IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Golf с 1,0-литров двигател

Модификацията TSI BlueMotion струва 20 450 евро

Volkswagen Golf с 1,0-литров двигател

Най-икономичната бензинова модификация на последното поколение Golf представи германската компания Volkswagen. Моделът носи наименованието TSI BlueMotion и се задвижва от 1,0-литров двигател.
Volkswagen Golf с 1,0-литров двигател
Агрегатът има три цилиндъра и система за принудително пълнене, като развива 115 к.с. и 200 Нм. Предлаганите трансмисии са две - ръчна с 6 предавки и автоматична DSG с два съединителя и 7 степени.

С този двигател новият Volkswagen Golf TSI BlueMotion ускорява от място до 100 км/час за 9,7 сек. и развива максимум 204 км/час. Що се отнася до средното потребление на гориво, според официалната информация то е само 4,3 л/100 км. при вредни емисии на СО2 от 99 г/км.
Volkswagen Golf с 1,0-литров двигател
В оборудването на най-икономичния бензинов Volkswagen Golf влизат семпъл заден спойлер, снижено с 15 мм. спортно окачване и 15-инчови джанти BlueMotion. Налични са също така диференциал с електронна блокировка XDS, климатик, старт/стоп система и др.

Цените на Volkswagen Golf TSI BlueMotion в Германия стартират от 20 450 евро.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #73
    5 rate up comment 3 rate down comment
    до Анонимен ( преди 8 години )
    Първо, думи "безсплатно" и "интеренет" няма!С такъв правопис едва ли някога ще си купиш какъвто и да било нов автомобил!Второ - всички автомобили, които се внасят в България имат стандартна заводска гаранция от 2 години! След нея всеки вносител сам решава какво да даде отгоре!При Мерцедес е 2+2 години или 200 хиляди километра! По твоята логика явно Мерцедесите не могат да издържат повече от 2 години без да се счупят!А кое е пенсионерско не знам, стилът никога не е бил пенсионерски!
  • #72
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Гледам, че се засегна темата за геранции, обслужване и др. глупости. Хибридите на Тойота ги обслужват безсплатно първите 5 г. точно колкото е основната гаранция. Така, че колкото и да струва на Гоува, все ми е тая. Отивам, обслужват ми колицата, ползвам си безплатния интеренет в колата, който е безплатен за цял живот и хич не ми дреме за пенсионерските немски недоразумения с които те цакат с повод и без повод. Те даже и нормална гаранция нямат горките. Само 24 месеца. Срамота!
  • #71
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И сега е за пример - на европейския пазар където се купуват най много компактни коли е безспорен лидер.Първия ми golf преди много години беше с 1,6 предкамерен дизел към 50 и няколко коня и пак си беше супер всред наборите конглокенти. Сега мисля, че дистанцията е още по-голяма.
  • #70
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Голф беше някога за пример. Сега е за посмесище!
  • #69
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Чета ( преди 8 години )
    тука некви тойоткаджии постоянно четат статии за VW и цапат форума със селски изказвания!Това е статия за голф. Къде в нея прочетохте нещо за турските кашони на тойота?
  • #68
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Смяна в Порше на всички филтри, включително поленовия и масла около 330 лв за 1,9 TDI. За 2,0 TDI беше с 20-30 лв по-скъпо.
  • #67
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    FastDriver, нещата винаги са почти уравновесени! Няма производител или вносител, който да дава нещо кой знае какво повече от другите! Сам оза пример - през 2014 година даваха безплатни масла и консумативи за Ауриса за 5 години! Да, ама на Голфа гаранцията му е с 20 хиляди километра повече и даваха климатроник, включен в цената! Е,и? Ако някой е решил да си купи Тойота, ще си купи! Ако иска да си купи Голф, ще си купи! Едва ли тези дребни хитринки ще го разубедят! :)
  • #66
    10 rate up comment 5 rate down comment
    FastDriver ( преди 8 години )
    Като човек с доста опит в търговията с нови автомобили не само в България, ще ви кажа, че клиента "консуматор" гледа точно цената на обслужването и данъка(застрахователната категория)на новата си кола от нисък и среден клас, защото това, освен горивото е единствения му разход в периода на експлоатация. Никой не планира да ползва колата си повече от 3-5 години, че и да полага извънредни грижи за нея. Ти например колко дълго планираш да ползваш телефона си и какви извънредни грижи полагаш за него?
  • #65
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Всички тук без изключение сте пациенти...на психодиспансера!
  • #64
    8 rate up comment 9 rate down comment
    робърт лъдлъм ( преди 8 години )
    вечният пациент!