IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda NSX стана сериен модел

Японците продължават да пазят в тайна точните характеристики на възродената суперкола

Honda NSX стана сериен модел

След серия от концепции и няколко години на развитие новото поколение NSX е готово. Серийната версия на спортната японска кола дебютира на автосалона в Женева и ще бъде на налична на европейските пазари преди края на тази година.
Honda NSX стана сериен модел
Снимки: Диян Пенев, Automedia.bg

Представеният в Швейцария модел носи емблемата на Honda, като е почти аналогичен с версията за пазара на САЩ, която ще се продава ката Acura. Въпреки че това е серийна версия, която ще излезе на пазара още тази година, от японската компания не разкриха пълните технически данни на модела.

Бе потвърдено единствено, че силовият агрегат е хибриден. Той се състои от бензинов би-турбо V6 двигател и три електромотора, като генерира "най-малко 550 к.с.". Конвенционалният двигател задвижва задните колела, а два от електромоторите отговарят за предните. Третият ел. двигател е поставен между трансмисията и двигателя с вътрешно горене.

По този начин второто поколение Honda NSX разполага със задвижване към двата моста, наречено Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive. Трансмисията е автоматична с два съединителя и 9 степени.

Моделът е оборудван и с динамична система за управление Dynamic System, която предлага няколко режима - тих, спортен, суперспортен и пистов. Тя променя настройките на двигателя, трансмисията, електромоторите и шасито, като влияе и на звука на бензиновия мотор. Налична е също така технология за бърз старт, наречена Zero delay (нулево забавяне).

Динамични характеристики също не бяха разкрити, но по-рано бе официално съобщено, че ускорението от място до 100 км/час става за по-малко от четири секунди.

При огледа на модела забелязахме, че джантите отпред за 19-инчови, а отзад имат размер 20 инча. Спирачната система е снабдена с карбон-керамични дискове, а апаратите са с 6 бутала отпред и с 4 бутала отзад. Дължината на модела е 4470 мм, широчината - 1940 мм, височината - 1215 мм., а междуосието се простира на 2630 мм.

Допълнителна информация за второто поколение Honda NSX трябва да бъде разкрита в близките месеци. Продажбите на модела в Европа стартират преди края на годината.

Още по темата:
NSX получава Type R версия

Тагове: honda nsx acura nsx
0 от 500
  • #17
    7 rate up comment 36 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Me4taia niakoi ot po zamojnite toyotodjii(tova e oksimoron) da si kupi Honda R i da se izpravi sre6to men i moeto S3,6te go naprqvia sam da si govori,koeto taka dobre se otdava na bg toyotodjiite
  • #16
    25 rate up comment 7 rate down comment
    fsb ( преди 9 години )
    страхотно изглежда, показателите й също са страхотно, браво, дано да видим такава и тук
  • #15
    33 rate up comment 15 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Totalnata iaponska dominacia. Sled GTR,LFA i tazi iaponska super bega4ka 6te gavri nemo6tnite germanski ka6oni.
  • #14
    32 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ох, то пък да караш обърнат леген с асфалтова изолация е супер яко, ама карай ;)
  • #13
    8 rate up comment 36 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Kolega za da mogat toyotodjiite ni da gledat Top Gear triabva ili cabelna ili net.Te ne mogat da si pozvoliat tova.Dobre 4e e WiFi to ot sasednata kra4ma ina4e niamaha da mogat da balvat gluposti po cial den
  • #12
    5 rate up comment 38 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Ili si glupovat(po-veroiatnoto) ili si nov vav foruma.Karam koli za ob6ta stoinost 4etvart milion leva.Ako ima niakoi v toz sait,koito moje da si pozvoli toz jalturski karton,to tova sam Az,no az si cenia *** i NIKOGA ne bih si kupil marka,koiato e pod nivoto mi(razbirai vsi4ko iaponsko,koreisko)
  • #11
    9 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да прехваления лексъс е толтална излагация гледах го, все съм го слушал да критикува автомобили ама за РЦФ една добра дума не каза. Тежък бавен и за първи път виждам кола със задна така да недозавива. БМВ М4 го унизи на драг а е с 40 к.с. по малко мисля. Тотално фиаско за грозния Лексус. Накрая беше върха че не го даде на Стиг за обиколка на пистата, защото било безсмислено и загуба на време. Унижението е пълно, оризите да гледат предаването.
  • #10
    36 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Индиец, карай си циганийката и не се обаждай..., та ти дори и на български се затрудняваш да пишеш!
  • #9
    43 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако за теб от 0 до 100 за под 4 сек. е бавно, ако "най-малко 550 к.с." са малко се чудя каква ли бегачка караш?!Най-вероятно обаче нищо не караш, защото все още нямаш книжка, а и такава кола за да си купиш някога в бъдещето ще ти са нужни поне 3 живота и малко повече мозък, за да си на по-платена работа, а не *** бачкатор на който заплатата му стига да си задоволи най-елементарните нужди.Нема нужда да коментирате и да се хабите ВАГончета. Тази кола е недостижима за любимите ви марки.
  • #8
    10 rate up comment 34 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Misalta mi e 4e tova e porednia baven iaponski karton