IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мистериозното Ferrari се казва 488 GTB

Моделът разчита на напълно нов 3,9-литров турбо-двигател

Мистериозното Ferrari се казва 488 GTB

Мистериозният модел, който Ferrari загатна преди седмица, се нарича 488 GTB. Той бе показан от производителя, като пред публика ще дебютира на автосалона в Женева.
Мистериозното Ferrari се казва 488 GTB
Автомобилът се явява наследник на 458 Italia, като залага на мащабно обновен дизайн. Впечатление правят допълнителните отвори за въздух в предния капак, както и в задните калници. Задната част е получила LED светлини, напълно нова двойна изпускателната система и още един отвор за въздух, разположен централно.

Интериорът на новия 488 GTB е доста близък до този на 458 Italia, като демонстрира различна централна конзола, различни уреди за управление, нови седалки, нови прибори на арматурното табло и др.
Мистериозното Ferrari се казва 488 GTB
Основната новост е позиционирана под задния капак. Там е поставен новият 3,9-литров V8 двигател на Ferrari. Той разполага с би-турбо пълнене, като генерира 670 к.с. при 8000 об/мин и 760 Нм при 3000 об/мин. Трансмисията е обновена версия на 7-степенния автомат с два съединителя.

Агрегатът подсигурява ускорение от място до 200 км/час за само 8,3 секунди. Спринтът 0-100 км/час отнема 3 секунди, а максималната скорост на движение достига 330 км/час. Постигнатият резултат за обиколка на домашната писта Фиорано е 1 мин. и 23 сек.

От Ferrari посочват, че средното потребление на гориво е 11,4 л/100 км. Вредните емисии на СО2 са 260 гр/км. Сухото тегло на автомобила е 1370 кг.

Пред публика новият 488 GTB ще дебютира в началото на март в Женева. Още догодина трябва да видим и версия 488 GTB Spider. 

Снимки: Ferrari

0 от 500
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами я кажи тогава на коя предавка, като не е първа ще има "огромна турбо дупка" г-н пълна кратуна?
  • #26
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе момци, това е високооборотен турбо двигател, тук по-лесно се компенсира турбо дупката, диапазона е достатъчно голям.
  • #25
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    бе ти не разбра ли , че като се статира с лънч-контрол от 4-5000об. няма как да има дупка - нали за това е тоя контрол - за да я "прескочи" . *** празните кратуни
  • #24
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до долния коментар ( преди 9 години )
    Казвам че при условие че Нисан ГТР има ускорение 2,8 до 100 с 4х4 и може би най-добрия лаунч контрол, Ферари само със задно за 3 секунди няма как да има турбо дупка. Но добре ти си гледай тъпите американски тестове, едно поне е сигурно от нас няма да има кой да го кара това Ферари за да разбере.
  • #23
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    американците имат един термин rolling start - измерват ускорението на колата от 5 до 60 мили. т.е. потегляш на празен ход и изведнъж настъпваш ***. това е съвсем различно от това да стартираш с лънч-контрол и да направиш 0-100 за 3 сек. това ферари ще направи ролинг-старт до 100 за 5 сек. смешника очевидно си ти.
  • #22
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе ***, колата ускорява от 0-100 за 3 секунди, ако има турбо дупка ще ти откъсне врата като тръгне. Не ми сравнявай смешната си баварска кошница дето турбото и е слагано в някой гараж.
  • #21
    3 rate up comment 4 rate down comment
    110 ( преди 9 години )
    Колко гори?
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    очевидно тук няма механичен компресор. при колите с бързи трансмисии турбодупката не се усеща много - те минават бързо на ниска предавка и на 4000об. и това е. но удоволствието да натиснеш *** на 3та при 30км/ч и да гледаш как оборотомера те отвежда до 150км/ч вече няма да го има
  • #19
    6 rate up comment 2 rate down comment
    FenIX ( преди 9 години )
    Oтносно обсъжданата "дупка" Ферари обявиха преди време, че работят по нов турбо двигател с механичен компресор и електрическа турбина с което е се избегне споменатата турбо дупка. Мисля че ставаше въпрос точно за наследника на 458, за който се е тази статия.
  • #18
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    повече нютони и к.с. на литър обем ! има по малка турбо-дупка . а вие нито Ферари ще помиришете нито 450 амг - щото сте плюнчовци. с празни кратуни и само можете да плюете. нищо - както казва премиера - има нужда от овчари