IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen постепенно спира продажбите на Phaeton

Причината е остарелите двигатели на седана

Volkswagen постепенно спира продажбите на Phaeton

Компанията Volkswagen постепенно спира продажбите на седана Phaeton на различните пазари в цял свят. Предлагането на модела в САЩ вече бе прекратено, а сега същото се случва и във Великобритания, съобщава Autocar.
Volkswagen постепенно спира продажбите на Phaeton
Официалната причина за спирането на продажбите на Острова е несъответствието на неговите двигатели, най-вече на 3,0-литровия V6 TDI, с новия екологичен стандарт Euro-6. Същото Volkswagen вече направи и с две модификации на Touareg – V8 TDI и Hybrid.

В компанията са убедени, че няма смисъл да приспособяват нови двигатели към остарелия флагман на марката, след като през 2017 г. се очаква на пазара да се появи негов наследник. Той ще бъде изграден в стила на концепта C Coupe GTE (на втората снимка), показан на автосалона в Шанхай тази година.
Volkswagen постепенно спира продажбите на Phaeton
За новия модел се знае, че ще получи различен дизайн на предната част в сравнение с концептуалната версия. В гамата двигателите ще бъдат включени 4-цилиндрови бензинови и дизелови мотори, но ще има и V6 агрегати. Очаква се и хибридна модификация. Няма обаче да има версия с W12 двигател.

Снимки: Volkswagen

 

Тагове: volkswagen phaeton
0 от 500
  • #27
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    78 хиляди лева са прекалено много за лъскав Нисан! А нормален човек не би си купил Инфинити, заради който ще му се смеят и кучетата, вместо някой Мерцедес, БМВ или Ауди!
  • #26
    4 rate up comment 9 rate down comment
    До долния ( преди 8 години )
    78к.лв. е за НАЙ-ЕВТИНОТО Инфинити Q50 дизел - японците ги е срам, че в 21 век трябва да слагат тази немска нафтова печка в колите си.Истинското Q50 се нарича Hybrid - я виж за какво става въпрос и колко струва и пак ги ръси врели некипели тук!
  • #25
    12 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да не би смешките Инфинити и Лексус да държат повече цена, специалисте?Затова ли цяла София е пълна с билборди на "извънземното" Инфинити за 78 хиляди лева?
  • #24
    29 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    VW Faeton постави 2 рекорда, невиждани в автомобилния свят!!!1. Два пъти го пускат и спират заради никакви продажби2. Най-бързо обезценяваща се ваг*ина Респект!!!!
  • #23
    15 rate up comment 20 rate down comment
    до JDM+Mercedes ( преди 8 години )
    Така е, но именно поради това имам респект от Фолксваген! Застават с името и емблемата си, въпреки, че знаят че не притежават харизмата на Мерцедес и БМВ. Респект, че не се опитват да "лъжат" клиентите си с луксозни дъщерни фирми от рода на Лексус и Инфинити!
  • #22
    3 rate up comment 10 rate down comment
    вирса4и ( преди 8 години )
    аве имаше некво фирари каде испалнението мо бе6и на вирса4и мн яко ама несе се6там как са казваше
  • #21
    9 rate up comment 5 rate down comment
    до fsb ( преди 8 години )
    нищо нали идва новия модел
  • #20
    22 rate up comment 4 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 8 години )
    Не е лош Файтона, луксозен си е, возията не е на нивото на S-klasse но пък не е и Golf, добра е.Проблема на Файтона е най-вече емблемата отпред.Защото когато си купуваш подобен автомибил, шансовете са доста големи, да си заможен човек.А заможният човек не иска да кара Народната кола.За това в повечето случаи си купува Мерцедес, да не говорим, че вече има варианти от Порше и Мазерати.Като говорим за престиж Мерцедес, Порше и Мазерати минават през ума, не Фолксваген. :)
  • #19
    12 rate up comment 7 rate down comment
    fsb ( преди 8 години )
    много, много жалко, че го спират, това беше уникална кола, любимата ми.. Спират го, щото го няма Пиех, който го покровителстваше...
  • #18
    14 rate up comment 13 rate down comment
    ВАГ качество ( преди 8 години )
    Какъв гтр бе пичове тука говорим за коли за мъже не някви детски плейстешъни. Пуснте си примерно филмчето за Audi RS7 на Unlimeted 500, тия които правят драг състезанията, да видите как човека обяснява че на Аудито заводското зсадвижване е проектирано да издържа до 1000к.с. а задвижването на ГТР издържа 700к.с и аз да се тунингова нагоре трябва да се сменя заводското задвижване кето старшно оскъпява тунинга. Факт. Файтона е прекрасен, също толкова качествен автомобил, но с лош маркетинг.