Обновеният VW Sharan харчи по-малко
Напълно обновена е мултимедйната система на модела. В базовата версия на Sharan е включен 5-инчов дисплей с тъч-скрийн, като в нивата с по-високо оборудване той е заменен от 6,5-инчов. Миниванът е получил системите App-Connect и Guide & Inform. Първата дава възможност за синхронизиране на мултимедията със смартфон, ползващ ОС Android или iOS. А втората отговаря за трафика, намирането на свободни места за паркиране, както и на бензиностанции, предлагащи най-евтино гориво.
Обновеният VW Sharan харчи по-малко
Всички двигатели на минивана вече отговарят на стандарта Euro-6, като това е подобрило тяхната икономичност. Двата 4-цилиндрови бензинови мотора предлагат мощност от 150 и 220 к.с., като по-слабият харчи 6,4 л/100 км. Дизелите са три - 115, 150 и 184 к.с., като при първите два разходът е 5 л/100 км.
Обновеният VW Sharan харчи по-малко
Собствениците на обновения VW Sharan получават още в базовата версия системата за екстремно спиране Automatic Post-Collision Braking System. Като опция се предлага система за мониторинг на трафика, която предупреждава водача за опасност и при нужда може дори да спре автомобила. За първи път моделът е достъпен и с адаптивен круз-контрол. Предлага се и система за помощ при потегляне по наклон.
Обновеният VW Sharan харчи по-малко
Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen sharan
0 от 500
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ХАха Шарана е еталон за какво? За гаден и непрактичен ван? еспейса е на светлинни години и като комфорт на окачването и като здравина и икономичност на двигателите и като функционалност и като всичко. Шарана е за шаранчета.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    Какъв е този Еспейс? Няма такова нещо...Еталона е Шаран, но до сега няма реален конглокент. Ако си избираш кола по цвят то Еспас-а е за теб... :)
  • #24
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    тва нещо като застане до еспейс и падаш от смях. супер жалко е тва шаранче
  • #23
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Същите тия дето обясняват сега как някой си говори на изуст, като видят тема за Френски, Италиански, Американски или японски автомобил почват да лаят и да плюят под статията дори за чисто нови двигатели и модели, че били много зле. Така че не обяснявайте на хората какво знаят за вече доказалите се *** на ваг.
  • #22
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Сервизния ( преди 9 години )
    Не бе не съм решил, просто в сервиза много често идват VW коли, на които за едно или друго им е отказана гаранция - примерно масово за проблеми в двигателя било то заради веригата на 1.2 и 1.4 tsi двигателите, както и проблеми със скоростната ама това не е по моята специалност и ги отпращам. Просто явно си имат много дефекти тив VW-гени и аз много им се радвам, защото помагат на бизнеса ми.
  • #21
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    Тоя сервизния го зарежете, плямпа си човека наизустените неща...Изкефи ме това "че това гаранционно не се прави" и то за 5000лв. Вероятно за смяна на мотора става въпрос. Некъв форумен специалист...
  • #20
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Приказките за сервизите и VW ги оставете на пуберите да си чешат езиците. Който кара кола от VAG знае за какво качество става въпрос - направо ми става смешно като им чета тука глупостите.
  • #19
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    N 1 в класа си. Доста добро пътно поведение (като за толкова голям и висок автомобил) с 3 метра междуосие, отлични динамични характеристики за 170 к.с. двг. (който предполагам ще бъде заменен от 185 к.с.).Единствен недостатък, че прониква шум от вятъра при висока скорост, иначе двг. и окчаване са много безшумни.Според мене много по добър избор пред което и да е SUV. Под марката SEAT е и на достъпна цена без разлика в качеството (освен седалките).
  • #18
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Пежо 407 до Анонимен ( преди 9 години )
    Добре бе, Анонимен, и как разбра, че VW са хранилки на сервизите? Особено пък новите? Статистика ли водиш? От Порше БГ ли ти дават данни? ОК, приемаме, че е така! Хайде да говорим с факти! Как стигна до този извод?Или просто си чешем езиците, защото нямаме работа!И преди да ме обвиниш, че съм голфаджия, ще ти кажа, че винаги съм карал френски коли, в момента имам Пежо 407!Просто ми е писнало да влизам в тоя сайт и да чета само глупости от хора, повечето от които никога не са имали автомобил!
  • #17
    10 rate up comment 9 rate down comment
    вай - вай ( преди 9 години )
    Дошовците обичат бавните автомобили (тип трактори), за това в детската си стая имат плакати на Хонда, Тойота и Нисан. Коли, които тръгват винаги на време, но пристигат винаги след другите.