IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-добрата Skoda досега акостира в Женева

Новата генерация на Superb е по-луксозна, по-голяма и по-икономична

Най-добрата Skoda досега акостира в Женева

Най-добрата Skoda досега акостира в Женева
"Най-добрата Skoda досега", с този слоган чешката компания представи на автосалона в Женева новото поколение на своя флагман Superb.

Моделът е пораснал на размери, получил е по-изискан и динамичен дизайн, като в същото време е по-икономичен и разполага с най-новите технологии на Volkswagen Group.

Новият Superb използва удължената версия на платформата на Volkswagen – MQB, като е пораснал на размери, но е по-лек със 75 кг. от предишното поколение. Междуосието му е увеличено с 80 мм, благодарение на което интериорът е станал значително по-просторен.

Салонът на модела предлага с 39 мм по-голямо пространство в зоната на коленете на водача и на пасажера до него, а возещите се отзад пътници получават допълнителни 69 мм. Височината на салона вече достига 980 мм, а обемът на багажника е увеличен с 30 литра до водещите в класа 625 литра.
Най-добрата Skoda досега акостира в Женева
Промените в дизайна, изпълнен в стила на концепцията VisionC, придават на Superb по-стилен и по-премиален външен вид. Седанът е получил по-тясна решетка на радиатора и предлагани като опция би-ксенон фарове със светодиодни секции на дневните светлини. А също така и релефен капак и по-къса предница.

Листът с оборудване предлага избор между 4 информационно-развлекателни системи, подргяване на седалките, панорамен стъклен покрив, тризонов климатик, аудиосистема Canton, електрическо отваряне на вратата на багажника, камера за обратно виждане, паркинг асистент и др.

Новият Superb включва и задължителната технология Simply Clever, която в случая предлага цели 29 различни решения в интериора. Сред тях са поставки за два таблета на задните седалки, USB-портове, светодиодно осветление в салона, чадъри в предните врати, допълнителни ниши за съхраняване на предмети и др.
Най-добрата Skoda досега акостира в Женева
Сред системите за безопасност при модела налице са електронен асистент за контрол на устойчивостта, адаптивен круз-контрол с автоматично спиране, асистент за движение в задръстване, система за поддържане на посоката на движение, система за контрол на налягането в гумите, система за следене на „мъртвите“ зони, система Crew Protect Assist, която минимализира щетите при евентуален сблъсък, както и система Emergency Assist, позволяваща на автомобила да спре, ако усети, че шофьорът е уморен и губи контрол върху управлението.

Под капака на новия Superb могат да поставени цели 8 нови турбо-двигателя - 5 бензинови и 3 дизелови, които са оборудвани със система Start-stop и със система за рекуперация на кинетичната енергия. Всички мотори отговарят на стандарта Euro-6.

Бензиновите агрегати развиват между 125 и 280 к.с., а дизеловите между 120 и 190 к.с. Всички двигатели без базовия бензинов могат да работят в комбинация с новата автоматична трансмисия с два съединителя, а четирите най-мощни мотора се комбинират със система за задвижване на четирите колела. Системата за блокировка на диференциала XDS+ е стандарт за всички модификации.

Най-икономичната версия на новата Skoda Superb е получила добавка GreenLine към името си, като е оборудвана с 1.6-литров дизел със 120 к.с. Тя харчи едва 3.7 л/100 км, като нивото на вредни емисии при нея е 95 гр/км СО2.

Новото поколение на флагмана на Skoda ще излезе на пазара през юни тази година. Цените трябва да бъдат съобщени малко преди това.

Снимки: Диян Пенев, Automedia.bg
 

Тагове: skoda superb
0 от 500
  • #22
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Трифорс, стига писа глупости бе! На човек от форума намб му били взели толкова!? Е, и! Ако е балък са можели и повече да му вземат, но това значи ли, че фара струва толкова. Я влез в немските сайтове да видиш колко струва нов и оригинален фар и тогава пиши глупости. И нали се сещаш, че който може да си позволи ес-ка, няма да кара шкода. Как си представяш да отидеш на бизнес парти с шкода? И гаргите ще ти се смеят. Легендите за многото скъпа пподдръжка на ес-клас не са съвсем верни...
  • #21
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Новите коли се обезценяват най-много през първите няколко год., а при старите, кривата на обезценката е нетака стръмна. Реално погледнато е по-изгодна ес-класата пред шкодата. За пподдръжката е също. Шкодата само в официален сервиз, а мерчо при който искаш с цена в пъти по-ниска. За возията и комфорта, мисля няма нужда да споменавам. Другото е, че при ес-ката, ако е имало някакви проблеми са отстранени, а при шкодата тепърва предстоят, въпреки, че е гаранционна.
  • #20
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Искаш ли връзка към сайт с цената на фара или ще си пишем свободни приказки? И ти казвам 9000 лева, защото на човек от форума на Мерцедес са му взели толкова и това е доказано. Сега да ти търся снимка на фактурата ли искаш? Ще ми отнеме 4-5 дена, но ще ти я намеря. Тази кола не е за всеки, повярвай ми! :)И надписа Шкода ли ви дразни или какво? Един приятел иска да си продава джипа Хюндай Санта Фе, 7 годишен, защото било Хюндай и искал да кара Фолксваген Кайен с емблема на Порше. Глупости само!
  • #19
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    9000лв. за фара на 7-годишна S-класа? 1600лв. е оригиналния а тайванските са по 650лв. 3500лв. са Тайванските на фейсливта с лед светлините от 2010г. и то за комплект. Само че фейслифта няма как да е на 7 години. Имаше една статия където тестваха чисто нова Астра и Ес-класа на старо, на втората година ги препродадоха и познай, Астрата донесе повече загуби за собственика от Ес класата. Най-вече при продажбата, защото астрата бе загубила много от стойноста си а старите коли губят по-малко стойност
  • #18
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Имам чувството, че ще е по-добра от Пасат! Няма майтап! А относно качеството - Шкода дават най-малко дефекти от концерна на Фолксваген. И защо плюете, като си е прилична колица на нормални пари. Вярно, всеки си *** вкус! Един иска S-class, чийто фар в Балканстар е 9000 лева, а тайвански е 3500 лева. И дали ще има и пари за каско на кола за 30-40 бона, само той си знае, защото каското на 10 годишна кола е 3-но по-скъпо. Ако се гледа според джоба, това е по-рентабилно от 7 годишна S-class.
  • #17
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Че то тва е Ауди А8 с емблемата на Шкода.Ква ще й е цената ? 50 хиляди лева?
  • #16
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не разбрахте всички са ли гени возят от точка а до точка б това е за всеки има по нещо ама да се вживява те толкова няма смисъл хората правят а ние само плюем
  • #15
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хм, хова изглежда къде къде по луксозно и модерно от лексус.
  • #14
    11 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Голяма и обемиста - идеална за външен ***...
  • #13
    10 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе тея с това послание Най-добрата Шкода досега приличат, като реклама на *** за който казват, че е най-хубавият. Хубав, хубав, оабаче е ***...