IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка

Компанията изпревари BMW и Mercedes в класацията BrandZ Top 100 (обновено)

Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка

Японският автомобилен гигант Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка в света, става ясно от публикуваната днес ежегодна класация BrandZ Top 100.
Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка
Серийният водороден автомобил на Toyota - Mirai. Снимка: Toyota 

Подреждането, съставено от американска консултантска компания Millward Brown, оценява японската марка на 28,9 милиарда долара, което я извежда пред конкурентите от BMW и Mercedes, оценени съответно на 26,3 млрд долара и 21,7 млрд долара.

В топ 10 на най-скъпите автомобилни марки през тази година попадат още Honda, Ford, Nissan, Audi, Volkswagen, Land Rover и Lexus.

От Millward Brown посочват, че повечето автомобилни компании в топ 10 са увеличили стойността си спрямо предходната година. Колкото до Toyota, тя печели отличието за осми път в класацията, която се провежда от 2006 година насам.

"Това е единственото изследване в света, което измерва репутацията на компаниите, базирайки се на проучвания, проведени сред над два милиона потребители от цял свят", споделят от Millward Brown. И поясняват, че за лидерската позиция на Toyota роля са изиграли редица фактори, сред които първото място по продажби в света и серийната водородна кола, която японската марка вече пусна на пазара. 

Пълната класация, включваща всички марки
Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка
Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка
Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка
Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка

Тагове: brandz top 100
0 от 500
  • #3
    10 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Каква война да стане, то това си е ясно че е манипулация. Обърни внимание, такава класация се прави само от американска консултантска компания Millward Brown как се стига до такива оценки, никой не знае. Вижте само измамата от къде идва, те твърдят че базирайки се на проучвания, проведени сред над два милиона потребители от цял свят", споделят от Millward Brown. Но дали са от цял свят? Тойота има два основни пазара в света, САЩ и Япония! В Азия лидери са немците, в Европа също, в Южна америка също! То само Китай и Европа са с население 2,2 милиарда души, срещу Сащ и Япония общо с население 450милиона. Според вас какъв е шанса Европеец или Китаец да каже Тойота, когато предпочита и си купува немското. Ясно е че запитването е било не в цял свят а само в САЩ, ако изобщо е имало запитване. Там е главния пазар на Тойота.
  • #2
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не, това не може да е вярно! От гоуфо по-големо нема!
  • #1
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Е, сега вече ще настане истинска война между феновете. Японско срещу немско. Предлагам битката да започне ... Сега