IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Топ версии на VW Touareg и Porsche Cayenne слизат от производство

Дизеловите модификации няма да се предлагат заради новите екостандарти

Топ версии на VW Touareg и Porsche Cayenne слизат от производство

Volkswagen взе решение да спре производството и продажбите на две от топ версиите на всъдеходите Volkswagen Touareg и Porsche Cayenne. Причината е, че те не отговарят на новите екостандарти.
Топ-версии на VW Touareg и Porsche Cayenne са спрени от производство
В историята отиват дизелови модификации, оборудвани с турбо V8 двигател, които са адаптирани към стандарта Euro-5. От германския производител са на мнение, че преработката на моторите и приспособяването им към Euro-6 не е икономически оправдана.

Така Porsche Cayenne остава без версията S Diesel (на първата снимката), която е оборудвана с турбо V8 мотор, развиващ 385 к.с. и 850 Нм. По този начин единственият дизелов Cayenne на пазара ще бъде с V6 двигател с 262 к.с.
Топ-версии на VW Touareg и Porsche Cayenne са спрени от производство
От гамата на Volkswagen Touareg отпада модификацията с 4,2-литров турбо V8 с мощност 335 к.с. и 800 Нм (на втората снимка). Спира се производството и на хибридната версия с V8 двигател и електромотор, която има 380 к.с. При нея нивото на вредни емисии СО2 е 193 г/км, което също не съответства на новия стандарт Euro-6.

Снимки: Volkswagen, Porsche

 

0 от 500
  • #22
    6 rate up comment 6 rate down comment
    до BMWe60 ( преди 8 години )
    Остави ги тия пич, те са виждали, а някой само чували за D4D смешен немощен архаик. Трошльота и джапонезите вадят от 4.0 8мак дизел по малко момент и коне от колко 15 годишно бмв от 3 литра
  • #21
    6 rate up comment 4 rate down comment
    bmw e60 ( преди 8 години )
    Дизелите на скъпите автомобили имат ДПФ филтър. През него не излизат сажди и отрови. Простотата на коментиращите е безгранична. Аупуха на тези автомобили няма 1 грам сажди дори след 10 години работа.
  • #20
    10 rate up comment 3 rate down comment
    фермера ( преди 8 години )
    Беко,като ти се дишат сажди,пусни си един маркуч от ауспуха в купето.И си давай газ,и си дишай за да разбереш какво причиняваш на другите.
  • #19
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Беко ( преди 8 години )
    Ходил съм в Италия, и в Австрия никакви проблеми, даже в Грац едни момчета се радваха на звука които е страхотен. Пък в махалата няма какво да правя, ся че ти ходиш редовно си е твой проблем.
  • #18
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    беко, карай си го в махала и гледай да не идеш с него в някоя бяла държава, защото хем ще го конфискуват за скрап, хем и ще лежиш
  • #17
    6 rate up comment 11 rate down comment
    беко ( преди 8 години )
    Имам Таурег В8 ТДИ, махнах му всички катализатори и ДПФ-и, премахване софтуерно на ДПФ-а и ЕГР-а и промяна на соф-та. 465кс на колела. Не можеш си вземеш въздух като подам, няма такова усещане, върви зверски, е малко пропушва. Жалко че го спират тоя мотор, тия днешните ИТ-та искат по 200г да живеят, тва пушело, био продукти ядат, некви други измислени храни, мноо зле, то като не си вкусил от всички сладости и 500 годин да живееш файда никва.
  • #16
    12 rate up comment 4 rate down comment
    психо ( преди 8 години )
    V8 и V10tdi са давали приемлив разход на гориво?!? Когаааа? V10TDI e най-големият *** на 21век засега. Разход от 20-25-30 ако е приемлив за 300 коня кола и то дизелова ти си тотално дезинформиран. Свалете си очилата и вижте че освен Шкода, всички други брандове от VW Grup са от *** нагоре, начело с Audi.
  • #15
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Бъди сигурен, че от VW са си направили сметката. V8 и V10 TDI даваха уникално усещане с брутален въртящ момент и приемлив разход на потребителите - затова ги продаваха. Сега ще надцакат сметкаджийте с трите турбини и единаквия блок със своята ел. турбина.
  • #14
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Браво на вурствагените! 10 години след Тойота проумяха че няма смисъл да се инвестира в доработването на канцерогенниците и гледам са решили да се съюзят с китайците за разработването на ефективен и чист хибрид. Колко и кога ще го постигнат е друг въпрос, но важното е че имат желание.
  • #13
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Толупорегски трагикомедии - накрая разбраха колко "екологичен" им е дизела! ахаха