IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda NSX стана сериен модел

Японците продължават да пазят в тайна точните характеристики на възродената суперкола

Honda NSX стана сериен модел

След серия от концепции и няколко години на развитие новото поколение NSX е готово. Серийната версия на спортната японска кола дебютира на автосалона в Женева и ще бъде на налична на европейските пазари преди края на тази година.
Honda NSX стана сериен модел
Снимки: Диян Пенев, Automedia.bg

Представеният в Швейцария модел носи емблемата на Honda, като е почти аналогичен с версията за пазара на САЩ, която ще се продава ката Acura. Въпреки че това е серийна версия, която ще излезе на пазара още тази година, от японската компания не разкриха пълните технически данни на модела.

Бе потвърдено единствено, че силовият агрегат е хибриден. Той се състои от бензинов би-турбо V6 двигател и три електромотора, като генерира "най-малко 550 к.с.". Конвенционалният двигател задвижва задните колела, а два от електромоторите отговарят за предните. Третият ел. двигател е поставен между трансмисията и двигателя с вътрешно горене.

По този начин второто поколение Honda NSX разполага със задвижване към двата моста, наречено Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive. Трансмисията е автоматична с два съединителя и 9 степени.

Моделът е оборудван и с динамична система за управление Dynamic System, която предлага няколко режима - тих, спортен, суперспортен и пистов. Тя променя настройките на двигателя, трансмисията, електромоторите и шасито, като влияе и на звука на бензиновия мотор. Налична е също така технология за бърз старт, наречена Zero delay (нулево забавяне).

Динамични характеристики също не бяха разкрити, но по-рано бе официално съобщено, че ускорението от място до 100 км/час става за по-малко от четири секунди.

При огледа на модела забелязахме, че джантите отпред за 19-инчови, а отзад имат размер 20 инча. Спирачната система е снабдена с карбон-керамични дискове, а апаратите са с 6 бутала отпред и с 4 бутала отзад. Дължината на модела е 4470 мм, широчината - 1940 мм, височината - 1215 мм., а междуосието се простира на 2630 мм.

Допълнителна информация за второто поколение Honda NSX трябва да бъде разкрита в близките месеци. Продажбите на модела в Европа стартират преди края на годината.

Още по темата:
NSX получава Type R версия

Тагове: honda nsx acura nsx
0 от 500
  • #37
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    Програмирана от немска пропаганда ти е черепната кутия със съмнително съдържание. Питай гугъл за картинки от теста на motortrend на писта willow springs, там ще видиш че на завоите RCF излиза с по-голяма скорост а М4 побеждава с 0.3 секунди само заради по-доброто си ускорение по правите отсечки. RCF срещу М3е92 ще бъде гавра с труп (този на М3).
  • #36
    4 rate up comment 14 rate down comment
    аз до дедо ферди ( преди 9 години )
    Значи РЦФ е по-бърз от м4 във завоите??дано останалите фенове на Джапонските лагерници не са такива програмирани интелекти катотеб....този рцф не може дори само да се доближи до м3е92 камо ли до м4 .
  • #35
    5 rate up comment 15 rate down comment
    ;-) ( преди 9 години )
    Хахаха ти си бил голям веселяк.Европеиските да се били учили,хъ.Във този саит големи шемети имало бе, ще мине време ще разберем кои на какво ще се учи,жалко че до тпгава ще си пораснал и няма да си на тоя акъл.Няма да тивлиаят толкова цветните рекламки и компютърните игри... ;-)
  • #34
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    А RCF дето поменаваш не е като да няма кусури (тежи повече отколкото трябва), но това не му пречи да е по-стабилен на завоите от М4.
  • #33
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    Питанчо, ти как виждаш нещата, дали европейските талигари най-накрая ще се научат как се правят надеждни коли? Като минат 10 години от момента в който се научат, тогава имат някакъв шанс да се преборят с японците за американския пазар. Засега тоя момент е още много далече и затова Хонда и Тойота продават по 5 пъти повече коли от Фолцваген.
  • #32
    4 rate up comment 9 rate down comment
    frasss ( преди 9 години )
    Същия въпрос важи и за Японския пазар???
  • #31
    5 rate up comment 14 rate down comment
    до до от ??? ( преди 9 години )
    Ти си бил голям Японец уе,брао.Много добре познаваш пазарната и рекламната им политика възхитен съм :) Абе по.ерко вземи да се стягаш.Да те питам нещо,как виждаш Американския пазар за в близко бъдеще дали Японските пластмасови лагерници ще си останат лидери или ще бъдат изместени от истинските Европеиски машини??Доколкото се вижда за момента доста сериозно губят територия пластмаските или??
  • #30
    16 rate up comment 7 rate down comment
    до ???? ( преди 9 години )
    Колега, точно за японската култура недей да се обясняваш! Тя е коренно различна от еврогейската и в Япония все още се държи на чест и достойнство. В еВРОПА вече се държи на друга работи.Та в европата се произвежда вечния пациент на който втори роден дом е сервиза, изолиран с асфалт и т.н. Нали се усещаш колко трагични са тези неща за производителя на тези смешни автомобили? Докато при японците всички независими компании определят - много здрави и надеждни модели.
  • #29
    8 rate up comment 14 rate down comment
    ???? ( преди 9 години )
    Много е яка , дано да не е прехвалена като Лексъс РЦФ че тези япончета започват да стават доста смешни с силните си реклами и кофти представянето си.често се среща това положение при всичките им марки,сигурно е няква национална политика??
  • #28
    8 rate up comment 13 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    "показателите й също са страхотни,"Че то освен габаритите,мощност от "най-малко 550 к.с." и ускорение от място до 100 км/ч за по-малко от четири секунди,какви характеристики има?Всичко което са посочили японците е все "около" и "приблизително".Нищо точно няма.И няма как да се каже дали ще е "точилка" или не.Само може да се гадае...по външния вид.Иначе съм съгласен,че е красива,което е нормално за кола с претенции за супер кар.