IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-добрата Skoda досега акостира в Женева

Новата генерация на Superb е по-луксозна, по-голяма и по-икономична

Най-добрата Skoda досега акостира в Женева

Най-добрата Skoda досега акостира в Женева
"Най-добрата Skoda досега", с този слоган чешката компания представи на автосалона в Женева новото поколение на своя флагман Superb.

Моделът е пораснал на размери, получил е по-изискан и динамичен дизайн, като в същото време е по-икономичен и разполага с най-новите технологии на Volkswagen Group.

Новият Superb използва удължената версия на платформата на Volkswagen – MQB, като е пораснал на размери, но е по-лек със 75 кг. от предишното поколение. Междуосието му е увеличено с 80 мм, благодарение на което интериорът е станал значително по-просторен.

Салонът на модела предлага с 39 мм по-голямо пространство в зоната на коленете на водача и на пасажера до него, а возещите се отзад пътници получават допълнителни 69 мм. Височината на салона вече достига 980 мм, а обемът на багажника е увеличен с 30 литра до водещите в класа 625 литра.
Най-добрата Skoda досега акостира в Женева
Промените в дизайна, изпълнен в стила на концепцията VisionC, придават на Superb по-стилен и по-премиален външен вид. Седанът е получил по-тясна решетка на радиатора и предлагани като опция би-ксенон фарове със светодиодни секции на дневните светлини. А също така и релефен капак и по-къса предница.

Листът с оборудване предлага избор между 4 информационно-развлекателни системи, подргяване на седалките, панорамен стъклен покрив, тризонов климатик, аудиосистема Canton, електрическо отваряне на вратата на багажника, камера за обратно виждане, паркинг асистент и др.

Новият Superb включва и задължителната технология Simply Clever, която в случая предлага цели 29 различни решения в интериора. Сред тях са поставки за два таблета на задните седалки, USB-портове, светодиодно осветление в салона, чадъри в предните врати, допълнителни ниши за съхраняване на предмети и др.
Най-добрата Skoda досега акостира в Женева
Сред системите за безопасност при модела налице са електронен асистент за контрол на устойчивостта, адаптивен круз-контрол с автоматично спиране, асистент за движение в задръстване, система за поддържане на посоката на движение, система за контрол на налягането в гумите, система за следене на „мъртвите“ зони, система Crew Protect Assist, която минимализира щетите при евентуален сблъсък, както и система Emergency Assist, позволяваща на автомобила да спре, ако усети, че шофьорът е уморен и губи контрол върху управлението.

Под капака на новия Superb могат да поставени цели 8 нови турбо-двигателя - 5 бензинови и 3 дизелови, които са оборудвани със система Start-stop и със система за рекуперация на кинетичната енергия. Всички мотори отговарят на стандарта Euro-6.

Бензиновите агрегати развиват между 125 и 280 к.с., а дизеловите между 120 и 190 к.с. Всички двигатели без базовия бензинов могат да работят в комбинация с новата автоматична трансмисия с два съединителя, а четирите най-мощни мотора се комбинират със система за задвижване на четирите колела. Системата за блокировка на диференциала XDS+ е стандарт за всички модификации.

Най-икономичната версия на новата Skoda Superb е получила добавка GreenLine към името си, като е оборудвана с 1.6-литров дизел със 120 к.с. Тя харчи едва 3.7 л/100 км, като нивото на вредни емисии при нея е 95 гр/км СО2.

Новото поколение на флагмана на Skoda ще излезе на пазара през юни тази година. Цените трябва да бъдат съобщени малко преди това.

Снимки: Диян Пенев, Automedia.bg
 

Тагове: skoda superb
0 от 500
  • #32
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Трифорс, това за 9-хиляди за фар не е вярно, написах ти го ти фактура си щял да ми даваш. Абе човек ни изкара че двата фара струват колкото половината цена на автомобила. Че то ако бяха такива цените никой нямаше да продава ес класи цели а само на части. Ей ти фаровете ей ти и броните със стоповете и вече си избил парите за колата, после почваш клапани, цилиндри , дюзи и т.н. само двигателя ще ти докара пари за още две ес класи, трансмисията още една, команда и той... стига смешки виж цените.
  • #31
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всички знаем какво става. Нали ги гледам по столичните булеварди със скъпите коли. 1 месец след градушката имаше още такива " тарикати" без стъкла. Що ли? :Д
  • #30
    6 rate up comment 0 rate down comment
    фсб ( преди 9 години )
    ти смяташ смяна на масло само, ами ако се счупи нещо? Начи за следващите 5 години на новата шкода нищо няма да и се счупи щото е нова, или ще е в гаранция, а на мерджо, който го взимаш на 7+ години като се счупи нещо, а то ще се счупи, кво праим тогава...
  • #29
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До Анонимен ( преди 9 години )
    Да бе ти тая S-клас с 15W40 ще я караш. Сложи минимум 6л масло по 20лв и смятай натам...4 филтъра и трудСупърб обслужван в Дарукар, що рече? Айде бегай си играй навън на снежни топки...Е*ати смешниците се навъдиха...
  • #28
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не дарукар, а ЕУРАТЕК имах предвид.
  • #27
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    7-годишна ЕС-класа, поддържана в сервиз на марката на под 100 000 км. реални с история и всичко, обслужена се намира на средно за 50 000 лв. Има по-евтини и по-скъпи, но говорим за средна цена. Супърб, който се доближава до екстрите и двигателя на ЕС-класа струва 70 000 лв +. 20 000 лв е отгоре. В дарукар обслужване на Супърб струва около 400 лв в зависимост от двигателя. Обслужване на Ес-класа в неоторизиран сервиз, масло пълна синтетика и филтри Бош е 120 лв. Смятайте, кое е по-изгодно!
  • #26
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За цената, принципно излиза малко по-скъпа от съответния Пасат
  • #25
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И колко е по-скъпа поддръжката на Шкода в официалния? За приблизително 300лв сменяваш всичко. Колко е на 3г S-класа? Само маслото е толкова...Айде стига с вицовете...Добре че има хора, които не мислят така, та се продават и нови коли...
  • #24
    6 rate up comment 1 rate down comment
    fsb ( преди 9 години )
    кой квото иска да си говори, но тая шкода е трепач! Ако имах парите за нова кола, предполагам към 60к лева, бих си я взел без да се замислям.... За ЕС класа на 7 години ми трябва ремарке с пари после... Шефа ми е милионер и въпреки това си продаде А8 6.0 W12 на 7 години и си купи ново Q7 3.0TDI, защо ли?
  • #23
    6 rate up comment 1 rate down comment
    nikito_blend ( преди 9 години )
    GreenLine си е оферта.