IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Топ версии на VW Touareg и Porsche Cayenne слизат от производство

Дизеловите модификации няма да се предлагат заради новите екостандарти

Топ версии на VW Touareg и Porsche Cayenne слизат от производство

Volkswagen взе решение да спре производството и продажбите на две от топ версиите на всъдеходите Volkswagen Touareg и Porsche Cayenne. Причината е, че те не отговарят на новите екостандарти.
Топ-версии на VW Touareg и Porsche Cayenne са спрени от производство
В историята отиват дизелови модификации, оборудвани с турбо V8 двигател, които са адаптирани към стандарта Euro-5. От германския производител са на мнение, че преработката на моторите и приспособяването им към Euro-6 не е икономически оправдана.

Така Porsche Cayenne остава без версията S Diesel (на първата снимката), която е оборудвана с турбо V8 мотор, развиващ 385 к.с. и 850 Нм. По този начин единственият дизелов Cayenne на пазара ще бъде с V6 двигател с 262 к.с.
Топ-версии на VW Touareg и Porsche Cayenne са спрени от производство
От гамата на Volkswagen Touareg отпада модификацията с 4,2-литров турбо V8 с мощност 335 к.с. и 800 Нм (на втората снимка). Спира се производството и на хибридната версия с V8 двигател и електромотор, която има 380 к.с. При нея нивото на вредни емисии СО2 е 193 г/км, което също не съответства на новия стандарт Euro-6.

Снимки: Volkswagen, Porsche

 

0 от 500
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Achtung ( преди 8 години )
    От септември 2015 всички нови автомобили продавани в ЕС, ще трябва да отговарят на евро 6. В 8-ка си заминава...
  • #11
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Hello ( преди 8 години )
    Бмв спряха дизеловите 8-маци преди няколко години - просто поредното доказателство, че са няколко години пред ВАГ-ините
  • #10
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За всеки дизел си има пътници. Четете:преработката на моторите и приспособяването им към Euro-6 не е икономически оправдана. За това вече има 3 цилиндрови Бе Ем Ве та. Тия хали са дизеливи, за да не караш цистерна зад теб. Тия ВАГ брандове лъжат с 35 % за разхода на гориво(корейците само 15 %). То с трици маймуни не се ловят(само мутри и мутреси).А дизела е и канцерогенен.
  • #9
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    това ще рече че и от А8 трябва да го махнат големия дизел. нещо не ми се вярва - доста често точно такива виждам. явно харесва на клиентите
  • #8
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Малко глупости пишат тука - този хибрид на порше е нещо старо. В момента Cayenne S E-Hybrid е 79 г/км. (6 цилиндров)
  • #7
    21 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Примуса постига евро 5/6 със автомобил с динамични характеристики идентични с тези на 90 коня конвенционален и вътрешно пространство като на голф.Тука говорим за огромни SUV с 400+ коня комбинирана мощност които вдигат 250 км/ч и ускоряват до 100 под 6 сек.
  • #6
    23 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Няма начин дизел с евро 5 или 6 да изпуши, освен ако не е минал през тунинг (премахване на DPF)Някои бензинови маслояди пушат значително повече - айде да не споменавам марки...
  • #5
    23 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Някой обърна ли внимание, че спират и техен хибрид. Смятайте какви хибриди имат, които не покриват евро 6.Все рекорди поставят, ами да ппставят и за хибридите си, които харчат повече от нормалните им версии без ел. мотор. Тези вярно са много зле. На Тойота хибридите покриват евро 6 от преди 15 г., когато още нямаше евро 5,а вурстовете 15 г. по-късно са на стария стандарт. Смешници! Сега разбирам защо толкова много се дърпат от въвеждане на по-строги правила за изгорелите газове.
  • #4
    18 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В градовете трябва въобще да се забранят дизелите. Извън града, кой с каквото иска да си трака, но в самия град е недопустимо тези тракалници да влизат. В града само хибриди и електроавтомобили, гр. транспорт, колелета, ел. скутери и т. н. Писна ми да гледам дизелите как изпушват по светофарите. Говоря за нови коли с евро 6,а не за старите, които са още по-голяма трагедия.
  • #3
    23 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ако имаш нещо в главата ще се сетиш защо, а ако нямаш ще прочетеш и разбереш! В градовете най-голям и страшен замърсител са автомобилите и най-вече такива дизелови тухли четворки. Хайде свга се сети защо ги спират.!