IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Group утроява използването на MQB

Германците планират да продадат над 7 млн. автомобила на тази платформа през 2018 г.

Volkswagen Group утроява използването на MQB

Концернът Volkswagen Group планира да увеличи близо 3,5 пъти броя на автомобилите, които произвежда на модулната платформа MQB. Това съобщава изданието Auto Express, според което подобен резултат може да бъде постигнат през 2018 г.
Volkswagen Group утроява използването на MQB
Според информацията през 2016 г. германците ще произведат над 4 млн. бройки от модели, изградени на универсалната архитектура. А резултатът от 7 млн. единици, или 3,5 пъти повече от 2014 г., ще трябва да се фиксира през 2018 г., като в него ще влязат не само машини с двигатели с вътрешно горене, но и хибриди и електромобили.

Modularer Querbaukasten, както се нарича платформата, представлява набор от силови агрегати, електрически и електронни системи, елементи на шасито и други компоненти, които могат да се комбинират при различни варианти на разстоянието между двете оси и на пътния просвет.

Залагането на подобна архитектура позволява на Volkswagen Group да намали съществено разходите си за разработки и производство. С налагането на MQB е много лесно модел за китайския или американския пазар да бъде прехвърлен за производство в европейски завод. От това печели най-вече клиента, който получава по-голям избор от автомобили, без да се променя съществено крайната цена, уточниха от VW при представянето на MQB.

В момента MQB се използва за Volkswagen Golf, Golf Sportsvan, VW Touran, VW Passat B8, SEAT Leon, Audi A3, TT, Skoda Octavia и Skoda Superb. Шасито замести платформите PQ25, PQ35 и PQ46, като предстои на него да бъдат изградени Volkswagen Polo, VW Tiguan, Audi Q1, SEAT Ibiza, новите кросовъри на SEAT и Skoda, както и 7-местния всъдеход на Volkswagen, предназначен за САЩ.

Снимка: Auto Express

 

 

Тагове: volkswagen group mqb
0 от 500
  • #6
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    И то да беше само окачването... ами баланс на шасито / разпределение на масите, твърдост при усукване...Ех, колко е лесно да си *** и да живееш в свят където такива сложни неща не съществуват.
  • #5
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    Ха-ха-ха! Платформата нямала нищо общо с окачването! Или за тебе по-твърди пружини и по-стегнати амортисьори означава нов вид окачване? Нека позная - ти си клиент/фен на ВАГ?
  • #4
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Toдор ( преди 9 години )
    Ти,ако имаш поне някакви елементарни познания от коли трябва да знаеш че платформата няма общо с окачването което е индивидуално към всяка кола и модел.Е заради такива разбирачи незнаини които тежът само на тая планета сме на това дередже.Безличен форумен гении ще дава акъл на наи големия груп в света акъл как се правят коли.Да рева ли да се смея ли?
  • #3
    18 rate up comment 20 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    И после защо колите на ВАГ са толкова зле.. колко трябва да си *** че да направиш спортно купе като ТТ и семеен ван като Туран на една платформа? Резултата е спортно купе с пътно поведение на семеен ван и семеен ван с возия на спортно купе. Но по-големите *** са клиентите им които всъщност дават пари за подобни извращения.
  • #2
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Виж клиентите им са друга въпрос - откакто въведоха MQB-то само обещават поевтиняване на продукцията, но аз не го виждам. Не се ли изплати тази платформа вече. Сигурно има 5 млн коли на година с нея да продават
  • #1
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    От VW няма да го закъсат финансово. :D