IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мистериозното Ferrari се казва 488 GTB

Моделът разчита на напълно нов 3,9-литров турбо-двигател

Мистериозното Ferrari се казва 488 GTB

Мистериозният модел, който Ferrari загатна преди седмица, се нарича 488 GTB. Той бе показан от производителя, като пред публика ще дебютира на автосалона в Женева.
Мистериозното Ferrari се казва 488 GTB
Автомобилът се явява наследник на 458 Italia, като залага на мащабно обновен дизайн. Впечатление правят допълнителните отвори за въздух в предния капак, както и в задните калници. Задната част е получила LED светлини, напълно нова двойна изпускателната система и още един отвор за въздух, разположен централно.

Интериорът на новия 488 GTB е доста близък до този на 458 Italia, като демонстрира различна централна конзола, различни уреди за управление, нови седалки, нови прибори на арматурното табло и др.
Мистериозното Ferrari се казва 488 GTB
Основната новост е позиционирана под задния капак. Там е поставен новият 3,9-литров V8 двигател на Ferrari. Той разполага с би-турбо пълнене, като генерира 670 к.с. при 8000 об/мин и 760 Нм при 3000 об/мин. Трансмисията е обновена версия на 7-степенния автомат с два съединителя.

Агрегатът подсигурява ускорение от място до 200 км/час за само 8,3 секунди. Спринтът 0-100 км/час отнема 3 секунди, а максималната скорост на движение достига 330 км/час. Постигнатият резултат за обиколка на домашната писта Фиорано е 1 мин. и 23 сек.

От Ferrari посочват, че средното потребление на гориво е 11,4 л/100 км. Вредните емисии на СО2 са 260 гр/км. Сухото тегло на автомобила е 1370 кг.

Пред публика новият 488 GTB ще дебютира в началото на март в Женева. Още догодина трябва да видим и версия 488 GTB Spider. 

Снимки: Ferrari

0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 13 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    тя турбо-дупката се вижда - 760нм от 3000 об. повечето хора тук на такива обороти минават на горна предавка. 458 го хвалеха И заради невероятно бързия респонс на двигателя. сега няма да е така.
  • #6
    2 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    като гледам какви огромни турбини са сложили И колко са далеч разположени - това ще е с огромна турбо-дупка. то тук никой няма да си го купи, но да видим истинските им клиенти какво ще кажат .
  • #5
    28 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ех мечти мечти , ама и картинките са толкова яки, че пълнят душата
  • #4
    28 rate up comment 2 rate down comment
    Даниел ( преди 9 години )
    Искам да чуя как работи двигателят. Да чуя музиката за мойте уши....
  • #3
    43 rate up comment 3 rate down comment
    KKK ( преди 9 години )
    Направиха го отново! По-красиво е от предишното... И по бързо... И отново ще му сложат цена каквато си поискат, без да се съобразяват с който и да е от конглокенцията, защото са Ферари и могат да си го позволят и ще ги разпродадат преди да е започнало производството :D
  • #2
    37 rate up comment 1 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Бижу... Симфония от метал.
  • #1
    32 rate up comment 1 rate down comment
    добро ! ( преди 9 години )
    Само Ла Ферари има по-добро/1.20/.Ф12 берлинeта е със същото време, а всички останали,включително 458 специале са по-бавни.