IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Group утроява използването на MQB

Германците планират да продадат над 7 млн. автомобила на тази платформа през 2018 г.

Volkswagen Group утроява използването на MQB

Концернът Volkswagen Group планира да увеличи близо 3,5 пъти броя на автомобилите, които произвежда на модулната платформа MQB. Това съобщава изданието Auto Express, според което подобен резултат може да бъде постигнат през 2018 г.
Volkswagen Group утроява използването на MQB
Според информацията през 2016 г. германците ще произведат над 4 млн. бройки от модели, изградени на универсалната архитектура. А резултатът от 7 млн. единици, или 3,5 пъти повече от 2014 г., ще трябва да се фиксира през 2018 г., като в него ще влязат не само машини с двигатели с вътрешно горене, но и хибриди и електромобили.

Modularer Querbaukasten, както се нарича платформата, представлява набор от силови агрегати, електрически и електронни системи, елементи на шасито и други компоненти, които могат да се комбинират при различни варианти на разстоянието между двете оси и на пътния просвет.

Залагането на подобна архитектура позволява на Volkswagen Group да намали съществено разходите си за разработки и производство. С налагането на MQB е много лесно модел за китайския или американския пазар да бъде прехвърлен за производство в европейски завод. От това печели най-вече клиента, който получава по-голям избор от автомобили, без да се променя съществено крайната цена, уточниха от VW при представянето на MQB.

В момента MQB се използва за Volkswagen Golf, Golf Sportsvan, VW Touran, VW Passat B8, SEAT Leon, Audi A3, TT, Skoda Octavia и Skoda Superb. Шасито замести платформите PQ25, PQ35 и PQ46, като предстои на него да бъдат изградени Volkswagen Polo, VW Tiguan, Audi Q1, SEAT Ibiza, новите кросовъри на SEAT и Skoda, както и 7-местния всъдеход на Volkswagen, предназначен за САЩ.

Снимка: Auto Express

 

 

Тагове: volkswagen group mqb
0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Я един въпрос с повишена трудност за форумните ВАГонетки, да размърдат малко закърнелите мозъчета: какво е разпределението на масите между предната и задната ос на Ауди ТТ?
  • #15
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    Какво да им наливам на инженерите на ВАГ? Да не мислите че те не са наясно с тези неща? Проблема е че не инженерите решават с какъв бюджет да се разработи даден модел. Никъде не съм казал че инженерите на ВАГ са некадърни или ***, проблема е в мениджмънта, не в инженерите. Но всъщност, и проблем няма, след като има толкова много глупави клиенти които дават пари за недоразуменията на ВАГ. Повечето мненията в тоя форум също доказват това.
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Лелеее,Фердо,ти си бил гении бе.Що не идеш да им налееш малко акъл на инженерите във ВАГ?Те горките едвам продадоха 10 140 000 коли миналата година.Направо да ги съжалиш.Кой да знае,че във форума имало "спецове",които правят диагностика по снимка и то на платформа,хахахахахахаха.
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е то понеже на всички останали с предно предаване,двигателя е зад предния мост. Е*ати...
  • #12
    9 rate up comment 6 rate down comment
    MIT ( преди 9 години )
    Преди дни си поръчах нов Тигуан. За мен това е една велика марка. Естествено няма как всички да се съгласят с мен.
  • #11
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    Тоше, Тоше, куха хралупо, инженер съм, представи си. Платформата ти дефинира къде е центъра на тежестта на двигателя, и при MQB той е пред предната ос. Няма как да се балансира това, независимо каква трансмисия и двигател ползваш, даже, още по-зле - колкото по-голям и тежък двигател, толкова по-голям дисбаланс се получава. По въпроса за усукването - ти да не би досега да си мислеше че колите (и особено тези на ВАГ) нямат такова? Ха-ха! Ейй, ама защо само най-големите *** сте немски фенчета?
  • #10
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Естествено, че платформата, няма общо с окачване, баланс и разпределение на масите. Те са различни за повечето модели. Платформата служи за по евтино производство, преоборуване на поточните линии и уеднаквени компоненти.За по евтини, са по евтини. В новите модели има повече серийни екстри, моторите с с повече коне. Реално цените са същите, но взимаш повече неща!
  • #9
    21 rate up comment 2 rate down comment
    !!!Някой ( преди 9 години )
    Шасито е основния компонент *** такива!! Рядко пиша, но този път немога да пропусна! Ограничени твари, ще спорим за чужди компании докато България затъва ден след ден! Невежа ***!
  • #8
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Toдор ( преди 9 години )
    А по въпроса за ваговете първо си купи виж разглоби ограмоти се,че много не са ти ясни нещата пък тогава казваи дали ваговете са *** или не!Оп извиняваи ти кола имаш ли,а не книжка имаш ли още?
  • #7
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Toдор ( преди 9 години )
    Нека аз позная ти си пълен форумен инженер!Нали така или бъркам?Ти усмисляшли кво ми говориш вълбще бе?Какъв баланс на шаси при положение,че там основен фактор е двигател трансмисия и предаването към колета?Ти да не си бил в завода при теста за усукване,че да говориш за такова?Това да не ти е дъФка турбо да я усукваш?Много не си наясно няма смисъл и да ти обяснявам сери навсякаде да ти се смеят грамотните хора и вълбще не си помисляи да ми говориш за шаси и в никакъв случаи за коли!