IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Силен февруари за всички автомобилни компании

Изключение правят само Mazda, Suzuki, Jaguar и Honda

Силен февруари за всички автомобилни компании

С ръст в продажбата на нови автомобили приключи месец февруари за всички големи производители в Европа, става ясно от статистиката на Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA).
Силен февруари за всички автомобилни компании
Снимка: Ройтерс

Лидер в Европа продължава да бъде германският концерн VW Group, който през февруари е реализирал 233 527 нови коли, или с 11,1% повече от февруари 2014 г. Вторият и третият по продажби също запазват местата в класацията. PSA Group е реализирала 105 611 автомобила през февруари (ръст от 1,1%), а Renault Group - 95 273 автомобила и ръст от 9,9 на сто.

На четвърто място с 60 924 продажби и ръст от 6,9% продължава да бъде Ford, докато на пето място през февруари се позиционира FCA Group (65 060 продажби и 11,9% ръст). Италиано-американската група измества от тази позиция Opel Group, която сега заема шестото място. Продажбите на германската компания бележат спад от 7,8%, като причината затова е марката Chrvrolet, която се изтегля от пазара на Европа. Продажбите на марката Opel достигат 55 603 бройки, или ръст от 6,3%.

Като цяло всички големи автомобилни компании приключват месеца с ръст в продажбите си. Изключение правят единствено Mazda, Suzuki, Jaguar и Honda.

В сегмента на премиум автомобилите водач с 47 859 продажби и ръст от 2,9 на сто през февруари е Audi. Второто място остава за BMW (45 870 продажби и ръст от 13,7%), а третото за Mercedes (42 841 продажби и ръст от 9,3%).

Подробна информация вижте в таблиците
Силен февруари за всички автомобилни компании
Силен февруари за всички автомобилни компании
Подреждането от месец януари вижте ТУК

Тагове: ACEA
0 от 500
  • #58
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "А да кажеш на мерцедес че е псевдопремиум е върхът на тъпотията."Да бе, а да сложиш CLA-, GLA-, A- и B-класите към висшата лига заедно с Бентли и Ролс по-малка тъпотия ли е?
  • #57
    0 rate up comment 1 rate down comment
    toyota ( преди 9 години )
    Ай сиктир стига вече глупости по адрес на ФВ и Тойота.Всяка марка си има позитиви и негативи.Фолксваген имат желание да станат премиум а на Тойота и накуцваше дизайна до сега мен лично поне новите модели авенсис аурис и американските камри и авалон ме кефят. А да кажеш на мерцедес че е псевдопремиум е върхът на тъпотията.Мерцедес Бентли и Ролс Ройс са висша лига, а Премиъм шип са БМВ, Ауди, Лексус, Ягуар, Мазерати и другите.
  • #56
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Имаше една статия тук, че в япония лека полека почват да харесват дизела. Включително някакво държавно учереждение беше накупувало дизели.В щаите дизела бележи сериозен ръст.Т.е. не че не го искат - още на са разбрали че е много добро (поне в последните 10-15 години)
  • #55
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойота купува дизели от БМВ, ама ги продава само на промитите канцерогенофилски европейски мозъци. Да си чул Тойота с дизел на БМВ да се продава в Япония или САЩ? Японците са високотехнологична нация, там на тракащите канцерогенници могат само да се изсмеят.
  • #54
    1 rate up comment 1 rate down comment
    смях а не продажби ( преди 9 години )
    Какъв ПАЗАР какво раздвижване Ланчия продала с 300 коли в повече И скок с 5% Алфа с 400 и скок с 3,5% Хюндай с 250 коли в повече Ягуар с 160 коли и е с плюс 2,4% ЕВРОПА направо се оправи
  • #53
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Може в японските коли да мирише на дизел и за това да има спад в продажбите им. В Европейските миризма няма. Очевидно не напразно Тойота купува дизелови двигатели от БМВ, за да ги монтира в своите модели. И се вижда че продажбите и са добри е не са каквото очаква Дошо, все пак Ауди е продал през февруари повече Аудита отколкото Тойота и Лексус общо, но си е добре, на фона на останалите японски марки.
  • #52
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе, не ти ли замирише в купето на дизел - не ми го хвали. Истинските мъже карат дизел - ароматен, канцерогенен и даващ истинската емоция от шофирането. Това е култура, другото е ширпотреба.
  • #51
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Hhaha ( преди 9 години )
    Mdaaaaaa, i na kraya na godinata kakto vinagi Toyota nomer 1 po prodajbi! :)
  • #50
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Do Леберкньодел ( преди 9 години )
    "водят "убедително" с 10% повече продажби Лексус които предлагат само 11 модела. "Ne sa 10%, a samo okolo 1%. !
  • #49
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Леберкньодел ( преди 9 години )
    "BMW-17,6%MB-17,1%Lexus-16,1%"Бравус, БМВ с 20 модела и Мерцедес с 19 водят "убедително" с 10% повече продажби Лексус които предлагат само 11 модела. Това се казва японска ефективност - да имаш 90% от пазара с наполовина разходи по развойна дейност. И после защо Тойота правят по-големи печалби от всичките немски фирми заедно.